Goedemorgen dames, @leonie en jip balen dat het niet doorgezet is. leonie ik denk dat als je vk belt en je bent niet verder als gister dat ze dan toch wel iets gaat doen, dit ook omdat je niet geslapen hebt en te uitgeput raakt en dat is ook niet de bedoeling toch? Ik had verwacht dat Riley vanacht veel eerder zou komen, omdat ze gister 2x 80cc had gedronken, er zat 1uur tussen die 2 voedingen, maar ze kwam pas om half 4. soms begrijp ik er niets van. Gister ben ik even naar het centrum geweest, even lekker de deur uit. dit is goed gegaan, ik heb een ketting gekocht met daaraan een hartje waar Riley haar naam op staat en ze zouden kijken of de geboortedatum erbij kon, nu belde ik mijn nichtje om dat te vertellen, maar zij had er ook een gekocht voor mij voor als ik sinterklaas bij hun kwam vieren (ik ga sinterklaas bij hun vieren) maar ze had ook gezegt het is alleen voor de kinderen en niet voor de grote, dus ik zei tegen haar dat had je mij ook niet gezegt, nu houd zij zelf dat kettingje. vandaag ga ik in de middag lekker naar oma, dan kan oma lekker knuffelen met Riley en in de avond ga ik naar de kapper want dat is weer hard nodig. XXX Gusam
leo:meid gewoon de vk bellen ik krijg gewoon een deja-vu als ik jou berichtjes lees ik had ook de hele tijd weeen maar echt doorzetten hoor maar en op een gegeven moment zetten ze door maar kreeg ik geen ontsluiting. toen de vk hier eenmaal was voor de 3e keer heeft ze me naar het zh gestuurd daar kan je evt een spuit krijgen en dan kan je slapen efe bijtanken of als het al wat gevorderd is een ruggenprik ofzo en dan kunnen ze weeen opwekkers toedienen zodat het allemaal door gaat zetten. gewoon de vk bellen en zeggen dat je het echt niet meer trekt ik krijg heel dat gevoel weer terug als ik jou berichten lees want aan het eind had ik ook 52 uur niet geslapen en oo wat is dat zwaar. succes meid en gewoon bellen
zo dylan is gisteren bij schoonma geweest en wat denk je een voorbeeldig kindje was het heerlijk geslapen komt hij thuis en weer de hele avond gehuild ik krijg gewoon het idee dat ik iets fout doe. Nu ligt hij wonderbaarlijk te slapen met marco borsato slaap maar op de achtergrond (heb ik heel veel geluisterd tijdens de zwangerschap) hij viel als een blok in slaap toen ik het opzette haha. Zo weer naar de osteopaat ik hoop zo dat het gaat helpen vannacht begon dylan weer om 4 uur met huilen en om 7 uur was hij nog bezig ik storte finaal in mannetje was maar efe thuis gebleven om efe met dylan te knuffelen. want ik trok het niet meer. Ik hoop zo dat het gaat helpen want ik zit er helemaal doorheen. Sorry dat ik zo negatief ben maar hier kan ik ook efe mijn verhaal kwijt. als het teveel is zeg het tegen me sorry hoor veel liefs jaja
Oh jaja wat vervelend dat je er even doorheen zit! Kan ik me ook wel voorstellen hoor na die gebroken nachten, zeker als Dylan zo veel huilt . dan kom je zelf ook niet aan je rust toe. Als Dylan daar niet gehuild heeft, kun je dan misschien eens kijken wat hun anders hebben gedaan? Misschien leggen ze hem wel anders neer ofzo? Ik hoop dat de osteopaat iets voor jullie kan betekenen! Knuffel voor jou!
Hier ook een beetje een dip dag... al was het vorige week 10x zo erg... vandaag heb ik ook een beetje een baal en klaag modus.. Mike doet het inmiddels met andere voeding een stuk beter, die reflux was dan ook wel heel erg sneu! Nu huilt hij heeeeel veel minder ( bijna alleen voor eten of als er iets mis is zoals een vieze luier) maar nu is sins een paar dagen mijn dochter ziekjes. Vandaag al verhoging en het snot loopt er ook al dagen uit... ze is het grootste deel van de dag aan het huilen en jengelen, wil ook vooral op schoot maar ja dat kan niet altijd .. Is met regelmaat wakker nu snachts en wil savonds vaka niet of heel onrustig slapen. En ik wil zo graag wat leuke dingen gaan doen met de kids, al is het maar even naar buiten. maar dat zit er nu toch ook echt niet in bleeeeh
@jaja meid het is niet fijn dat je mannetje zoveel huilt, maar jij doet het goed hoor (al twijfel je) maar het is ook moeilijk om te begrijpen waarom hij huilt ze kunnen helaas nog niet praten. ik word niet moe van jou verhalen, typ het lekker van je af en ga niet twijfelen aan jezelf, ik hoop dat die osteopaat iets kan betekenen voor jullie. een dikke knuffel van mij en je bent een top mama. XXX Gusam
xandra, wat een scheetje zeg, en leuk een blonde erbij na 3 donkere! Leoniee!!! Oh nee, had zo gehoopt en verwacht dat het bij jou tenminste wel door had gezet. Ik hoop wel dat je gevoel gelijk heeft en dat het vandaag toch nog gaat gebeuren. Jip, bij jou ook minder activiteit dus? Bij mij ook, ik kom net uit bed, heb vanaf een uur of 7 weer kunnen slapen met pcm. Toch leken het bij jou wel echt weeen te zijn, ik had stiekem verwacht dat dat ook verder door zou zetten, jammer. Het erge is dat iedere dag nu te lang duurt, omdat je het stiekem toch verwacht en vooral hoopt. Mijn buik voelt helemaal beurs aan nu, alles doet zeer. In mijn rug bonkt het nog steeds na. Ik ging net wel naar de wc en toen had een best grote bloedrige slijmprop in mijn onderbroek. Ik dacht dat ik hem van de week al kwijt was, dat was doorzichtig groenig, en minder, maar mss is dit hem nu pas echt. Nou ja, het strippen heeft in ieder geval voor veel meer en sterkere voorweeen gezorgd, en hopelijk dan ook al wat ontsluiting, en wie weet doet het nog meer. Hoelang heb je effect van strippen, 48 uur toch? Ik heb hetniet gevraagd, maar wat gegoogled.
bedankt meiden!!!!! dit doet me toch weer een goed! Nu op weg naar de osteopaat ben benieuwd! veel liefs jaja
hoi meiden, sorry dat ik er bijna niet ben. Ik moet echt nog herstellen na de bevalling en dat gaat wel even duren. Daarnaast is de kraam en er nu nog, dus wordt goed in de gaten gehouden of ik wel genoeg rust. Zijn er na 22 oktober nog meer beebjes geboren? Hoe kan ik trouwens me banner aanpassen?
ja hier na t douchen weer rustiger geworden, maar t sloeg ook nergens op, dan om de 6 a7 ruim een uur lang en daarna soms 2 minuten, dan 5, dan weer 3 zit nu rustig een dom spelletje te spelen en dan zijn ze er wel,maar hoef niet meer te lopen puffen, maar t is wel wat meer dan voorwerk heb ik het idee, maar goed mijn lijf heeft me meer dan eens voor de gek gehouden, dus ook nu weet ik het niet, ik zei gister hier al, ik durf het bijna niet te zeggen..... maar dat er bij jou iets gaande is, is toch ook wel duidelijk, alleen ook niet doorzettend..goeie hoop hoor, als je lichaam na strippen zo reageert dan zal t ook vast niet lang meer duren wanneer moet je weer na de vk? LEO; waar ben je..
Curly krijg je wel langer kraamzorg. Moet je anders gewoon om vragen de Vk kan zorgen dat je nog 20 uur extra krijgt!!!
@curly; ja zeker nieuwe beebs hier even t rijtje op snorren... Ellen, MvJ, Danjo, Machsdoch, Blij EI, Booboo anders moet je hier ff kijken oktobermamas.tk
Leonie ik hoop maar dat je naar het ziekenhuis bent ofzo en dat het nu gaat doorzetten.Heel veel succes meid!!! Jip hoop dat het bij jou en de rest ook snel doorzet.. zo ellendig als het zo lang duurt allemaal!!
Anas, ik krijg morgen en zaterdag extra kraamzorg, daarna moet mantelzorg het oplossen. Ik kan niet alleen blijven, mag geen trappen op en af en kan niet met Britt lopen. Vriendje moet werken, dus mijn moeder komt dan veel...
@Leo: Hoe is die nu meid??? Ik hoop dat de VK weer even bij komt kijken hoor! En echt aangeven dat je kapot bent hoor, niet zo lang blijven door lopen als ik!! @Curly: geeft toch niks! Ik ben ook pas sinds een week weer een beetje meer hier te vinden, en dan kan ik ook nog vanuit mijn bed mee praten op mijn iphone En wat Anas zegt bespreek met je VK of je extra uren kan krijgen! Ik heb ook 10uur extra gehad en dat was echt nodig ook.............over het algemeen doen ze er niet zo heel moeilijk over, zeker niet als je bevalling zo zwaar is geweest hoor! Dikke knufff voor jou. Hier gaat het met Megan steeds een beetje beter, de krampjes nemen weer een beetje af en ik hoop dat het zo blijft. Met mij gaat het weer minder.........weer enorme last van mijn borsten en ik denk dat ik nu toch echt borst ontsteking krijg Ik werd vannacht wakker van de pijn en ik heb alweer verhooging! Ik heb, eerlijk en niet overdreven, een keer koorts gehad in mijn volwassen leven en ik had toen 38,5......daarna nooit meer en ik zit nu al op 37,9! Bah ik word er zo verdrietig van De HA beld me zo terug en ik hoop dat ze dan iets gaan doen want ik word er nu echt gek van!
fijn dat t met je meisje wat beter gaat, maar vervelend voor jou zeg, het gaat ook allemaal niet vanzelf lijkt het wel.. ik zou als ik jou was even 24 uur pcm nemen en met een koude compres er tegen aan, duim voor je dat t gauw beter wordt
Leo:ben benieuwd hoe t met je gaat meid!! Succes in ieder geval!!! Jaja: schrijf t maar van je af hoor. We weten allemaal nu wel dat t niet alleen maar op een roze wolk is, als je net meoder bent. Er komen genoeg leuke verhalen langs en dit soort verhalen horen er ook bij. Voel je niet schuldig in ieder geval!!! Ik hoop dat t goed gaat bij de osteopaat en dat Dylan het beter gaat doen. Ik snap dat je t niet meer trekt als je kindje alleen maar kan huilen...lijkt me erg frustrerend omdat je alles probeert maar niks helpt. Dikke knuffel!! Sloppy: succes meis! Curly: rustig aan. Geeft niks dat je minder schrijft! Ik ga zo maar weer eens boodschappen doen. Wordt een hele onderneming haha. Kan neit meer fietsen en met tassen sjouwen van de bushalte is te ver, dus neem wel mijn fiets mee naar de bushalte. Kan ik die gebruiken als pakezel hahaha. Mijn enige angst is dat ik in de supermarkt sta en mijn vliezen breken...hoe meot ik dan terug? Met natte broek in de bus?? Maar neit teveel aan denken haha
Jiehaaaaa! De 40 weken gehaald! Ben bang dat ons freubeltje zich ook niet aan de kalender gaat houden...Stom dat je naar zo'n datum toeleeft en dan gebeurt er gewoon helemaal niks. De hele week voelde vandaag als een bijzondere dag en nu is het zover en is het gewoon een dag als alle andere.... Leonie, Wies: Jammer dat het nog niet echt op een bevalling begint te lijken bij jullie, had het julie zo gegund! Ik ga hier zo maar 's een rondje doen met stofdoek, plumeau, stofzuiger en dweil. Dan daarna nog een rondje dorp met boodschappentas en dan vind ik dat m'n best weer enorm gedaan heb vandaag