zo, hier is huiluurtje weer bezig (paps mag het even "oplossen" ) @ellen: fijn dat de gehoortest goed was! Kan me voorstellen dat je het dan spannend vindt! @kitty/noa/luna: wat een lieverds @eten: hier een stoofpotje met risotto @leonie: jaaa ik ben ook heeel benieuwd! Daantje al wat gehoord???
@cindy, pffffff ben blij dat het het zegt. Ik voelde mezelf al zo'n watje maar inderdaad. Als het zo doorgaat kunnen ze me dalijk opvegen. Vooral omdat Juliën nog een omgekeerd dag en nachtritme heeft. Overigens begint dat ook steeds beter te gaan sinds we hem zijn laatste flesje om 23.30 uur geven... Hoe gaat het met je meisje? @maia, Josien, Joenka, Sannie, Rose en Leonie, ook allemaal bedankt. Hij is lekker thuis gebleven. @Sylvia en Zusterrosa, kitty en Noa, wat een liefjes ook! @Joenka, heerlijk dat je man vrij is. Guus was de eerste 2 weken ook vrij. Ik las dat je mannetje krampen heeft. wat doe jij ertegen? Ik gebruikte sab simplex en dat werkte prima. De dokter heeft ons wel geadviseert er nu mee te stoppen en de natuur zijn werk even te laten doen. @Maia, hier ook nog steeds een wat huilerige Jul. Als hij dat heeft pak ik hem bij me en wandel de kamer door. Daar wordt hij rustig van. En wandelen met de kinderwagen. Maar dat durf ik s'nachts niet. haha @Jip, hopelijk is je gevoel goed en begint het bij jou ook. @mamavanjordy, mooie fotoś en wat een bos haar. Wat leuk zo'n hangmat. Hebben ze die gewoon bij de prenetal? @Machsdochs, van harte gefeliciteerd!!! @Wies, succes klinkt hoopgevend! @Xandra, wat leuk een blondje. hier blond geboren en wordt nu steeds donkerder... Wil je niet ontmoedigen overigens...hihi @Jaja, ik herken je gevoel helemaal. Hier is er geen peil op te trekken. Eerst twee dagen rustig en dan weer steeds huilen. Ik denk soms ook dat ik het niet meer trek. Hopelijk kan de osteopaat iets voor jullie betekenen. Ben wel benieuwd want ik overweeg ook om erheen te gaan. @Anastasia, veel sterkte met je dochtertje. @Blijei, van harte gefeliciteerd met BOAZ!!!!! Wat leuk ik lees nu pas dat je bevallen bent. @Odess, gelukkig voel je je beter. heerlijk om naar buiten te gaan hé! Ik keek er ook erg naar uit. @Rose, ik ga ook meteen naar mijn mannetje toe als hij s'nachts huilt voor zijn voeding. Als het dan te lang duurt wordt hij anders echt hysterisch!! Verschonen doe ik nog wel telkens voor de voeding. Hij wordt er ook niet vrolijk van maar een natte luier vind ik niks. Wel presteert hij het om telkens tijdens zijn voeding te gaan liggen kakken waardoor ik steeds zijn luier daarna WEER kan verschonen. Hij is vervolgens klaarwakker en doet geen oog meer dicht. Zucht... Ook hier een beetje een schuldgevoel omdat ik niet meer zo vaak kan komen om iedereen te helpen. Maar dat komt wel weer. Begin nu wat rustiger te worden gelukkig.... Rende de afgelopen weken rond als een kip zonder kop.
Mezelf; We komen net terug van de dokter omdat Juliën wat symptomen had die op reflux konden duiden. Dokter denkt toch dat het dat niet is en adviseerde ons om met de druppels te stoppen die hij voor zijn krampjes krijgt. Even de natuur zijn werk laten doen.... Nou ja dat doen we dan maar. Hij huilt wel vaak na zijn voeding maar nu is hij meteen in zijn bedje gaan slapen.
Haaai meiden!! Ik mis jullie een beetje!! Het lukt me nog net om de meiden met wie ik al ruim een jaar klets een beetje halfslachtig op de hoogte te houden en mezelf op de hoogte te houden van hun wel en wee. Maar het lukt me maar niet om hier alles bij te houden. Sorry sorry sorry! Vandaag wel besloten toch te stoppen met de borstvoeding, het gaat gewoon niet. Ik maak genoeg, Lauren hapt goed en begint goed maar is gewoon een luie drinker. Ze is sinds zondag niet aangekomen (of afgevallen gelukkig) en komt ieder uur voor een paar slokjes. Ja, daar wordt je niet groot en sterk van. Dus vandaag, in overleg met JGZ (inmiddels hier kind aan huis ) besloten te stoppen hiermee en Lauren aan de fles te doen. Meteen na het eerste flesje is ze in diepe slaap gevallen!! Nou, ik hoop gauw weer een beetje bij te kunnen blijven hoor!! Knuf
Wauw, wat een mooie kindjes zag ik allemaal voorbij komen!!! Luna: Boaz krijgt hier sinds gisteren voor de krampjes infacol. Is voor meerdere oorzaken van krampjes. Ben benieuwd.... Kan me wel voorstellen dat hij krampjes heeft, hij moet nl behoorlijke voedingen verwerken en dat voor een beeb van 1,5 week.... Britt heeft vandaag helemaal trots getrakteerd omdat ze GROTE zus is! Erg leuk om haar zo trots te zien... Verder lekker relaxen en af en toe er ff tussen uit met Rob. Heb trouwens weer m'n normale broek aan, ben helemaal happy! Leonie: Zou ze er al zijn????? Jip: Misschien idd wel verstandig om een nachtje goed te slapen?? Moor: Waar ben je? Heb je al ff niet meer gezien..... Of ben je lekker aan het genieten van je kleintje? Wies: Jij ook nog ff sterkte he! Jo: Bij jou al iets aan de gang? Sannie: Pfff, bewondering hoor!!! Wat jij allemaal nog doet... Met de bus,boodschappen doen, fietsen, schoonmaken, koken, wordt al moe als ik het zo typ!!! Nou meis hoop voor jou dat de kleine zich snel meldt!
@Joenka, over infakol hoor ik ook positieve verhalen. Mocht het nu niet werken dan kun je ook eens sab simplex proberen. Dat was bij ons een wondermiddeltje. Ik stop er nu even mee maar als ons mannetje er teveel last van krijgt begin ik er ook weer meteen mee.
Heehee, Luna, ik ben benieuwd hoe je mannetje het zonder sab simplex gaat doen. Sterkte! Joenka, leuk he dat Grote Zus gedoe Aisha was ook al zo'n trotse grote zus Moor, balen van de bv, maar fijn dat ze nu gelijk goed slaapt! We zien je vanzelf wel weer een keer verschijnen hier hoor Maia, succes met het bekende huiluurtje! Wies, ik weet niet hoe lang het strippen effect kan hebben. Al gegoogled? Leonie; hoe is het met je?? Is je kindje er al? Wat een lieve foto's heb ik voorbij zien komen!!! Dan ga ik ook even spammen Eerst Senna
@Shaula, lief hoor! Waar kopen jullie die hangmatten toch allemaal? Kunnen ze daar ook lekker in slapen?? Ben ook benieuwd hoe het gaat zonder de sab simplex. Heb er een hard hoofd in...
kwam efe snel spieken hoe het met leo is maar nog geen nieuws zie ik..... spannend. kom morgen weer efe kletsen ik krijg nu kraamvisite. iedereen een fijne avond en een lekker slapende nacht en natuurlijk kom op laatste beebje mama wacht!!!! veel liefs jaja
Pfffff, helemaal uitgeput na een halve dag Efteling... Maar verder nog niets hier... Heb ik nog wat gemist vandaag?
@jaja, ik las dat Dylan ook best veel huilt. Ben jij soms niet bang dt hij dat ook doet als het bezoek er is? ik heb dat wel en heb al helemaal geen zin meer in kraambezoek... Veel mensen begrijpen het niet en zeggen dat bijv: "wat jammer dat je een huilbaby hebt' en dat soort dingen. Terwijl hij volgens mij geen huilbaby is... Toen mijn collegaś er waren heeft hij alleen maar gehuild. Ze zijn uiteindelijk maar naar huis gegaan omdat we toch niet konden praten. Zo vervelend...
wat een lieve foto's weer @Moor: doe rustig aan! Je verhaal klinkt heel bekend alleen ben ik er nog niet uit of ik over ga stappen. Bv ging weer wat beter en ze dronk wat actiever maar sinds 2 dagen is het weer raak.. ik moet di toch naar het cb dus ik wacht nog even af!
Hoi meiden, Zag dat Leonie bezig was: zet hem op meid. Denk aan je. Hopelijk heb je je beeb al in je armen. Jip: balen dat het niet echt doorzet. Rest ben ik ff kwijt. Hier gaat het best goed. Evi is geslaagd voor de hoortest en heeft vandaag ook de hielprik gehad. Ze schreeuwde ff echt als een meid en was daarna stil. Morgen gaat ze in de tummy. Vannacht ook een goede nacht gehad. Alleen om 2.30 uur na de voeding wilde ze niet meer in haar wieg dus heeft ze bij ons in bed geslapen. De rest van de dag was ze ook best rustig, alleen nu sinds een uurtje is het weer steeds huilen. Hopelijk gaan we niet weer zo'n verschrikkelijke nacht in als 2 dagen terug. Bv gaat ook best wel goed weer. Heb alleen ontzettend veel voeding, dus mevrouw verslikt zich regelmatig en drinkt maar 1 kant en dan 5 a 10 minuten. Kolf soms de andere kant af voor een voorraadje in de diepvries (heb nu in 2 dagen al 2 flesjes van 180 cc ongeveer). Kolf gemakkelijk 90 cc uit 1 kant. Zag dat iemand vroeg waar mijn hangmatje vandaan kwam. Deze heeft een tante van mij zelf gemaakt en heb hem al vanaf de geboorte van de oudste. Ze vonden het allemaal heerlijk om erin te liggen. Verder is haar navelstrengstompje er vandaag al afgevallen. Officieel is ze vanavond pas 4 dagen oud omdat ze s'avonds geboren is. Nog even een foto. Bekijk bijlage 24739
maia en mvj, leuke foto's!!! Ik vroeg naar de hangmat! Ga er ook eens voor kijken want lijkt me super relaxt voor de kleine.