jip, mijn vk vroeg het van de week wel aan me of ik veel slijmverlies had, dus wie weet... Ik heb dat sinds het strippen ook, alleen dan heel slijmerig en een beetje bloedgekleurd. Ik hoop in ieder geval met je mee. Zou mooi uitkomen nu de kids de deur uit zijn toch?
@Luna: goed om te horen!!! Ja je hoort, leest overal dat ze zoveel uur moeten slapen maar daar komt ze echt niet aan. So be it! @jip: zou het niet weten maar hoop met je mee
Mijn meisje wil vandaag alleen maar knuffelen zodra ik ze neer leg brult ze alles bij elkaar. Ze heeft bijna geen oog dicht gedaan vandaag. Ben blij dat papa net thuis is gekomen @ Jip hoop dat het wat te betekenen heeft.
Hallo dames, Ik kom ff melden dat ik geen OKTOBER mama word maar NOVEMBER MAMA Maar ik kom jullie wel vertellen dat CTG scan en ECHO goed was en toch ben ik zo uitgeput moe en veel bekken pijn en rug! Hebben ze me besloten om te gaan inleiden. Dus ik moet me zondagavond melden bij het ziekenhuis te HOOFDDORP. Dan krijg ik inwendige onderzoek ookal heb ik daarnet gehad ( AAAAAAAAAAARRRGGHHH dat deed pijn man!!) Mocht er ontsluiting zijn, dan gaan ze vliezen breken! Zo niet dan maandagochtend terug komen! Ze kon daarnet niet ff bij, want ik schrok me wat ze bij me deed etc. Maar ja nu weet ik straks wat a.s. zondag te wachten sta! En eventueel maandag. Peoh....we hadden afspraak om 14.15 en werden we pas om half 4 geholpen en we waren pas om 6 uur thuis want we hebben toen onderweg patatje gehaald. Want koken had t geen zin! Poeh....morgen hoop dingen voorbereiden, opruimen etc. Vind best spannend allemaal en ook best ENG, maar voor je weet KRIJG JE NATUURLIJK WAT MOOIS VOOR TERUG!! Ik blijf wel lid van deze oktober forum, want ik heb nog steeds plezier met jullie en blijf ook zo houden Maia, t word nu ziekenhuisbevalling en hou jullie wel op de hoogte wanneer zover is Heel veel liefs en dikke knuff Jo
Jo, wat spannend meid!! Ja, wordt wel november idd, maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Je kunt je er goed op voorbereiden. En wie weet valt het juist zondag allemaal mee omdat je je op die pijn voorbereidt. Ik moet zeggen dat het mij ook niet meer uitmaakt nu of het oktober of november gaat worden, wat je zegt, je krijgt er zoiets moois voor terug! Nou, alvast heel veel succes, probeer goed uit te rusten tot die tijd! Ik heb de vk hier op het forum even mijn verhaal gedaan, mss dat zij er nog op reageert voordat ik vk bel, maar ik denk het niet. Ik bereid me er alvast maar op voor dat ik ze morgen ga bellen. Ik moet zeggen dat ik me nu ook al weer wat beter voel dan vanmorgen, maar dat is meestal tegen de avond. (ik krabbel niet terug hoor ) Jip, hoe is het met jou? Heb je al het gevoel dat er wat op komst is vanavond/vanacht? Hoop het zo voor je!
*breekt in* marientje28 ik wil je een goed bevalling wensen. hopelijk laat beeb niet te lang op zich wachten. zet em op!!! *breekt weer uit en stapt weer in bus*
Jo: ja t is even wennen dat t idd november kan worden, maar ja...als de kindjes maar komen hahaha maakt t mij niet meer uit wanneer Volgens mijn zusje krijgen we een halloweenbaby (een klein monstertje ) maar dan meot ze wel opschieten...is morgen al hahah Net lekker ff de stad in. Wat een onderneming tegenwoordig hahaha maar ben wel blij dat ik ff de deur uit ben! Vriendje zit nu in de bus naar huis, die er over 10 min. Ga even zijn eten in de oven zetten! Jip en Wies: bij jullie zet t vannacht gewoon door ok....
Hoi meiden, Even een snelle hier. Leonie en Nathalie gefeliciteerd met jullie beebs. Lekker genieten nu. Hier hebben we wat onrustige dagen want ons meisje krijgt zoveel melk binnen van mij waarschijnlijk waardoor ze zich steeds verslikt (melk loopt ook helemaal langs haar mondje steeds) en het na de voeding ook niet lekker lijkt te zitten. Ze huilt dan veel en slaakt hoge gilletjes. Maandag komt de lactatiekundige dan ook even langs. Kolf nu op dag 6 ook al 100 cc per borst dus er staat al wat in de vriezer nu. Ze was wel weer 50 gram aangekomen. In totaal nu 160 gram afgevallen en ze weegt nu weer 3040 gram. Nog 110 gram tot haar geboortegewicht. Verder is ze vandaag in de tummy geweest en dat vond ze heerlijk. Morgen gaan we waarschijnlijk een rondje lopen. Zondag is alweer het einde van de kraamtijd. Ze had vannacht trouwens koorts (38,1) maar vanmorgen niks meer aan de hand. Nu zijn beide jongens ook ziek dus ff in de gaten houden.
Dames ik ga lekker slapen, ik wens jullie een prettige nacht toe. en voor de meiden die nog moeten bevallen, vanacht moet het door gaan zetten voor jullie, of dat het even ophoud zodat je eff lekker bij kunt tanken. trusten. XXX Gusam
MvJ: geweldig de foto van je 3 schatjes Gusam: slaap lekker! Iedereen trouwens: slaap lekker En idd, t mag bij iedereen wel doorzetten nu ja haha Welterusten!!!
Heb een gekke bui vanavond. lekker op you tube aan het meezingen met vanalles en nog wat. haha. Net nog even lekker door de huiskamer gedanst.
@Maia: Vind ik ook hoor! Laat die laatste baby's maar komen hoor!! @Mvj: Wat een schatjes zeg! Vervelend dat je al zoveel melk hebt! Bij mij ging het ook heel erg snel en ik moest daarom helaas stoppen met de bv.........ik heb nog steeds erg veel productie, zelf nu ik niet meer kolf blijft het er uit lopen Iedereen slaap lekker!
@MvJ: buddy, wat een leuke foto zeg!!! Hoe vnd je het, een meid erbij? Irri dat geklooi met de bv, ik herken het wel helaas!