@Bekkenbodemspier: Ik kreeg van de VK direct te horen dat ik hem elke dag moest proberen te trainen..........in het begin was dit echt geen pretje maar het gaat nu steeds beter. Alleen als ik moet niezen of hoesten is het nog heel pijnlijk en als ik loop heb ik ook het idee dat het meer hangt daar beneden..........heel gek gevoel ik kan niet helemaal omschrijven. Zal wel weer goed komen. hoop ik
bekkenbodem, totaal geen last gehad. Ik had zelfs ondanks de stuitbevalling maar 3 hechtingen. Ben hier ook begonnen met trainen, heb alleen verminderd gevoel w.b. me blaas, komt waarschijnlijk door katheter.
Hoi meiden, Hier een lekkere nacht gehad. Om 23.00 uur de laatste avondvoeding gegeven, toen melde ze zich om 3.00 uur en vanmorgen heb ik haar om 6.45 uur wakker gemaakt. Dus heerlijk geslapen. Wel moet ze vaak even na de voeding altijd huilen dus duurt het even voordat ik dan ook weer slaap. Omdat ik zoveel melk heb (kolfde vanmorgen 140 cc uit 1 borst op dag 6) verslikt ze zich ook steeds. Zo zielig om te zien, maandag komt dan ook even de lactatiekundige langs. Kraambezoek komt langszaam op gang. Leuk die meidenkleren nu haha. De boys zijn ook nog helemaal verliefd op hun zusje. Valt me reuze mee hoe ze met haar omgaan. Yannick beseft nog niet dat hij zachtjes moet doen, dus af en toe gaat er een beetje hardhandig een aai over haar gezichtje. Jordy wil niets liever als haar vasthouden en vraagt s'morgens ook altijd meteen naar haar. Morgen alweer de laatste dag kraamzorg. Aan de ene kant jammer, want we hebben een kei leuke kraamverzorgster maar aan de andere kant ook wel weer fijn lekker je eigen ding weer doen. Ik loop ook al weer lekker in huis te rommelen. Daar moet ze altijd om lachen haha. Straks als ze wakker zijn gaan we nog even een blokje om voor het eerst. Hielprik en gehoortest waren prima. Alleen liet ze met de hielprik even horen dat ze echt een meid is haha. Ze krijst soms echt als een speenvarken hihi. Heb ff gekopieerd van een andere site, dus sommige dingen heb ik misschien al verteld hier haha. Daantje: meid het zit jullie niet mee hoor. Idd bekkenbodem oefeningen doen. Misschien kan de fysio anders nog wat tips geven. Enne het slapen is normaal hoor. Beebs kunnen wel 20 van de 24 uur slapen. Meestal is het idd even wakker vor een voeding, knuffelen en dan weer slapen. Maar je hebt er altijd bij die iets meer slapen en ook die minder slapen. Sannie: spannend meid. Fokje: wat een prachtige foto's. Voedingtijden in de nacht. Is hier nog een beetje verschillend. Maar vannacht was het dus 23.00 uur laatste, toen om 3.00 uur en vanmorgen om 7.00 uur. Nu ligt ze ook alweer 3 uur te slapen. Voor het eerst in het ledikant vandaag.
sannie, ik denk dat bij jou het echte werk zich aandiendt! Geweldig! Misschien toch nog een oktoberkindje, wie weet. Veel succes! Daantje, veel sterkte meid, het zit je ook niet allemaal mee hè. Oh jee, ik ben de rest gewoon alweer vergeten, pppff, die dementie wordt met de dag erger lijkt wel... Ik ben weer goed moe, ga zo maar eens lekker onderuit op de bank denk ik. Heb niet echt zin om naar bed te gaan dan slaap ik vanacht weer minder snel in. Maar ja, voor hetzelfde geld begint het vanacht, en dan ben ik niet uitgerust genoeg, moeilijk moeilijk...
Wies, pak de slaap die je kan pakken. Bij mij begon het het 's avonds en heb toen een nacht gemist en die haal je niet meer in zodra je kleintje geboren is. Gewoon lekker doen!
JAAAAAAAAAA SANNIE Ik hou mn tel in de buurt Ik wilde al typen de enige dag dat ik roze verlies heb gehad is de dag dat ik uiteindelijk ben bevallen... Zet em op! Ennuh voor Jip, het heldere vochtverlies (VEEL!) begon bij mij 1 dag voor de bevalling. Was dus bij mij een heel goed teken! Duim duim duim voor jullie allemaal dames die nog mogen! Hier ligt een beebje naast me heel druk van alles te produceren, haha Ze maakt me toch een herrie Gelukkig gaat het met het spugen veel beter - ze heeft een enorme zuigbehoefte en overeet zichzelf dus eigenlijk. Nu gaan we er vanuit dat ze na 1 borst geen honger meer kan hebben en dan krijgt ze een speentje - werkt super! Vannacht heerlijk geslapen, moest haar wakker maken omdat mn boobs au deden Trouwens, ze is gisteren ook gewogen en weegt nu 4340 gram! Dat is gewoon 300 gram boven geboortegewicht en betekent dat ze in 6 dagen 280 gram is aangekomen Ze krijgt dus wel genoeg
@odess; kijk dat klinkt mij weer goed in de oren, ik hoop dat voor mij t zelfde geldt zou t niet erg vinden mijn moeder belde net om te vragen of de meiden nog maar een nachtje zouden blijven, ze hadden t zo gezellig.. kunnen wij morgen nog eventjes 1 keertje uitslapen
nachtvoedingen, Yara krijgt meestal haar laatste voeding rond 23.00 uur en komt dan tussen 04.00 en 05.00 weer. Dat doet ze dus erg netjes. 's morgens is dan de eerste voeding zo tussen 07.00 en 08.00 uur. gisteren had ze een beetje minder dag, steeds een beetje spugen en niet in slaap kunnen komen. Vandaag gaat het beter, ze lijkt haar slaap van gisteren in te halen.....
Klinkt goed, Jip! Bah, hier nog steeds niets. De kleine is flink aan het rommelen in mijn buik, maar niet anders dan dat ie al vaker heeft gedaan... Nou ja, misschien maar goed ook, want we hebben net vrienden gebeld om te vragen of ze willen komen eten. Die komen over een uurtje. Heeft geen zin om de hele week alleen thuis te zitten terwijl er toch niks gebeurt... Enneuh, als er toch wat gebeurt, sturen we ze wel weer naar huis.
*** BUDDYNIEUWS *** SMS van 17.09: Sannie heeft nu 6 centimeter ontsluiting en is naar het ziekenhuis! Ze vindt het wel spannend! *** EINDE BUDDYNIEUWS! *** Sannie zet em op meid - je kindje komt nu snel!!
jeeee Sannie spannend! Succes!!! volgens mij heeft Fleur een groeispurtje gehad ofzo. Dat ze de afgelopen dagen wat wakkerder was enz. Vandaag heeft ze een bijslaapdagje, ze slaapt zo ongeveer alleen maar. En ze heeft opeens dat ze wat meer geïnteresseerd is in dingen, heel opeens. Wel leuk
@maia; misschien wel een leuke site voor je, er is ook een boek van oei ik groei hier staat heel leuk beschreven, of je kan abonneren op een nieuwsbrief met alle groeisprongetjes..
ja is dat boek wat? Ik wil hem heel graag hebben maar vind hem nogal duur en ik lees op internet heel verschillende reacties.. maar ze hebben dus ook een site? Ga even kijken