Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Sannie, van harte gefeliciteerd!!!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Haha, dat is pas een positieve instelling. :D

Gefeliciteerd Sannie + man en welkom Tessa!!!

3. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    sannie:Gefeliciteerd lekker genieten nu.

4. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    oja dames ik vraag het nog een keer het is al 100 keer gevraagd maar hoeveel voeding krijgt jullie kleintje nu????? hihi kan ik efe kijken of we een beetje in dezelfde richting zitten.

veel liefs jaja

Oja dylan heeft vannacht 8 uur lang doorgeslapen oooo heerlijk snachts doet hij het echt goed!!!!!!

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@jaja, wij geven Juliën 6 voedingen van 120cc. Hij krijgt Nutrilon Omneo voor de krampjes. Soms krijgt hij er ook 7 omdat hij soms 2x per nacht wakker is.

Fijn dat hij zo lang slaapt zeg! Nu Juliën nog!!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jaja Ons mannetje krijgt 7x 100 a 120 cc...

Sannie EINDELIJK !!!!! Gefeliciteerd met Tessa!!

Danjo fijnd at je zo geniet meid, heerlijk!! Lekker op je roze wolk met je eigenwijsje :) hihi
    xx

7. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Lieve Sandra en Dennis; ik heb jullie inmiddels al gesproken maar toch ook hier nog; VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER TESSA!!!

Nu lekker genieten thuis lieverds en ik kom snel langs! :D :D

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

@sannie eindelijk gefeliciteerd met jullie dochter tess

@voeding hier krijgt Riley 6 of 7x 100 cc, soms wil ze nog iets meer en soms drinkt ze de 100cc niet leeg, het cb bureau heeft mij gezegt dat als ze alle flesjes van 100cc goed leeg drinkt en ze is niet meer tevreden dan moet ik meer gaan geven, maar ik doe eigenlijk altijd 100cc en als ze meer wil maak ik nog een flesje van 60cc.

Vanacht heeft Riley mij door laten slapen, ze had om 22uur de laatste voeding en ze kwam pas weer om kwart voor 6.
    wel lekker eff een nachtje doorslapen, maar ik ga er niet vanuit dat ze dit iedere nacht doet.

XXX Gusam

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Sannie: Gefeliciteerd met jullie dochter Tessa!! Leuke naam!

@voedingen: Megan krijgt 7voedingen van tussen de 80 en 120ml....gemiddeld krijgt ze zo'n 650ml per dag.

10. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@voeding; hier 6 a 7 flessen van 100 a 120 cc...

@Sannie; Yesss eindelijk is je meisje er!!!!Happy Halloween!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nu we het toch over voedingen hebben..........
    Ons meisje eet werkelijk op afbetaling! Eerst 80ml dan nog 10ml en dan 30min weer 30ml...
    Is er een manier om dit te doorbreken dat ze wel 100 of 120ml kan drinken in een keer voeden of is haar maagje gewoon te klein nog om meer aan te kunnen?

12. Maia

Maia Niet meer actief

Sannie & man: gefeliciteerd met de geboorte van Tessa!!!

13. Maia

Maia Niet meer actief

Roos: waar ben je? Hoe is het met jou???

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    sannie, ja!! goed zo! gefeliciteerd met jullie meisje Tessa!

Jo, jij moet vandaag toch naar het zh? succes hè!

maia, haha, ja, ik dacht al wel zoiets, maar kon er geen woord uit halen.

Ik kom net uit bed, heerlijk uitgeslapen. Ik werd net wakker van lichte krampjes. Dat heb ik nooit 's morgens of overdag, dus wie weet. Verder nog een verjaardag vandaag, dus da's wel lekker, even weg. Mits het eindelijk wél doorzet natuurlijk.

15. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Hai,

Wies: ja ik moet me vanavond om 20 uur bij het ziekenhuis te HOOFDDORP melden! Ben benieuwd of ik al wat ontsluiting heb zodat ze de vliezen kan breken, zo niet dan word ik op maandag met de infuus opgewekt!

HET IS TOCH EEN EIGENWIJZE BABY DIE LIEVER IN NOVEMBER ERUIT WIL, maar die komt steeds maar niet!

Dus moeten we de kleine maar eruit zien halen:D
    Die zal wel niet leuk vinden, maar wij wel want we willen het zien!!

Vandaag lekker geslapen tot half 12 en straks ga ik weer verder slaap inhalen voor vanavond het zover is!

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr SPANNNEND!

Zoals jullie weten heb ik geen buddy, maar kom me wel melden als ik bevallen ben en weer thuis ben.

Mocht je toch te nieuwsgierig zijn, wie bied dan buddy??:D

ENNE SANNIE GEFELICITEERD MET JULLIE HALLOWEENSE DOCHTER TESSA!!! Je bent de laatste oktober mama die nog net gered heeft ;)

Nou voor diegene die over houdt worden dus NOVEMBER MAMA's

Dus ik wens jullie alle overige aankomende november mama's heel veel sterkte met de bevalling en we houden uiteraard met elkaar gezellig op de hoogte en contact!

HEEEEEEEEEL veel LIEFS en KNUFFELS

Jo

16. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Sannie en man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie okt. beeb TESSA! (blijf het zeggen, mooie namen allemaal)

Boaz krijgt 6 voedingen van 120cc nutrilon hypoallergeen. Mag hem meer geven als hij daar behoefte aan heeft. Maarr....dit komt wel door zijn gewicht hoor!;)

Jip,wies,ladyX,Jo & nog een paar nu idd een nov.beeb! Maar die zijn vast ook zo knap en zo lief als de okt. beebs hoor:p...
    Ik ga voor jullie duimen dat het snel achter de rug is....

Odess: Heb af en toe ook flink wat moeite hoor met die nachtvoeding! Dat is gelukkig (als het goed is) maar van korte duur!!

Gusam: Oh, heerlijk doorslapen!!!

17. MvN

MvN Niet meer actief

Sannie gefeliciteerd meid!!

18. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    dylan die zit nu op de 5 voedingen van 130cc en eerst kreeg hij 5 voedingen van 120cc en gisterenavond hebben we hem dan 130cc gegeven volgens mij kreeg hij ook gewoon ieder keer te weinig voeding. want nu heeft hij vannacht met 130cc 8 uur geslapen en vanmorgen heeft hij ook geslapen en hij ligt warempel gewoon weer te slapen....

veel liefs jaja

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Jaja: wat heerlijk dat je mannetje zo lekker doorslaapt! Ons meisje slaapt nu eindelijk :) Nadat we haar net in een badje gedaan hebben heeft ze 50ml gedronken en toen sliep ze eindelijk.
    Vanaf vanmorgen 8uur was ze wakker!
    8uur: 100ml, 10uur: 60ml, 12uur, 50ml en dan slaapt ze pas.
    We gaan het toch woensdag even aan het CB vragen of we dit kunnen doorbreken op een of andere manier...........
    Het meisje is echt moe maar kan niet slapen omdat ze steeds honger heeft :(

20. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Jaaaa, Sannie & Sannieman gefeliciteerd met jullie Tessa!

Deel Deze Pagina