Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Natalie gefeliciteerd met EMMA!

Leonie en Maurice van harte met TARA! Ben benieuwd naar je verhaal!

Zit hier met een spugend meisje zo sneu! Gerlukkig komt het cb zo...

2. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    ach jee.. ziek? of komt de voeding weer terug..

mijn jongste had dat laatste heel erg.. over na voeding comfort en het probleem was meer dan helft minder...

succes, hoop dat t gauw beter wordt

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Sloppy, moeilijke keuze inderdaad. Ik persoonlijk zou het wel doen omdat ik sowieso nogal panisch ben voor die griep maar ik heb me dan nog totaal niet verdiept in de voors en tegens van de prik. Ik ben dan denk ik misschien iets te goed van vertrouwen in de medische wetenschap. Succes met het maken van je keuze....

LEONIE, JEEEEEy DAAR IS TARA DAN EINDELIJK MEID. bEN ZO BLIJ VOOR JULLIE. LEKKER GENIETEN. HEEFT DE ANNANAS TOCH GEHOLPEN...HIHI

NATALIEH, OOK VAN HARTE GEFELICITEERD.

4. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    HE Leonie!!
    alweer online?
    ben je lekker thuis??

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Hier toch eigenwijs (sorry jip) niet gebeld naar de vk. Ik heb met mijn man afgesproken het nog 1 nachtje aan te zien. Mocht het nu weer zo zijn dan bel ik morgen gelijk naar het spoednummer.
    Het is trouwens wel al weer bezig, dus wie weet wordt het nu wel het echte werk, normaal heb ik dat overdag niet. Ik wil zo nog wel een dutje doen, hopelijk lukt dat nog. Wel lief, mijn man kwam wat eerder uit zijn werk met een mooie grote bos bloemen, de schat!

Jo, succes in het zh nog (als je al neit geweest bent). Jij bent nog verder over tijd, jij bent eerst aan de beurt hoor! ;)

Odess, ach wat sneu, hopelijk hebben ze van het cb een goed advies kunnen geven.

6. Maia

Maia Niet meer actief

pfffff Fleur is dus al eigenlijk vanaf vanochtend uurtje of 5 klaarwakker (met af en toe een klein uurtje tussendoor). Dat is toch niet normaal? Ik vind sowieso dat ze erg veel wakker is maar vandaag slaat wel echt alles!

7. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Wies: maar morgen dan wel echt bellen hoor! hahaha Wel heel ;ief van je man! Nou hopen dat t echte werk is!

Odess: en weet je al wat je meisje heeft??? Zielig hoor

Maia: wil ze niet slapen joh? vervelend...

Roos: hoeveel tissues heb je gebruikt ?? is t echt zo'n zielige film?? hihi

Voor de rest weet ik t even neit meer... ik heb net ff een uurtje geslapen op de bank. Lekker met de poezies! Lekker warm! Snurkend hahaha
    Zo maar nog wat mandarijntjes eten. Zijn deze week in de aanbieding bij de c1000 en erg lekker!!!

8. Maia

Maia Niet meer actief

nee ze wil niet slapen. Ze jankt niet, is gewoon wakker. Ik zie dat ze supermoe is maar ze wil gewoon niet slapen. Manlief is vandaag gelukkig thuis dus die zit nu even met haar boven want ik word inmiddels stapelgek :)

9. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @wies; haha, eigenwijs is volgens mij ook een eigenschap die in de zwangerschap nogal versterkt wordt;)
    lief dat je hubbie met een bos bloemen thuis komt.,.

@maia; ja niet slapen..vervelend.. maar als ze niet huilt dan is t toch niet zo erg? ze valt echt vanzelf een keer in slaap hoor;)

@sannie; lekker ff tukken op de bank... ennee.. mandarijntjes zijn niet zo erg voor de zwangerschapskilo's he haha

@jo: al weer thuis met nieuws?

@thuis; wij hebben de kids voor een nachtje uit besteed naar mijn ouders, gaan we vanavond nog ff naar mijn zusje op visite en dan morgen lekker ( hoop ik) uit slapen....
    mijn moeder vroeg al sneakie.. of ga je vanacht bevallen??
    dat kan natuurlijk ook

10. Maia

Maia Niet meer actief

het is ook niet erg :) maar ik vind het zo sneu.. maar volgens manlief slaapt ze nu dus we zijn erg benieuwd voor hoelang ;)

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @maia: ons meisje wil ook soms niet slapen hoor. Dan ligt ze in de box een beetje in dr heen te kijken en dan slaapt ze 15min en dan is ze weer wakker. Op deze dagen slaapt ze 's nachts wel beter:)

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ff klagen hoor.....
    Ik heb zo'n pijn in mn (.)(.) echt niet normaal meer!!
    Sloppyman moet werken vanavond en ik kan mijn eigen kind niet eens vast houden :( Dus moeten mn schoonouders weer komen maar nu om voor mn kind te zorgen! Bah!
    De koorst is gelukkig nog steeds blijven hangen op de 38.0 dus het gaat verder nog wel goed hoor maar die pijn is echt ondragelijk!

Zo ik is weer klaar!

13. Maia

Maia Niet meer actief

nou het heeft een half uur geduurd :D ga maar eens bij haar kijken!

14. Maia

Maia Niet meer actief

@sloppy: o wat ontzettend naar zeg! *knuffel*

15. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    sorry voor de genante vraag;
    maar sinds vamorgen heb ik ENORM slijmverlies (helder)
    dit ken ik helemaal niet,
    1 van de tekenen? die ik de vorige 2 x gemist heb?

16. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    hoop hoop

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Maia, hier ook een wakkere man. Ondanks dat het CB anders beweert hoor ik om me heen niet anders dan dat kindjes vanaf een week of 3, 4, steeds vaker wakker zijn. Als hij niet huilt en lekker om zich heen ligt te spienzen vindt ik het prima.
    Vandaag heeft hij zijn linkerhand ontdekt. Hij is er steeds mee in mijn gezicht aan het voelen. hihi zo schattig.

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nog nieuws? Hier niet...
    Mja, de tokkies van 2 deuren verder geven vanavond een feest. Dat wordt dus herrie tot midden in de nacht. Wij slapen vannacht lekker bij mijn ouders...

19. Gusam

Gusam Niet meer actief

het is maar rustig hier. of lijkt dat maar?

XXX Gusam

20. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Heel rustig hier ja

Jip: ik hoop met je mee...hoop hoop hoop hoop Misschien dat t helpt :D

LadyX: gezellig pfffff. Nou ja, wel lief dat je bij je ouders kan slapen!!! Krijg je in ieder geval nog iets van nachtrust!

Sloppy: vervelend hoor dat je zo'n pijn hebt. En al helemaal dat je schoonouders weer moeten komen. Beterschap!

Ik ga zo de keuken maar eens in. Witlof oven schotel. Lekkel!!!

Straks ff de stad in. Zit te bedenken wat ik zou kunnen doen daar hahaha. Heb niks nodig, behalve een pak melk. Maar moet ook ff t huis uit!

Deel Deze Pagina