Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @LX; Leonie had alle voorkomende huismiddeltjes al uitgeprobeerd, ze borrelde zelfs van de 17 liter bitter lemon...

volgens mij het enige wat aan opties nog open stond was wonderolie.. voel jij je geroepen??

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@jaja; wat heerlijk dat het zo goed gaat met Dylan!

@Sloppy; wat vervelend voor je meisje, hoop dat t cb kan helpen..

@mvj;lastig zeg hoop dat lackund kan helpen…

@hier, vanmiddag nog het centrum in geweest, we wilde wat kleertjes en pyamaatjes hebben…want gelood het of niet maar in onze uitpuilende kledingkast is er weinig dat ze past…alles is of te kort of te breed…helaas niet geslaagd…ga nu op zoek naar kleertjes van noppies en imps&elfs heb gehoord dat die lang en smal vallen..

3. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    mijn zoontje komt om de drie uur maar drinkt wel super aan de borst
    voorlopig kolf ik nog niet af , want weet niet of dat goed is want heb nu al zoveel melk
    proficiat met de geboorte van Tessa
    en meiden die nog moeten bevallen veel succes
    xxx

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Sannie en man gefeliciteerd met jullie dochter Tessa!

5. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Blijei: Yep, ze gaan idd allemaal googelen... Ze doen er in ieder geval moeite voor. Krijg ook wel heel veel leuke reacties op de naam, volgens mij gemeent;)...

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    SANNIE en SANNIEMAN van harte gefeliciteerd met jullie dochter Tessa! wat een leuke naam! ;)

gusam, balen van die ketting. succes morgen!

jo, wies, lx, elsken, marientje, roos en jip: ook voor jullie komt het einde eraan, ik hoop dat jullie snel jullie beebjes in je armen mogen houden!

voeding: hier mocht ik vrijdag om de 4 uur gaan voeden en `s nachts 1x (max. 6 uur ertussen) maar vandaag was Tess niet aangekomen. (ook niet afgevallen) dus deze week om de drie uur blijven voeden, wel `s nachts 1x als ze dat trekt. dan zit ik op 7 voedingen. (7, 10, 13, 16, 19, 22 en 2.30 uur)

slapen: Tess slaapt ook heel veel. tijdens het voeden valt ze al in slaap, maar ze drinkt wel goed door. alleen `s avonds is ze wat wakkerder, maar wel rustig gelukkig.

vandaag de kraamhulp voor t laatst gehad, en de vk heeft nog wat hechtingen verwijderd. ik schijn een enorme blauwe onderkant te hebben, zelfs de vk vond het erg! ze wilden t wel met een spiegel laten zien, maar daar heb ik niet zo`n behoefte aan... haha

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier in de middag ook om de 3 uur en in de nacht om de 4 a 5 uur voeden. ons meisje was vandaag alweer mooi aangekomen. ze krijgt 60 cc pe voeding

ellen balen he dat de kv weg is hier ook vandaag voor het laatst geweest jammer hoor

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, ik vind t ook wel lekker om t huis weer voor onszelf te hebben. ga de gezelligheid wel missen en natuurlijk al het werk dat ze deed in huis... hahaha

ik ga zo weer voeden, wat een tijd gaat daarin zitten zeg! volgens mij gaat een flesje geven sneller dan bv... ben toch elke drie uur 3 kwartier bezig! maar wel leuk om te doen.

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, zie dat je online bent meid! hoe is t met je? wat een schatje heb je toch, zag foto`s op je hyves! ben je lekker aan t genieten?

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik ga weer naar beneden, kijken of ik mijn meissie wakker kan krijgen voor de voeding... hihi

11. 0babydream0

Kwam even een fotootje spammen, hihihi vanmiddag toen we haar uit t stoeltje wilde halen...:p

12. 0babydream0

Oke nog 1tje dan...Net in de wieg

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ellen, sterkte met je onderkantje;) of heb je er niet echt veel last van? Lijkt me idd heerlijk die kraamhulp die alles in huis doet.

wij zijn nog naar de verjaardag geweest, was wel weer gezellig even er tussen uit. Ben wel weer moe, zo even een tukkie doen denk. De krampen zijn er nog steeds, en het trekt een beetje naar mijn liezen/bovenbenen. Weer een nieuw gevoel, daar zijn we altijd blij mee! :) Verder nog meiden die het gevoel hebben dat er wat rommelt?

LadyX, ja, ik ken het gevoel, ben ook bang de laatste van de lijst te zijn. (terwijl ik nu aan de beurt ben volgens mij ;)) Maar goed, uiteindelijk zal het bij ieder van ons niet lang meer duren, dat kan gewoon niet. Mss moeten we maar afspreken dat we met de rest tegelijk bevallen! Een echte babyboom! :)

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hejj meiden :D...!

Sorry dat ik zp zo verwaarloos, maar we zijn zo druk en heeeerlijk aan het genieten van ons kleine meisje!!
    Bedankt voor alle lieve reacties ook op hyves! Hartstikke leuk!

Ik had vanmiddag hier al een enormm verhaal getypt ( bevallingsverhaal ) Ben ik er even niet mee bezig, klikt Maurice het weg! :(
    Oeps, maargoed nu zet ik het er wel een andere keer op!
    Hier gaat het heel erg goed..
    Ze is echt super tevreden, en zoooo lieffff...
    im in loveee!
    Ze heeft nu al 2 nachtjes doorgeslapen ( van de drie ) , dus we hebben echt niks te klagen!
    Leuke kraamhulp!!
    Dus na een heftige bevalling, een heerlijke kraamtijd!!

Volgens mij is er na mij niemand meer bevallen behalve sannie, dus hierbij:

JEEEEEEJJJ SANNIEEE! :D gefeliciteerd met jullie dochtertje Tessa!!! Leuke naam hoor! Geniet ervann!

Ik hoopp dat het met jullie allemaal goed gaat..
    En ik ga heel hard duimen voor de nog niet bevallen dames dat ze snel mogen bevallen, het is echt heerlijk genieten zon klein moppie!

TOt snel!?

LiefSs Leonie & Tara! ;)

15. 0babydream0

Leonie; wat een droppie!!

Wies succes met het gerommel!

16. Rose1982

Wat een mooie foto's babydream! :)

@ Leonie wat een scheetje :)

17. 0babydream0

@Rose; ze heeft een beetje een hoogwaterbroek aan hahahaha

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

de meesten hadden hem al wel gezien op hyves, maar ik vind hem zooo cute! ;)
    Dus hier nog een keertje!!

19. Rose1982

@ Babydream had even foto's op je hyves gekeken het is echt een knapperd :) Binnenkort kun je al staartjes maken ;)

@ Leonie echt een lieve foto lijkt wel of ze glimlacht.

20. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Sannie; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Eindelijk!

@ Borstvoeding; we geven nu overdag nog steeds om de 3 uur en 's nachts om de 5 uur. Gemiddeld zit ik er drie kwartier a uur op. Het kost me dus wel veel tijd, maar vind het wel leuk.
    Vandaag stond alleen de gewicht stil, kraamzorg kijkt dus morgen of ze dan wel wat is bij gekomen en anders wil ze toch even kijken of ze het op een andere manier moet oplossen.

Deel Deze Pagina