zo efe met dylan naar het cb geweest hij weegt nu 4500 gram was heel netjes 3 weken geleden woog hij 4000 gram. en heb meteen van de voeding gevraagd en we mochten omhoog met de voeding dus dat gaan we nu maar proberen!!!! op naar de 140 a 150cc. mvj:wat een scheetje heb je !!!!!!!!! Wies:ind mis wel zo verstandig om niet meer te strippen al dat voorwerk wordt je ook gek van!!! hoop toch dat je kleitnje snel komt. marientje:mmh dinsdag zeg je ik zal duimen draaien. veel liefs jaja
He meiden ik dacht nu is het mijn beurt om de mam's te feliciteren en de zwangeren een hart onder de riem te steken!!! Ik was vorige maand de hekkensluiter en hoop dat de laatste beebs zich snel zullen aankondigen!!! Het weer is er nu mooi genoeg voor..
PFFF eindelijk terug... alles goed.. 4cm opening... nog eens gestript en als dit niet werkt worden we vrijdag om 7u30 op de verloskamer verwacht en gaan ze mijn vliezen breken... dus uiterlijk vrijdag hopen we ons meisje eindelijk te kunnen vastnemen...ES6RD
@elsken fijn meid dat je in ieder geval weet dat vrijdag je beeb er is, maar mag ik vragen waarom ze nu de vliezen niet gebroken hebben?? XXX Gusam
Toen hij net geboren was had hij wel vlekken hoor hij was ook beetje rood hihihi en hij zat onder de pukkeltjes was een ziekenhuisinfectie maar dat is wel snel weggetrokken. Nu is hij redelijk gaaf inderdaad maar hij heeft wel wat pukkeltjes aan de zijkant van zijn gezichtje
@mamavanjordy, wat een scheet. En wat een haar. Leuk. @Jaja, fijn dat alles goed was bij het cb. Hoe vaak krijgt Dylan nog voeding? Hij mag wel al veel zeg! Ik ga het morgen ook eens vragen. @Shaula, Juliën slaapt sinds kort nu ook meestal 5 uur per nacht. Is al netjes vindt ik van hem. Nu hoop ik dat het steeds meer wordt.
ooh meiden wat is mijn meisje toch rustig...heb dr net maar wakker gemaakt ze lag al vanaf 11 uur te slapen!Had ook pas 2 flessen op dus nu zit nummer 3 erin van vandaag...Nu snap ik echt dat ik haar in de zwangerschap zo weinig voelde.. @Elsken; spannend zeg, hopelijk zet t snel door 4 cm gaat al goed zeg!
Heb echt een baaldagje hier, niet omdat ik zo baal maar omdat ik gewoon niks gedaan krijg... Kan iemand ff een motiverende speech houden waarom het belangrijk is dat ik nu toch écht boodschappen moet gaan doen?
@Babydream, wat fijn! Ik snap ook waarom ik Juliën s'nachts zoveel voelde. haha @Marientje, als boodschappen gaat doen kun je even je gedachten verzetten. Neem vooral wat lekkers voor jezelf mee. Ik zit hier op een houtje te bijten omdat mijn vriend pas om half 11 vanavond thuis is en Juliën boven ligt te slapen. wil hem nu niet wakker maken om hem in de auto te zetten. Soms verlang ik terug naar de tijd dat ik zomaar in de auto kon springen om even iets te gaan kopen.
Zeg luister eens Marientje, het is echt van belang dat je boodschappen gaat doen! Want hoe meer je alles op orde hebt hoe eerder je beeb komt
marientje, ik ken het, moet vanavond met mijn mannetje nog boodschappen en moet nog een lijstje maken, ppppfff. Maar goed, allemaal lekkere dingen komen op het lijstje natuurlijk! Dus hup naar die supermarkt en inslaan!! (hamsteruuuuuhhhhhhh!!!) lekker geslapen hier, werd wel wakker gebeld. Zet je ook een keer geen wekker,haha. Maar goed, weer een uurtje mee kunnen pakken. Elsken, 4cm al, jeetje, je bent al bijna op de helft. Hopelijk zet het uit zichzelf door!
Oeh Luna, dat lekkers is een goed idee! BlijEi, ik zie aan je smiley dat je het zelf ook niet helemaal geloofd haha Heb m'n argument zelf bedacht inmiddels. Ben vergeten vlees uit de diepvries te halen voor het eten en koelkast is sowieso halfleeg....het moet dus echt... Tot straks
ik zit te typen met alleen linkerhand, terwijl ik rechst ben, maar die hand is in bezit van Boaz. Ook hier meer last van krampen, en heel heel veel zuigbehoefte, dus mn vinger is het enige wat nu troost geeft. Patrick is nu vreschillende spenen kopen want die we hadden is niet naar zijn zin. @Volle maan, zou toch mooi zijn als die nou even zorgt voor de Grande Finale Baby Boom en iedereen gaat bevallen @Elsken. lekker dat je nu zeker weet dat het in ieder geval vrijdag is en misschien wel eerder!!
Hallo dames, Gusam is het nog gelukt met je ketting? Ik ben nu trouwens de buddy van Jo1979 dus als er nieuws is plaats ik dat hier Senna heeft nu ook een spulletje tegen spruw en we zijn vandaag begonnen met de pepti. Het is een drama-dagje voor dr. Ze slaapt nu eindelijk in de draagdoek bij mij. Arm meisje. Update sannie: Vanochtend bij Sannie op bezoek geweest, en wat een schatje is Tessa! Kleine blonde krullen heeft ze en het is echt net Sannie. Sannie zelf had wel erg last van de knip en had vannacht bijna niet geslapen. Maar zij en Dennis genieten volop van hun meisje!
Fijn dat Sannie zo geniet! Shaula jammer dat het bij jullie nog even aantobben is. Elsken, spannend dagen voor jou! @iedereen: heb twee bakjes sinterklaaschocolade meegebracht! Tast toe!
ik wil met je delen hoor marientje als je het niet opkunt! heb echt een goeie verkoudheid te pakken trouwens, alles zit potdicht, heb net even goed gestoomd. misschien dat het niesen wel wat extra druk erop geeft!
@Elsken: succes! @Marientje: jummie, sint chocolade hier een drukke dag, Fleur kwam om de 2 uur en ben best wel moe nu. Ze ligt nu bij manlief even te slapen dus ik heb even rust
vandaag apk; bloeddruk blijft wat aan de hoge kant.. niet erg genoeg om ctg enzo te maken, dus dat valt mee hou HEEEEUUUUULL veel vocht vast.. nu hebben ze nix gedaan, afgesproken dat als er voor t eind van de week nix is, we een afspraak maken in t zkh voor inleiding en als t deze week toch aardig te doen is en ik het wou afwachten dan willen ze maandag gaan strippen dus hoe dan ook, het licht in de tunnel is in zicht.. stiekem hooooop ik natuurlijk nog dat er voor die tijd iets gebeurd einde ego..heb niet zoveel puf om te reageren morgen doe ik me best weer