Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik kwam even kijken of er al nieuws was van sannie, maar helaas nog niet.

Maar ik ga lekker naar mijn bedje, nog even tv kijken en dan slapen.
    meiden slaap lekker.

XXX Gusam

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meiden hier weer even een brichtje van mij

ben de laatste week niet echt actief hier want ben te druk met mn meisje ik ben echt helemaal in love. ze is erg tevreden en komt smiddags om de 3uur en in de nacht om de 4 uur dus super. we zijn gestopt met de bv want dat kwam niet goed op gang geprobeerd met kolven maar dat mocht ook niet baten. maar ze doet het super op de fles.
    morgen is mn kzorg voor het laatst wat zal ik dr missen een geweldige jonge meid. hebben vanmiddag een kadobon, doos chocolaatjes en een kaartje gekocht voor dr.
    ook wil ik even melden ik pas alweer in mn oude broeken haha super dus

sannie zet em op meid. you go girl

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Kwam ook even snel kijken of er al nieuws was van Sannie.
    Helaas. Kom vanacht nog even kijken.
    Slaap lekker allemaal!

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik kwam even spieken of er al nieuws is over sannie, maar helaas, het kan nog net een oktoberbeeb worden, spannend! zet 'm op sannie!

jip, mss moet dit dan wel dé nacht gaan worden voor jou nu de kinderen nog een nachtje aan het logeren zijn. Ik ben benieuwd wat bij mij de nacht weer brengt.

5. Maia

Maia Niet meer actief

Zo, op voor voeding. Ze is net in slaap gevallen.

Ben benieuwd of Sannie d'r kindje nog net een oktoberbaby is. Denk het wel! Spannend hoor!

@wies: en hoe red jij het vannacht?

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Nog niets gehoord van Sannie, hoop dat ze gewoon niet zo laat nog een berichtje wilde sturen, niet dat ze nog bezig is...

Hier weigert madame te slapen waar manlief even erg slecht tegen kan. Ook ik ben inmiddels klaarwakker, gezellig...

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier net klaar met onze nachtelijke voeding.
    Ik kwam ook ff kijken of er al nieuws van sannie was.....helaas we moeten nog blijven wachten :D

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nog geen nieuws van sannie? jammer zeg. Hopelijk is ze wel nog in oktober bevallen. Zou leuk zijn voor d'r. Maar het belangrijkste is dat het allemaal goed gaat natuurlijk.

Nou, hier gaat het wel redelijk. Heb denk ik een uurtje of 4 alweer geslapen, dus dat valt mee. Net weer wakker geworden van de krampen natuurlijk, maar dat hoort er "tegenwoordig" gewoon bij lijkt wel. Ik voel me alleen ook wat grieperig, koud, moest naar het toilet, beetje misselijk. Nu ik even zit gaat het wel weer, maar toen ik er net uit was leek het alsof ik een diareeaanval ging krijgen of over moest geven ofzo. Gelukkig is het gezakt nu. De rest zakt ook weer een beetje af, dus zo maar weer eens terug naar bed. Was gewoon zo benieuwd naar Sannie!
    Odess, hopelijk slaapt je meisje alweer heerlijk. (en je man ook ;))
    tot straks meiden!

9. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    sannie houd het wel spannend!

@wies; hebben we allebei een aardig nachtje gehad..
    ik ga voor de volle maan, morgen;)

@roos: ook al zo;n eigenwijsje.. ja misschien komt het wel van die chocolade letters

@danjo' fijn dat je zo;n goede kz hebt, dan kan je ook echt genieten van deze periode.. ennnee... verwaarloos ons hier maar, je meisje is toch eventje belangrijker!

@ hie'; kwam gauw spieken voor beeb nieuws,
    ff kopje thee en dan kijken of ik nog een paar uurtjes kan pakken voor de meiden weer thuis komen

10. Maia

Maia Niet meer actief

Fijn dat je nog een bertje hebt kunnen alarm wies!!

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    sorrry maia, ik snapje berichtje niet, kan aan mij liggen...;)

pppfff,heb niet meer geslapen nadien, voel me nog steeds een beetje grieperig. even een sultana eten,voel me ook zo leeg.
    En nog steeds geen nieuws van sannie...houdt het spannend!

jip, fijn dat je goed geslapen hebt, en idd, zo nog even terug,lekker van profiteren hoor dat de kids de deur uit zijn! ;)

12. Maia

Maia Niet meer actief

Haaa zit op mijn iPhone dus ging wat mis ;)

fijn dat je nog wat hebt kunnen slapen :D
    vervelend alleen dat je je grieperig voelt!

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Even kijken of er al nieuws is van Sannie.

@ Jip hopelijk slaap je nu weer lekker :)

@ Wies vervelend dat je wat grieperig voelt. Ik had dat ook voor de bevalling dat ik 2 dagen heb gespuugd en me niet lekker voelde. Hoop dat het bij jou ook voortekenen zijn.

Hier gisteren om half 9 al in slaap gevallen op de bank. Had de slaap echt nodig ;) Nu madam steeds meer aandacht vraagt.

14. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    heerlijk uitgerust hier...
    december mama's zullen we niet gaan worden...
    dus dit wordt onze maand!!

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nog steeds geen nieuws van Sannie???

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

sannie zal nu toch wel bevallen zijn hoop ik, ik ga ervan uit dat ze lekker aan het genieten is van haar beeb.

XXX Gusam

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi meiden,

Zo, nu zijn we toch bijna allemaal mama! Nog een paar dames nog. Zet hem op hoor!

Hier even een ego berichtje. Ik zit namelijk ergens mee. Ik kan er niet door slapen terwijl we nu al in een periode zitten die toch al erg vermoeiend is (2nachtflessen en slecht slapende Juliën). Hopelijk kunnen jullie er iets zinnigs over zeggen. http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/172375-drukke-opa.html

Liefs Luna

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jaaaa eindelijk kan ik het melden:

***BUDDYNIEUWS VAN SANNIE***

Om 20.49 is onze mooie dochter Tessa geboren! Ze is 3340 gram. Een heftige bevalling en ze moesten een nachtje blijven, maar mag zo weer naar huis. Een halloweenbaby dus!

*** EINDE BUDDYNIEUWS ***

Sannie & Sannieman van harte met jullie dochter TESSA en ik hoop dat jullie er nu van kunnen gaan genieten! Ben benieuwd naar je verhaal!

19. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    Eindelijk SANNIE!!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!met jullie meisje

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008