Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @booboo; gefeliciteerd met jullie mannetje.
    ennnee.. 1 van de weinigen volgens mij, op de uitgerekende datum!

@roos: lekker nog ff naar de kapper,
    en groen? heb ik ook een keer gehad, net voor de kerst geverfd, en onder bepaald licht,(tl in ziekenhuis) zeiden mij collega's;
    nu alleen nog een haak door je hoofd en je kan zo de kerstboom in
    :(

2. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Booboo: wat een schatje!!

Jo: dat met plassen heb ik ook hoor. Dat is je bekkenbodemspier die t wat minder goed doet. Daarom is belangrijk dat je goed uitplast. Dus ook dat laatste beetje. Anders krijg je blaasontsteking. Heeft niks met de bevalling te maken helaas
    Ik hoop dat t bij jou ook een keer snel begint..snap dat je t zat bent!

Roos: lekker hoor ff naar de kapper!!! hahaha en maar goed ook dus...sta je met groene haren op de foto..hihi. Ben je wat minder sjaggo nu?? Bij mij helpen dat soort dingen doen altijd wel ff

Ik ben niet meer weg geweest. Ik heb ff een maskertje gedaan enzo en ff uitgebreid gedoucht en voel me nu ook wel wat beter. Straks eten bij een vriendin. Dus dan ben ik er alsnog even uit!
    Hopelijk is mijn bui dan helemaal weg als vriendje thuis komt...hihihi

Ik kwam trouwens vanmorgen met onwijze rugpijn uit mijn bed..au au. Alleen aan de rechterkant. Misschien raar gelegen ofzo, hopelijk is t morgen over!

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jip Hahaha, het is misschien niet leuk op dat moment.
    Maar vind t wel een leuke opmerking! :D

ROos: Leuk mn! Welke kleur heb je er nu in?

Booboo: Wat een mooi ventje! :D Van harte gefeliciteerd !!! Geniet ervan!

Hier gaat het goed hoor! Ze zijn wel min of meer regelmatig met een pauze van gemiddeld 7 minuten.
    Pfff, elke keer als ik denk: nu kunnen ze niet heviger worden, dan kunnen ze dat toch nog wel zeg maar..
    Moet me bij sommige echt blijven herinneren: hij is zooo over, eventjes doorbijten. Straks istie voorbij.
    Dat helpt!! :)

4. Maia

Maia Niet meer actief

Booboo: gefeliciteerd met de geboorte van Bruce :)

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Wow Leonie spannend bij jou dat gerommel, mag nu echt wel echt gaan worden/zijn!!

@Roos; lekker kappertje geweest, ik ga morgen ook!

@boobo0; gefeliciteerd met je knulletje Bruce!

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

en nog even een fotootje spammen van mijn meissie!Bolletje piekhaar:)

7. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @leonie: goede instelling hoor. Misschien morgen rond deze tijd heb jij je ukkie in je handen. Je doet het goed hoor meis. En de rust momenten wel pakken om bij te komen hoor. Wel luisteren naar mama cindy hahaha.

@sannie: in het begin liep ik steeds naar boven. Onwijs goed voor mijn conditie, maar je word er zo moe van haha. Heb haar nu maar beneden gelegd.

@Booboo: gefeliciteerd met je zoon Bruce. Lekkerding hoor.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oooh wat een scheetje babydream! MOoi hoor..
    En al dat haar! Wauw!

Oke mama Cindy! ;) Haha!

Ik baal ervan want er lijkt maar geen regelmaat in te komen.
    Maar ze doen echt gigantisch pijn, en duren langer dan een minuut..
    En heb ze al de heele dag door vanaf ongeveer half 7 heel heftig.
    Buiten dat heb ik ze natuurlijk al sinds maandag, alleen toen waren ze minder heftig..
    Vind het toch wel raar dat er nu nog geen regelmaat in zat.

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @leonie: soms heb je dat gewoon. Helaas is niet elke bevalling hetzelfde. Dus hou moed

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Leo: Je doet het geweldig hoor meid! Maar als ze al zo lang om de 7min komen..........mag je dan niet bellen voor de zekerheid???
    Of heb je dat al gedaan?

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    booboo gefeliciteerd met jullie zoon Bruce!

leo, ik zou dan wel es bellen hoor, gewoon es kijken hoever je bent.
    heel veel succes meid!

ik baal ervan dat ik jullie niet goed kan bijhouden, want ik vond t ook leuk dat de bevallen mama`s interesse toonden in mij toen ik nog niet bevallen was... t wordt steeds rustiger hier en dat is jammer voor de laatste zwangeren.
    denk veel aan jullie hoor!

tess zit nu op een verlies van 10 % van het geboortegewicht, en ik moet haar de komende nacht dus om de 3 uur blijven voeden. ze moet 20 min per borst, dus heb maar 2 uurtjes tussendoor voor slapen, wc (wat veel tijd kost) en verschonen enzo. de vk en kraamhulp denken dat t helemaal goed komt morgen, want heb enorme stuwing sinds vandaag en tess klokt de melk naar binnen.

morgen geen laptop, dus kan jullie de hele dag niet volgen!
    leonie, ik hoop dat je je meisje snel in je armen hebt!!!!!

wies, roos, jo, lx, (en de anderen!) allemaal succes. oktober is bijna voorbij, en overtijd lopen kan, maar t einde is in zicht!!!!!

12. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @ellen: het is indd rustig, maar als ik naar mezelf kijk, zoveel tijd als dat ik overhad toen ik nog zwanger was gaat allemaal in het huishouden, marley, diertjes en mezelf zitten. Dus ik ben hier ook niet meer elke dag. Tuurlijk ben ik wel in gedachten bij de nog zwangeren.

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

aaahhh baby, wat een scheetje!

Loenie, yes, het is begonnen.....Succes!!

Heb verder niet teruggelezen want heb kraambezoek gehad en krijg zo weer nieuwe maar kwam even spieken.

Nu net even een hartig woordje gesproken met mijn man. Hij heeft tot gisteren 8 dagen achter elkaar gewerkt en vandaag eindelijk even vrij. Nu werd hij vandaag opgebeld door zijn collega's dat iemand gewoon niet op was komen dagen en ofhij weer kon komen. Morgen en overmorgen heeft hij alweer een nachtdienst. Ik heb hem gezegd dat hij maar thuis moet blijven want ik trek het zo echt niet meer hoor. Je moet het wel een beetje samen op kunnen vangen toch?

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

O ja en qua rust. Ik kan ook niet meer zo vaak komen kijken en dat teruglezen... Wanneer omet ik het doen? haha

Maar goed ik probeer wel zo veel mogelijk even te komen kletsen want vind het wel altijd gezellig.

15. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @luna: you go girl. Lekker voor jezelf opkomen hoor. Vooral de eerste weken is het belangrijk dat jullie het samen doen anders kunnen ze je daarlijk opvegen

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Groot gelijk Luna!! Dat had ik ook niet leuk gevonden, maar buiten dat is het wel fijn alstie het soms even over kan nemen,.

Heb met de vk gebelt, en ze komt over een uurtje even kijken.
    Ik verwacht helemaal niks..
    Maar ik zie er echt een beetje tegenop als ik zo de nacht door moet.. Denk dat het helaas niet anders is!!

17. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    haha, leonie
    er nix van verwachten, dan valt het straks vast voor je mee!!

je gelooft toch niet dat er nix gebeurt is;)

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Leonie, succes meid! Ik hoop dat de VK goed nieuws voor je heeft!

@Ellen, ik herken het gevoel. Ik baal er ook van niet iedereen hier zo te kunnen supporten als ik zelf van jullie heb mogen ervaren!

@Luna, groot gelijk! Ik kan me sowieso niet voorstellen het zonder mannetje te moeten doen, dus ik ben misschien bevooroordeeld. Maar hou hem inderdaad maar eens even lekker thuis meid!

Liefs,
    Josien

19. Maia

Maia Niet meer actief

@baby: wat een lieve foto!

@luna: groot gelijk! Zou ik ook niet leuk vinden!

@leonie: wat irritant dat er geen regelmaat in komt
    Wat zei de vk? Heb je al ontsluiting

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Leo: Niks verwachten is goed! Ik hoop echt dat het mee valt hoor!! Ik hou het in de gaten hoor!!

Deel Deze Pagina