Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Kwam even kijken hoe het met Jip, Leonie en Wies gaat? Of de weeën al doorgezet waren.

Hier op om te voeden. Hebben jullie dat ook als de kleine gaat huilen snachts dat je er meteen geen gaat. Ben bang dat ze anders de buren wakker schreeuwt ;) verschonen jullie ook na elke voeding? Ik zit er over te denken om de nacht luier niet meer te verschonen of ze moet gepoept hebben, ze vind dat erg vervelend snachts verschonen.

Slaap lekker nog!

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

MD: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!

Zusterrosa: Wat een mooi ventje!!

Hier: DRAMA!!
    Ik kan maar niet slapen!! De weeen zijn afgezakt maar komen nog wel heftig zodat ik niet kan slapen.
    Ik ben zo verschrikkelijk moe en ik heb honger.. maar nergens zin in..
    Mn darmen gaan als een gek te keer.
    Bah, het valt me echt vies tegen.
    Was net tv aan het kijken, maaktie ontzettend veel lawaai, dus ik hem uitdoen, komt er een vonkje bovenuit, dus die hoef ik ook niet meer aan te zetten.. Lekker dan!
    Rond een uurtje of 7 maar de verlos bellen en vragen wat ik kan doen.. Als er nou enig regelmaat in zat dan weet ikk waarvoor ik het doe. maar hier word ik echt niet goed van.

Slaap lekker allemaal!

3. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    schiet niet op Leonie he,
    hier dommel ik af en toe in en dan komt er weer zo'n flinke jongen:)
    regelmaat ook niet maar wat ik al zei; begint toch ergens op te lijken,
    de andere keren dat ik met vrolijke voorweeen zat, ging ik s avonds naar bed en als ik s nachts wakker werd om te plassen dan was alles weg..
    maar nu word ik er wakker van
    weet ook nog niet zo goed wat ik er van moet denken

4. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    ploft je tv ook nog....grrr
    en maurice natuurlijk lekker slapen;)

5. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @wies; ook klaar met in je bed woelen?

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoihoi!

ben ik weer! voor de 2e keer vanacht, de 1e keer was ook rond half 2, gelijk met jou jip, maar ben toen niet online geweest. Hoe gaat het met jullie?
    Leoniee, balen, wat een timing dat je tv net nu kapot gaat. ook balen dat er geen schot inkomt qua regelmaat.
    Ik heb weer die voorweeen, alleen nu nog 2x zo erg! Vreselijk, vooral in mijn rug. Ik had zo gehoopt dat het nu echte weeen zouden worden vanacht, maar nee hoor. Het is wel erg pijnlijk in ieder geval en kan er niet van slapen meer.
    Jip, klinkt inderdaad anders dan anders, dus dat is wel goed toch? Maar lijkt ook veel op voorweeen, moeilijk hè. Ik verwachtnu ook niet meer dat het overgaat in gewone weeen, dan was dat al wel gebeurt vanacht denk ik. Waarschijnlijk zakt het zo weg en slaap ik door tot morgenochtend,zucht, en word ik weer wakker met nog die dikke buik! Maar wie weet...
    Hopelijk zet het zo bij jullie door leoniee en jip, er moet zeker 1 beeb komen morgen! ;)

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mannetje kwam net al naar beneden, die had ook verwacht dat het vanacht zou beginnen, maar die heb ik maar weer naar bed gestuurd! ;) Hoe is het nu met je jip? rustig of midden in een wee? ;)

8. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    ik zit wel een beetje te klokken nu,
    om de 6 minuten, maar niet zo heftig als dat ik in bed lig
    ;)

stom zwanger lijf!! ik denk dat Leo vandaag degene is die beeb gaat lanceren en niet wij, helaas..

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    zo, dat klinkt wel als echte weeen al bij jou als je ze moet klokken. Wie weet hoor, en om de 6 minuten is toch al wel snel? Spannend hoor! Nee, hier zijn het nog niet eens weeen die op en af komen, maar weer die constante pijn in buik en vnl rug, alleen dan 2x zo erg als anders. Dus er valt weinig te timen bij mij. Ik duim voor je dat het nog regelmatiger gaat worden. Ga je nog naar bed zo, of denk je dat het niet lukt om te slapen?

10. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    ja, het voelt hier echt wel als de berg!
    op en af, je voelt ze ook leuk aan komen,.

ik ga idd nu nog ff proberen want over ruim een uur komen mijn 2 dames uit bed gestuiterd en die moeten en naar school en de psz....

gelukkig hoeft hubbie pas om 9 uur te beginnen, dus die levert ze af, en dan kan ik nog pogen om dan ook nog wat te slapen

ga jij er nog weer in of is dat zinloos

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik ga ook zo terug, en hopelijk nog wat slapen. En écht hopelijk wakker schieten van een megawee! :) Nou,truste nog en tot strakjes! x

12. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    hihi,
    ja jij ook lekker slapen en straks KNALLERS van weeen

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha wat zijn jullie gezellig aan het kletsen geweest!

En en... Al knallers van weeen te bekennen bij jullie?

Ohh dames, duim ajb dat het doorzet vandaag!
    Ik ben echt kapot!
    Heb geen seconde geslapen, en ben nu al bijna 24 uur wakker.
    Gelukkig heb ik nu 2 'standjes' waarin ik de weeen goed kan opvangen.
    Helaas nog weinig regelmaat te bekennen, maar op 1 of andere manier heb ik er een goed gevoel bij voor vandaag..
    Ik hoop ZO dat dat ook iets zegt!
    Denk dat k zo maar weer even met de vk bel.
    Maar volgens mij kunnen ze zo weinig doen?
    Wat zouden ze hier nou mee moeten?

Iedereen verder lekker geslapen?? :)

14. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Bodhi ligt nog lekker te slapen, dus heb ik even tijd om snel wat bij te lezen:).

@Jip en Leoniiee en Wies: Spannend bij jullie, het zou fijn zijnals het nu echt gaat doorzetten! En ja, je kan hele goeie weeen hebben terwijl de slijmprop er nog zit en je vliezen nog niet gebroken zijn. Mijn vliezen braken pas bij 10 cm door de persweeen ( nou nee, niet braken, ze klapten werkelijk uit elkaar als een ballon ... vruchtwater zat tot op de muur :$)

Voor alle bevallen mama's: Heel erg gefeliciteerd met jullie kleintje, en nu lekker genieten!

Hopenlijk zet het voor de mama's die nog moeten gaan bevallen ook een beetje door, ik kan me zo voorstellen dat jullie het allemaal een beetje zat zijn en willen weten wie er in jullie buiken zit!

Nog even een fotootje van Onze Bodhi, toen een dag oud:

15. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    En nog een. Na 3 keer een baby met zwart haar te hebben gehad, nu een blonde:D

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Leonie ik hoop dat de VK wat voor je kan betekenen dat ze iig misschien even kijkt of er voderingen zijn qua ontsluiting. Geef ook gewoon aan dat je al 24uur wakker bent en dat je het niet red zo!
    Hoop dat het doorzet meid! Blijft Maurice lekker bij je???
    Neem aan van wel !
    x en succes

17. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    nou hier is het weer even rustig..in die zin wel activiteit maar regelmaat is eruit
    nu iedereen de deur uit gewerkt, bedenkt mijn lijf ineens dat ALLES eruit moet:) sorry...

dus de tunnel is vrij zeg maar, haha, ik ga nog ff in bad denk ik en dan nog ff slapen,
    of andersom.. weet niet, mannetje sleepte net alweer met een celstofmatje voor onze nieuwe bank..
    ik zit al een tijdje op een handdoek op de bank,
    maar zul je net zien, t is zo onrustig, dat er een plons komt..

he leonie, shit dat je niet geslapen hebt, kruip je er zo nog weer ff in na een douche of bad..
    en de vk bellen, ja ik weet niet of die veel kan doen.. in t beste geval heb je wat meer ontsluiting, in t ergste hetzelfde als gisteren, dan baal je ook,
    maar misschien heeft ze nog tips, ideen om de dag door te komen,
    uitgeput raken is ook niet iets wat nodig is

@wies; lig je al weer lekker te slapen?

mooi mannetje hoor, xandra

18. Maia

Maia Niet meer actief

@Leonie: pfff zwaar zeg! Sterkte meis!

@wies & jip: ik duim voor jullie dat het doorzet!

@Xandra: wat een lieve foto's!

nou hier de halve nacht niet geslapen. Fleur was niet in slaap te krijgen, echt ben kapot. Weet niet waar ze last van had maar leuk was het niet. Vanmiddag duik ik nog maar een keer m'n bed in dan :(

19. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Goedemorgen,

Leonie, balen zeg! Hopelijk zet het nu eens gewoon door. ik hoop dat je nog een beetje kunt rusten! Succes!

Maia, balen dat Fleur niet wilde slapen. Misschien krampjes of zat er iets dwars. Of gewoon geen zin ;)

Jip, je lijf is zich dus wel aan het reinigen. Wie weet gebeurt het wel vandaag! Succes!

Xandra, wat een schatje!! :D

Wies, is je megawee al geweest??

Senna heeft op zich goed geslapen. Wel naast mij in bed, maar dat maakt me niet uit. Alleen vanaf half 8 zat ze zo moeilijk te doen. Resultaat: een ENORME poepluier. Het zat letterlijk tot in haar nek. Snap wel dat je daar zo moeilijk van gaat doen! :$ Zometeen weer bij Sannie op bezoek!

20. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Goeiemorgen!!!

Sylvia en zuster: wat een onwijs schattige foto's weer!!!! Trotse mama's!

Jip, Wies, Leonie: pfff jullie zijn allemaal druk bezig geweest vannacht...en niks doorgezet. Balen hoor!!! We gaan met zijn allen hopen dat t vandaag eens komt!
    Vooral voor jou Leonie ;) JIj hebt nu wel echt lang genoeg overtijd gelopen!

Xandra: aah wat een schatje!!! En vruchtwater op de muur?? hihihih harde knal geweest ;)

Maia: vervelend joh. Hopelijk kan je idd straks nog even een paar uurtjes meepakken!

Hier wel weer goed geslapen. Geen last meer gehad van die steekjes. Dat heb ik alleen savonds, heel vaag...
    Ook mijn rugpijn in weer redelijk over (kan weer lopen, niet strompelen hehe) en mijn goede humeur is ook weer terug.
    Had gister gewoon een downdagje haha, moet kunnen!

Ik ben bang dat ik geen oktober kindje krijg. Ik weet dat t heel snel kan gaan, maar voel nog helemaal niks...dus dat wordt minstens 4 november ofzo...maar goed, we blijven dus geduldig afwachten....

Straks komt Shaula even langs met Senna, dus ik heb wel iets om naar uit te kijken! Gezellig ff kletsen enzo!!

Deel Deze Pagina