Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Rose; dankjewel!!!Ben helemaal in love...En inderdaad hahaha volgens mij kan ze heel snel staartjes in....En ikzelf was tot anderhalf kaal hahaha...

Maarre jouw meisje is ook een echte knapperd hoor!!

Eigenlijk alle oktbeebs wel!!

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@leonie; heeft ze nou jouw neusje???Ze lijkt wel op jou zeg!

3. Maia

Maia Niet meer actief

@leonie: wat een schatje zeg!

@bv: ik ben ook gemiddeld 45-60 minuten bezig met haar tijdens het voeden.

4. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @leonie; wat een snoepje zeg!

@wies; ja alle nieuwe krampjes en pijntjes zijn welkom he, haha
    daar putten we maar weer hoop uit

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Leo: Wat een schatje!!

@Nathalie: Wij zijn met de nieuwe fles, Dr Brown's, ook wel een uur bezig hoor :D

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Wat een leuke foto's zag ik weer voorbij komen.

Hier ben ik gemiddeld ongeveer 15 minuten kwijt met voeden inclusief verschonen. Maar dan moet ik haar nog even overeind houden voordat ik haar terug kan leggen anders spuugt ze weer een groot gedeelte uit. Maar goed, ze is dus afgevallen dus even kijken of we haar effectiever kunnen laten drinken. Na die ongeveer 10 minuten aan de borst is ze meestal knock out.

Gemiddeld komt ze overdag om de 3 a 3 1/2 uur, maar soms zit er ook een keer 2 1/2 uur tussen. S'nachts gemiddeld 4 uur.

7. Maia

Maia Niet meer actief

wow, 15 minuten, dat is snel! Naja, meisjelief drinkt hier ook wel snel, 5-10 minuten en dan zit ze wel vol, maar ze doet er echt serieus rustig een kwartier - half uur over om te boeren, dus ik zit echt een hele tijd met haar op schoot, want als ik haar neerleg krijgen we een slik,kreun,miep,zeur,kokhals concert :D dus dat vind ik ook niets. En dan nog even bij me liggen in slaap vallen (als ik haar wakker in bed leg krijg ik nog een zeur concert - overdag doe ik dat wel maar 's nachts is dat niet leuk want dat duurt gemiddeld hier ook wel een half uur - 3 kwartier :D :( en dan zit ik liever even met haar bij me ;))

dus al met al ook wel 3 kwartier tot een uur bezig. En het drinken is hier echt maar heel kort, en maar 1 borst.

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    leoniee, wat een mooie foto zeg, en ze lacht ook al toch? Ze ziet er in ieder geval erg tevreden uit.

Hier net in bad geweest. In bad kwamen er wat krampen op en af zetten. Ze zeggen toch meestal dat dat afneemt in de douche of bad mits het weeen zijn? Hopen dat het zo is. Ik heb alleen barstende hoofdpijn, heb net wel even een pcm ingenomen. 1 maar, durfde ernu geen 2 te nemen voor het geval het toch wel weeen zijn die opkomen. (niet dat daar een pcm tegen zou helpen;)) Ben benieuwd of er zo nog wat veranderd. Ik heb het bad voor de zekerheid vol laten staan, mocht het doorzetten kan ik er wat warm water bij doen voor de eerste uurtjes.:)

9. MvN

MvN Niet meer actief

Wat een mooie kindjes weer!! Echt,, ik kan niet meer wachten!!

We hebben vandaag een wii gekocht!! Zo heb ik weer wat te doen hahahah!!

10. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Even een foto van mijn grote liefde

11. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    En nog eentje

12. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    oke de laatste....

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wat een poppetje blijei.

Hier is het navelklemmetje er gelukkig af gevallen :D

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Roos, leuk een Wii, wij hebben erover getwijfeld om te doen, maar nog niet gekocht. Lekker even afleiding voor jou.

@Wies, spannend, zou het nu dan misschien toch echt zo zijn???

@voeden... 15 minuten?! zo he, dat red ik echt niet. Inderdaad wel ongeveer 10 a 15 minuten drinken, dan verschonen, dan weer 10 a 15 minuten (wat ook kan bestaan uit 10 minuten aansporen om te drinken) en dan nog beetje knuffelen/boertjes. En dat is dan de meest snelle versie.

@Leonie, ze lijkt echt op jou op die foto. Wat een schatje! Fijn dat je zo aan het genieten bent.

@Baby...haha toch nog winkelen voor jullie dametje, wie had dat verwacht?!

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Danjo, haha ja daar zit Patrick met smart op te wachten! Hij hoopt echt dat t nog gebeurt terwijl kraamhulp er is...

16. Marientje28

Marientje28 Actief lid

30 jun 2008
    220
    0
    0
    Wijkverpleegkundige
    Hey

Ik geloof dat ik weeen heb. Weet het niet zeker nog maar het is errug druk in m'n buik. Het begon begin van de avond met veel harde buiken die elkaar snel opvolgden. De afgelopen anderhalf uur worden ze ook echt wat pijnlijk en de pijn duurt ruim een halve minuut. Half uurtje geleden had ik het gevoel alsof het kindje tijdens zo'n harde buik/wee ineens dieper in m'n bekken zakte. Ik moet soms ook echt even zuchten tegen de pijn.
    Dit in combinatie met de winderigheid van vandaag en de afscheiding geeft mij het gevoel dat er toch echt iets begonnen is nu.
    Is dit herkenbaar voor de reeds bevallen dames? Of zeggen misschien de bijna-mama's van joh, dat is niks, dat heb ik ook al weken....
    Ik wordt er een klein beetje onzeker van, wil graag weten waar ik aan toe ben (alsof je dat uberhaubt kan weten als je moeder wordt maar toch).
    Hoop dat er nog iemand reageert, het wordt al wat later op de avond natuurlijk...

Liefs Marientje

PS Misschien heb ik wel gewoon teveel zitten zwijmelen bij jullie foto's, wat een heerlijke kleine wondertjes heb ik voorbij zien komen zeg!

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Marientje wat spannend! Bij mij begon het anders maar dat zegt helemaal niets, volgens mij hebben wij allemaal tot nu toe een ander verhaal gehad.

Wat wel een goede test is, is onder de douche staan en als t dan niet stopt dan is het toch echt heel waarschijnlijk het echte werk... Ik duim voor je!

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Blijei: Ahh, wat een lekker ding!!!

Navelstreng: vond ik ook zo'n vies ding! Gelukkig is die er bij Rob afgevallen! Nu zit er af en toe nog wat prut, doe jij daar nog wat aan danjo?

Marientje: Druk in de buik kan ik me niet herinneren maar weëen herken je echt! Dus als dat jou gevoel is.........;)

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    marientje, klinkt wel hoopvol! Zeker als het op en af neemt. Ik heb alleen geen ervaring in weeen, alleen maar in voorweeen, en die waren bij mij ook zo, ik dacht telkens dat het ging beginnen. Maar als het nu bij je aanhoudt, en het wodt heviger zullen het wel weeen zijn lijkt me. Ik hoop het voor je! Hopelijk reageert er nog een ervaren iemand die je wat meer kan vertellen. maar het is natuurlijk bij iedereen anders.
    Bij mij blijft het helaas een beetje hetzelfde. Ik had de timer er al bijgepakt, maar die heb ik nog niet nodig. Het blijft bij kramperig gevoel, maar niet opkomend en afnemend, ze zijn er een poos, en dan begint ook de kleine te duwen enzo, waardoor het moeilijk te voelen is. Ik ga zo naar bed, niet da tik kan slapen, maar wat rusten is ook ok. Ik heb het bad maar weer leeg laten lopen in ieder geval...:(

Truste iedereen!

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

@marientje ik hoop voor jou dat het echte ween zijn en dat het door gaat zetten, maar ik denk dat je bevalling begonnen is hoor. succes meid.

@foto's er zijn weer mooie foto's voorbij gekomen, prachtige kindjes hoor, jullie hebben het goed gedaan dames en de heren natuurlijk ook

Hier ga ik weer naar mijn bedje, ik hoop morgenvroeg te lezen dat de andere dames bevallen zijn.
    weltruste meiden.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina