Shaula mijn zoontje heeft ook spruw gehad je moet er een zalfje op doen tot het weg is en dan twee weken nabehandelen die noemt Daktarin orale mondgel hopelijk helpt dat een beetje xxx
wat een lieverd Anastacia Onze dame heeft trouwens een flinke voorkeurshouding naar links en is met geen mogelijkheid rechts te stimuleren. We hebben nu alles omgezet (bedje e.d.), hopelijk helpt dat iets en morgen met het CB maar over hebben, want ze begint een afplatting te krijgen aan haar linkerkant.
ik weet niet of je meisje op de rug in bed ligt of op zij? maar je kunt ze ook neerleggen dat ze er precies tussen in liggen, en dan met een dikke handdoekrol erachter, dan moet ze wel, en als je het eng vind, kun je er natuurlijk ook een handdoekrol voor legggen, dan kan ze niet omdraaien hier heeft het altijd wonderen gedaan
@marientje dat is balen, ik hoop voor jou dat het vlug door gaat zetten, ook voor de andere dames hoor. @sloppy dat is zo zielig he als ze krampjes hebben, want je kunt ze dan niet troosten, ik heb toen riley in badje gedaan en dat hielp wel een beetje. Riley heeft hier ook dactaringel voor de spruw, het is al een stuk minder. dadelijk gaan bellen voor het kettinkje, ben benieuwt. fijne dag dames.
Hoi dames, Ik weet niet of Sannehai hier veel meeschrijft, maar ze was in oktober uitgerekend (nu 8 dagen overtijd) dus ik wilde even laten weten dat ze bevallen is. Ik kreeg vanochtend het volgende sms-je Hoi dames, vannacht is onze prachtige dochter Feli geboren! We moeten wel nog blijven ivm Feli dr bloedsuiker en temp. Xje Sanne Gefeliciteerd voor iedereen die al bevallen is (bijna iedereen hoop ik?!) En heel veel succes voor degenen die nog moeten bevallen, hopelijk gaat het snel beginnen bij jullie! Groetjes Mosa
maia:dylan heeft ook een hele erg voorkeurshouding heeft bij hem ook te maken met die spieren in zijn nek volgens de osteopaat dylan heeft al een hele afplatting namelijk en hij wil ook echt niet de andere kant op liggen. wij doen voeden verschonen en vasthouden allemaal op zn verkeerde kant zo compenseerd dat dan een beetje. daaar zou je evt mee kunnen beginnen. veel liefs jaja
anas:jeetje wat heb je toch een schattig prinsje en zooo gaaf. dylan zit echt helemaal onder de bultjes schijnt dat hij zo mijn vrouwelijke hormonen kwijt raakt haha en hij heeft berg in zijn wenkbrauwtjes en op zijn hoofdje aahh best zielig en jou ventje ziet er zo gaaf uit heeft hij geen last van die hormoon dingen enz? veel liefs jaja
sannehai, gefeliciteerd met jullie dochter feli! Jo, ik hoop dat de veter wat ontsluiting geeft, pppfff, het laat ook allemaal lang op zich wachten bij jou zeg. Succes! Hier bij de vk geweest. Ik heb aangegeven dat ik na het strippen alleen maar heftigere voorweeen heb gehad, dus ze heeft me niet gestript omdat ze dacht dat het toch niets meer uit zal halen en ik alleen maar weer meer slapeloze nachten zou krijgen. Dus ik heb verder ook geen inwendig onderzoek gehad helaas, was wel benieuwd eigenlijk of ik al wat meer ontsluiting had. Verder was wel alles ok, ze kon me alleen geen slaapmedicatie geven, daar moet ik voor bij de huisarts zijn. Eer dat ik daar dan terecht kan ben ik al bevallen denk! Woensdag naar het ziekenhuis voor een ctg en consult met gyn. Dan vrijdag weer, en dan zullen ze het eventueel over inleiden gaan hebben dacht ze. Hopelijk hoeft het zover niet te komen, maar ik reken er alvast maar op... verder is het rustig hier, ik vind het tijd voor de laatste babyboom!
Sannehai! gefeliciteerd met jullie dochter!! even een vraagje! Eva drinkt de flessen steeds sneller leeg. de avent en de difrax s fles binnen 10 min. Vaak nog flinke zuigbehoefte erna. En ze begint nu wat meer te spugen. Iemand hier ook last van of last van gehad. Weet zo niet wat ik moet doen. Jo 1979 succes vanavond!
@Jo; spannend hoor!Succes meid! @anastasia;Wat een droppie zeg! @Maia; gelukkig heb je het snel zelf door!Succes bij cb.. @Wies; spannend zeg meid hopelijk is het allemaal niet nodig en begint het echte werk snel @Rose; hier gaan we op de helft van de fles altijd even stoppen op adem komen en een boertje laten vaak drinkt ze daarna weer langzamer.. @hier; heb net even 2 leggings voor de dame gekocht zijn dan voor haar gewone broekjes hahaha kijken of dat beter zit, nu is het zo broekje aan en als je haar optilt hangt t broekje om de enkels,en maar weer prematuurluiers ingeslagen..Gister waren ze op en hadden we dus maatje 1 gepakt maar die komen ongeveer tot haar oksels en kan je 3x omslaan @Sannehai; gefeliciteerd met je dochtertje Feli!
Ja, af en toe wat harde buiken maar niks hoopvols...ben wel errug moe vandaag. Las ergens dat statistisch gezien de meeste kinderen op een dinsdag geboren worden. Dat in combinatie met de volle maan stemt toch weer gunstig...ben benieuwd!
Hoi meiden, Vandaag hier voor het eerst zonder de kraamzorg, wel is mannetje thuis. Moet zeggen dat het me goed bevalt weer. Lekker je eigen ding kunnen doen. Vanmiddag waarschijnlijk nog even langs wat winkels. Verder heeft ons meisje het best goed gedaan gisteren. Tussen 21.30 en 23.00 uur heeft ze liggen spoken. Dus lekker bij ons genomen. Daarna om 23.00 uur de laatste voeding, alleen wilde ze toen niet gaan slapen in haar eigen bed. Dus ze heeft weer lekker tussen ons in gelegen en ik heb haar zolang in een hydrofiele luier gewikkeld. Toen heeft ze om 0.45 uur nog een voeding gehad en daarna pas weer om 6.30 uur. Heerlijk. De Swaddle Me is vandaag met de post meegegaan las ik in mijn mail dus die verwacht ik morgen of overmorgen met de post. Vanmorgen was ons meisje weer ontroostbaar. Heb veel met haar rond gelopen. Uiteindelijk viel ze in de hangmat weer in slaap. Daar ligt ze nu ook weer in en slaapt lekker. Mia de lactatiekundige is geweest en vond dat ze best goed dronk. Moet alleen er op letten dat ze niet gaat hangen aan de tepel en een te klein mondje maakt. Volgens haar krijgt onze meid in die korte tijd dat ze drinkt veel melk binnen. Ze gaf nog het advies om van tevoren vooral mijn re borst eerst wat leeg te kolven en haar dan aan te leggen omdat die borst echt heel vol melk blijft zitten. Dan kan ze zelf ook rustiger drinken omdat dan de ergste stroom van het begin eraf is. Ook wat achterover hangen in de bank met kussens in mijn rug kan helpen tegen het verslikken vanwege dat ze dan tegen de zwaartekracht in moet drinken. Ze vond dat afvallen ook niet rijmen met de goede plasluiers en poepluiers, dus even kijken wat de wijk morgen zegt. Dat ze niet in haar eigen bedje wil slapen kan volgens haar ook komen omdat ze het te stil vind. Ze is vanuit mijn buik natuurlijk ook al wat geluid met de 2 kids gewoon. Radio kunnen we proberen of anders gewoon in de hangmat beneden laten slapen. Volgens haar hoef ik niet bang te zijn dat ze dan niet meer in haar eigen bedje wil straks. Sannehai: gefelciteerd met jullie dochtertje. Jo: spannend. Maia: succes bij het cb. Baby: heeft ze zo'n klein kontje dan? Hier ook wel herkenbaar dat veel dingen te groot zijn en ook te breed. Rose: je kan haar idd even laten pauseren tussendoor en een boertje laten doen. Goed rechtop houden, ook na een voeding. Evt. het hoofdeinde van het bed omhoog zetten voor het spugen. Ik heb de ervaring dat avent idd snel kan gaan. Difrax hoor ik verschillende verhalen over. Ik ben heel erg tevreden over de dr. brown fles of de b free fles. Zit een apart soort ventiel in zodat ze geen of nauwelijks lucht zuigen en ze doen er meestal ook langer over. Hier nog een foto van onze meid in de tummy. Bekijk bijlage 25547
@mvj; evi is ook een schatje zeg!ook een volle haarbos!Ja Dyoni heeft echt een minikontje, je ziet ook nog echt haar ribbetjes en het borstbeentje steekt nog aardig komt..Komt denk ik omdat ze zo lang is..
marientje, oh, ik las woensdag. nou ja, dinsdag,woensdag, maakt niet uit, het komt wanneer het komt. Is het morgen volle maan? Ik dacht de vorige volle maan al dat ik mss zou bevallen, (we gingen er sterk vanuit dat ie vroeg zou komen,stom,stom) nou ga ik deze mss ook nog voorbij. ik zou lekker een dutje doen dan hoor, wie weet kondigt ie zich vannacht al wel aan. Alle slaap is nu meegenomen. Ik ga ook zo eens liggen, en zet ook even geen wekker. Normaal doe ik maar een uurtje, maar nu niet meer hoor. Wie weet wat de nacht ons nog brengt. MvJ, wat een scheetje, en het pasgeborene is er al wat van af hè, wat gaat dat toch snel. Fijn ook lekker met zijn 3tjes thuis, heerlijk!