Whahahaha... grappig! Ik zelf ben niet zo kapot van die kettingen omdat ik het een beetje zielig vind. Dom van mij hè? Mijn katten hebben ook geen belletje om hun nek omdat ik het zo zielig vindt dat als je beweegt meteen alles om je hoofd hoort tingelen. Daar zou ik zelf ook gek van worden. Ik heb bij die kettingen hetzelfde idee. Dan denk ik ook steeds: de baby wordt toch gek van dat getingel de hele dag. Hahahaha... waar je al niet over nadenkt als aanstaande moeder hè? @Danjo: ik probeer me zeker niet druk te maken, maar het is zo'n naar testament van de MMM. Ik heb mezelf voorgenomen nu echt niet meer zo stom te doen en gewoon te gaan genieten. Onze uk is het waard! Liefs, Josien
geweldig Bij mij zit het dan weer in het bijgeloof en geloof het of niet maar 3 mensen die ik ken en die die ketting hebben gedragen alle 3 stuitliggers. En weet hoe je je voelt hoor onze eerste echo was ook goed maar oh wat zou ik graag in mn buikje kijken hoe het nu met ons mopje gaat pff zenuwslopend. Het hele zwanger worden eigenlijk wel eerst zoveel ellende is het eindelijk weer raak en een goeie echo maak je je nog druk
@josien: dank u Geniet lekker van de echo's @danjo: ja dat weet ik maar het staat zo stom, laatste En jij hoeft nog maar 11 dagen te wachten lees i. Gaat vast snel voorbij en hopelijk heb je dan ook weer een mooie echo!
Ben benieuwd, heb net via bol.com het boek van Kluun besteld! Zal m'n mannetje er woensdag direct in aan het lezen zetten, want heb net weer een lekkere discussie over de telefoon met hem gehad! Bleh! Misschien dat ie het dan echt een beetje gaat begrijpen... @ Josien, wat een mooie echo! Klopt het dat je de omtrek van het hoofdje echt ziet, met daaronder het lichaampje, lief!?
@Imoan: klopt ja! Ik heb de foto ook ondersteboven gefotografeerd omdat je nu het hoofdje bovenaan ziet en het lijfje meer naar onder. Vond ik iets duidelijker dan op z'n kop . Links boven zie je dus het hoofdje met, dan twee armpjes en daaronder het lijfje. De VK zei: schattig hè... het lijkt net een teddybeer. Hahaha... dat klopte wel: groot hoofd en dan van die armpjes en beentjes naar opzij. Echt heel geinig! @MamavanJordy: fijn dat je collega's zo positief waren! Liefs, Josien
Afspraken Dinsdag 3 Maart Sjimf: 3 maart 9.00 uur eerste echo + intake VK Afrola: 3 maart 1e echo Knuffelkonijn: 3 maart 13:50 1e echo Daantje22: 3 maart echo Aruna: 3 maart 1e echo
Ik kan met die babyfoon misschien aansluiten op de trilwekker dinges...die ik ook als deurbel heb en van de telefoon. Dus komt allemaal goed en ik heb me partner ook! Die moet ook eens keer uit bed komen om te gaan verschonen etc! Want die wil het ook eens voor het kind zorgen, toch? Wat geniet ik hier veel van die berichtjes, ookal zijn er soms verdrietige berichtje maar toch maakt t elkaar sterk! Ik heb zitten denken als met dit kind alles goed gaat en dan zou ik graag thuis bevallen zo niet dan in het Spaarne Ziekenhuis te Hoofddorp. Liefs Jo P.S. bij mij reageerden ook wat collega's positief want ik heb al een buikje! terwijl ik 7 weken zwanger ben:S dus geheim houden heeft toch geen zin. Maar soms is het wel fijn om te weten dat er mensen er van weten. Zelfs mijn buren weten het ook en die vonden heel erg leuk! Beide buren hebben kinderen Ja, er wonen bij ons omgeving veel kinderen. En het is ook ideaal buurt want er is ook creche, school, hertenkamp, zwembad en winkels
Als je hem erg kort draagt (qua lengte) kan het zo zijn ja. Maar als je hem gewoon vooral aan het einde lekker laag hangt (zo hangt hij altijd bij mij) is er niets aan de hand.
Heb het toen die tijd gevraagd aan de vk en die zei dat het komt omdat de baby naar het geluid draait als je hem tehoog hangt tja...... als je hem laag hangt lijkt het me stug dat hij met zijn kont naar de bel gaat zitten luisteren hahahaha. (nee grapje tussendoor). @josien: wat groeit ze snel he je baby?
Ik hoor en lees het meer en ik ben iemand die dan zoiets heeft niet doen hahaha. Maar zoals ik al zei als jij je er goed bij voelt helemaal goed toch
Ik krijg net de foto van mijn vriendin haar pasgeboren zoontje toegezonden (ben nog niet geweest, woonn niet echt om de hoek) maar wat is het een schatje zeg. Heb al gezegt als ik een meisje krijg gaat zij met hem trouwen. Echt een lekkerding om te zien.
haha cindy uitgehuwelijk nu al hahahaha. Ik ga mn bedje opzoeken ben vreselijk moe en geloof dat mannetje dat ook is ligt te snurken op de bank
Ja als het een meisje is he. Als het een jongetje is en hij is verliefd op haar zoontje mogen ze ook wel trouwen hoor. hahaha. Ik ga lekker tv kijken.
@Rose, ik had verwacht vandaag een uitwendige echo te krijgen, maar het werd toch een inwendige. Nu is het wel zo dat ik erg dik ben, dus dat zal ook wel bijgedragen hebben aan de keuze (bang dat ze het anders misschien niet goed genoeg zouden kunnen zien) ... @Cindy... al uitgehuwelijkt voor de geboorte. Je bent er op tijd bij ! Hahahaha!
@ Josien Ik ben zelf ook stevig en heb dat ook aan de vk verteld die zei dat ik een uitwendige kreeg met 10 weken en dat je dan goed kon zien. Zag jullie echo's en die waren allemaal zo duidelijk daarom was ik even benieuwd
Hey cindy, Ik heb ook zo'n ketting, en ik vind m erg leuk met dat geluidje! Ze zeggen id dat je het belletje laag moet hangen omdat er anders een kans is dat de baby gaat draaien naar het belletje toe dus stuitligging.. Maar als je het laag hang is er niks aan de hand! Ik draag m bijna altijd!