Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Leoniee ik heb geen idee eigenlijk, ik heb er nooit over hoeven nadenken ivm inleiding. Helaas kan ik je dus niet helpen.
    Maaaaaar het klinkt alsof het bij jou nu dus echt begint!!!! Hoe vaak komen de weeen nu?

2. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    ik weet niet of je deze gebruikt??
    Contraction Master: Your FREE, online contraction timing assistant!

maar dan doe je het goed hoor! als ie komt op start en als ie weg is op stop!

dan heb je n heel hndig overzichtje van hoe lang ze duren, maar ook de tijd die er tussen zit.. en ja heel precies om de 4 minuten,
    ze komen gewoon sneller op elkaar, maar dat merk je echt heel goed hoor!

ik hoop dat dit het is voor je, hou ons op de hoogte!!

3. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    soms komen ze ook sneller op elkaar.. maar dan duren ze geen minuut,
    zou k toch maar ff bellen!;)

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Leoniiee: allereerst: ja ze gaan zo regelmatig komen, om te 4 á 5 min en dan houden ze een minuut aan. Wij hebben ze getimed met een stopwatch voor de lengte en een horloge erbij voor hoe vaak ze komen.
    Hoe vang je een wee op: Adem door je neus in, heel belangrijk! Zorg dat je naar je buik ademt, let er op dat niet je borstkas omhoog komt..........als dat zo is dan adem je te hoog en raak je sneller moe en kan je de pijn niet opvangen.
    Uitademen doe je in 5 of 7 tellen en op de letter p : Pff,pff, pff, pff, pff. Het maakt niet uit in hoeveel tellen, waar jij je prettig bij voelt.
    Heel veel succes meid!! Ik hoop dat het snel goed op gang komt!

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
  6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ja ze volgen zich wel sneller op naar mijn idee, want zoals gisteren zat er soms echt wel een uur tussen.
    Nu heb ik ze steeds om de 6 á 7 minuten.. en ze doen VEEL meer pijn dan gisteren!
    Zo stom, want als ze dan over zijn lijkt het net alsof er niks aan de hand is en kan je je bijna niet meer voorstellen hoe pijn het doet!
    Net bij 1 wee die al heftig was, ging mevrouw even vrolijk trappelen, voor hoever dat in die harde buik nog lukte.
    WOW dat deed nog pijner!

En idd ik gebruik die site! :D Ideaal!

Als ik een wee heb, word mijn buik zo hard, dat mijn navel 1 groot gat word. En krijg ik een puntbuik, ziet er echt niet uit!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dankjewel sloppy!!
    Dat ga ik maar is even proberen bij de volgende!!

8. Maia

Maia Niet meer actief

@Leonie: ze vallen niet op te vangen :) ik heb de hele tijd onder de douche gestaan hihi :)

nee ze huilt niet (gelukkig maar), maar heeft gewoon geen zin in slapen. Heb haar een half uurtje geleden toch maar wakker in bed gelegd en ze ligt nog steeds een beetje te mopperen maar dan rust ze in elk geval uit :) ga vanmiddag wel met haar wandelen, dan valt ze geheid in slaap :D

nou ben bezig met het maken van vullingen voor mijn taartjes, het ruikt wel lekker :) heb dit nog nooit geprobeerd dus het is helemaal nieuw maar het ziet er goed uit en ruikt jummie.. gelukkig heb ik veels te veel dus kan ik zelf ook nog proeven ;)

9. Maia

Maia Niet meer actief

o ja, krijg net een leuke baan aangeboden.. moet alleen 6 maanden op training in de VS. Gaat hem toch niet worden.

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh dat is ook positief maia! Hahah!
    Het zijn wel gemene krengen he! KOn me er niks bij voorstellen van te voren!

Ahh lekker zeg, een stuk wandelen! :D
    Daarna lekker warm thuis en dan staat er ook nog is een taart klaar.. Mmmm!

11. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    go Leonie; super, dit is het echte werk dan eindlijk voor jou,
    heb je weeen in je buik of in je rug.
    wat maia al zegt sommige zijn gewoon niet op te vangen..
    met buikweeen vond ik het gewoon heerlijk om languit te liggen,
    dan weer links dan weer rechts

maar ik hoor van veel met rugween die weer ergens over heen hangen of dat hubbie lief je rug stevig masseert

12. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @maia; ja.. de vs... is het overwegen waard natuurlijk;)

is het bij jullie ook zo mooi weer? ik zit gewoon helemaal te genieten van een zonnetje..:)

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

oww shitt ! :( wat zouden jullie doen??
    Ze worden steeds heftiger, en ik mis echt maurice om me heen. Maarja maandag liet ik hem ook thuis komen en toen was er nog weinig meer aan de hand.
    Hij heeft niet zoveel uur meer, maar wil toch graag thuiskomen om me te steunen.
    Maarja dat wil ik niet eerder dan dat ik denk dat het niet meer stopt.
    En eigenlijk denk ik dat ook niet, want ze worden echt super heftig. Maar hieronder de lijst, en de tijd verschilt nogal!

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

jip ik heb gewoon buikweeen, maar liggen kan ik al helemaal niet!!
    Eigenlijk werkt gewoon niks voor mij behalve dom rondlopen.
    Hopelijk vind ik er nog iets op!

15. Maia

Maia Niet meer actief

ik zou het nog even aankijken. Moet hij van ver komen?

ik heb 3 uur lang weeën om de 10 minuten ongeveer gehad dus dan zou hij nog tijd zat hebben om toch te komen!

@weer: het is hier heerlijk weer :D daarom, ga straks echt een stukje wandelen met mijn kleine diva :) :) :)

@taart: is helaas niet voor mij, t worden een paar proeftaartjes voor een bruidstaart. Maar als ik vulling over heb ga ik dat natuurlijk wel uitproberen :D ;)

16. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    anders kruip je als t lukt nog fff lekker in bed met een kruik..
    kijk je even hoe dat gaat
    je kan hem altijd bellen natuurlijk dat het heftiger wordt, weet niet of ie in de buurt is en zo thuis kan zijn? dan kan je het nog ff aan zien..
    maar goed, voor een bevalling krijgt je vriendje lekker vrij toch?

17. Maia

Maia Niet meer actief

@leonie: nee hoor, rondlopen en onder de douche staan is het enige wat vaak prettig is. Soms is een massage ook heerlijk maar dan moet Maurice wel thuis zijn ;)

18. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    mm ik lees dat in bed geen optie is...
    kruik tegen je buik en wat rondjes lopen..
    en idd ff afwachten dat ze regelmatiger gaan worden.

buiten dat, als je t niet meer trekt kan je altijd de vk bellen dat ze fff ontsluiting komen checken, misschien gebeurt er zo al heel wat

19. Gusam

Gusam Niet meer actief

@leonie spannend meid maar aan jouw verhaal te horen is dit toch echt het serieuze werk.
    ik kan je niet helpen om je advies te geven of je je mannetje moet bellen, ik heb namelijk wel ween gehad maar toen een weenstorm en heb toen een ruggeprik gekregen en toen voelde ik niets meer.
    maar als jij je er fijn bij voelt en hem om je heen wil hebben dan moet je hem gewoon bellen, dus met de ween kan ik je niet helpen, maar je moet gewoon naar je gevoel luisteren.
    succes meid en zet hem op.

XXX Gusam

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Leonie ik zou de VK nu gaan bellen en zeggen dat je het ff niet meer weet en dat je alleen thuis bent en dat je wil dat ze komt kijken. Als ze geweest is kun je Maurice ook bellen!!
    Maar als je niet kunt ontspannen omdat je bang bent zonder hem erbij dan zou ik hem echt gaan bellen!! gewoon doen, je voelt zelf ook wel dat dit geen gewone voorweeen zijn, maar het echte werk. Zet m op meid!

Deel Deze Pagina