Sannie zet m op meid!! Dat is snel gegaan!!! Die dokter met zn voorwerk, misschien was t toch wel vruchtwater vanmorgen!? Misschien heb je je beebje nu al wel!!
Ff gauw: Sannie heel veel suc6!!! Op de valreep nog een okt. beeb!!! Zet hem op! Mmmm, wie vroeg het van het slapen ook alweer?? Boaz slaapt hier eigenlijk ook van voeding tot voeding, tenzij hij last heeft van z'n krampjes... Vriendin heeft een zoontje van 6 weken en die slaapt 21 uur op een dag! dus is heel normaal. Hier gebruiken we ook infacol en idd ook voor iedere voeding. Boaz vindt het volgens mij heerlijk, heb het idee dat het al wel een beetje werkt de heftige krampen zijn al wat minder. Gebruik het sinds woensdag, dus nu 3,5 dag.. voedingen hier 23:00-03:00-07:00 (ongeveer) flesvoeding
Hee meiden, Ik heb niet terug gelezen maar even snel op de oktobersite gekeken. Leonie!!!! Gefeliciteerd met Tara, erg mooie naam. Ik hoop dat het met jou en Tara heel goed gaat. Nathalie ook super van harte met Emma, ben zo benieuwd naar jullie verhalen en hoe het van tevoren was, maar nog even geen puf om terug te lezen. Hoop natuurlijk ook dat het met jou en Emma heel goed gaat. Sannie, jeej ik krijg helemaal de kriebels van je buddynieuws... zo spannend, zeker nu ik zelf weet hoe dat is. Misschien heb je je beeb al in je armen!
Verder hoop ik echt voor de 'wachtenden' dat er verandering aan zit te komen. De beebs hebben nog een paar uurtjes om een oktoberbeeb te worden! Roos ben ook benieuwd of jouw eigenwijsje al is ingedaald.
@mezelf en Boaz..... Het gaat heel erg goed allemaal. Ik moet zeggen dat ik kraamhulp echt een super uitvinding vind. Dat is echt van onschatbare waarde zeg. Moet wel echt bijkomen van de bevalling en alle emoties. Terwijl de bevalling op zich prima is verlopen. Verhaal volgt nog. Vandaag eerste dag dat ik langer dan 15 minuten beneden ben. Las net snel iets over infacol (bij de andere Boaz ) en dat hebben wij ook sinds vandaag en het lijkt al meteen effect te hebben (afkloppen). Lieve dames, ik hoop dit weekend meer tijd te hebben voor hier. En Jo, Wies, LX, Elsken, Marientje, Roos en Jip... ik denk aan jullie en duim echt heel hard dat er snel een beeb is voor jullie!
Hier even tijd om de boel bij te lezen. Emma krijgt nu nog om de drie uur haar voeding overdag en 's nachts laten we er vijf uur tussen zitten. Al veel kraamvisite gehad en agenda is al aardig vol gepland volgende week. We hebben een ontzettende leuke, goede en gezellige kraamhulp. Zij doet echt heel veel, voelt toch wel lekker zo even niets doen dan wat zitten en zo af en toe lekker rusten. Emma slaapt heel veel, ze is alleen wakker wanneer we haar moeten voeden. We moeten haar ook echt wakker maken, uit haar zelf word ze nog niet wakker. Vind ik nog wel jammer, wil zo graag af en toe even lekker met haar kroelen. Maar dat komt vanzelf wel.
Hey meiden!! Goh zeg, we hebben een paar overblijvers nu! Stiekem meer november mama's dan gepland... Twijfel nog of ik bij zal gaan lezen hoor, weet niet of ik de puf heb! kwam wel effies een knuffel brengen aan alle mama's en een steun in de rug zijn voor alle mama's in spé!
@wies? heb je beeb goed toegesproken?? of slapen, of komen, niet lopen etteren vanacht. @hier; pijn in mijn liezen die komt en gaat, snap er nix van.. ook weer onrustige buik spreken we af dat jij vanacht slaapt? dan houd ik hier de wacht wel, haha
ja, eerst doen alsof he... halverwege oktober... en dan terug krabbelen omdat november leuker is?? ik weet het ook niet meer danjp had de meest eigenwijze beeb van oktober, maar ik heb sterk het vermoeden dat die van mij naar de titel van november vist
**ego Bericht** Ik baal zo ontzettend, vandaag kettinkje op laten halen door een vriendin van mij (omdat ik zelf niet kon) nu kom ik net terug van mijn moeder, en bekijk ik het, klopt de datum niet, terwijl ik toch echt 2 okt 2009 heb gezegt, ze vroegen van de week ook in de winkel hoe oud ze was en dan nog het fout doen. Echt ik vind dit zo klote, en ik hoop dat ze het overnieuw gaan doen zo niet ga ik daar stampij maken, mijn vriendin zei ook dat ik het duidelijk heb gezegt en zelfs meerdere keren. nu maandag tot 1uur wachten en dan ga ik meteen bellen naar hun. **Einde ego** @sannie geweldig meid, zet hem op. Hier vandaag met oma naar de prenatal geweest, ik heb een babyswing gehaald en een pyamma met de tekst: ik wil heel veel knuffels, en nog een setje kleding en nog wat kleine dingetjes. nu eff lekker voor de tv hangen, ik kom straks voordat ik naar bed ga nog even spieken of er nieuws is van sannie. XXX Gusam
hihi, nog voor het november is, uitgeroepen worden tot meest eigenwijze beeb van november! knap kind hoor Jip
wat balen Gusam! @sannie: ik zit ook al op nieuws te wachten @blij ei: heel herkenbaar wat je schrijft! Hier rustig avondje. Manlief is ziek en ik begin ook last van m'n keel te krijgen. Hij heeft geen griep gelukkig. Fleur zal wel met een half uurtje komen en daarna ga ik ook slapen.
Blijei: Welcome back!!! Thanks voor de post!!! Rob snapte er even helemaal niks van. Geniet lekker he van je mannetje! En idd hier ook infacol..... Hihi, naamsgebonden. Gusam: Dat is idd balen! Maar dat gaat vast goed komen! Oehhhhh, nog 2 uurtjes en dan is okt. officieël voorbij. En volgens mij is het op Sannie na nog redelijk rustig toch?
Sannie!! Zet em op!!! Hier word et ook een nov. mama helaas! Aghja, ze vind de chocoletters gewoon veel te lekker die ik eet