goedemorgen dames zo weer heerlijk gewerkt gisteren is zeer goed bevallen! donderdag mag ik weer. En dylan heeft vannacht weer 8 uur geslapen ik moest hem vanmorgen gewoon wakker maken hij sliep na 8 uur slapen nog steeds haha. haha ja grappig he die plasincidenten wordt ook iedere keer knetter gek heb ik dylan aangekleed piest hij efe heel zijn kleertjes onder haha kunnen we weer overnieuw gaan beginnen. roos:spannend meid en ind wat een lekker groot kindje hoop dat het nu eindelik eens doorzet voor je! heerlijk he dames die lachjes van je kleintje (als ze het al doen dan) dylan maakt er ook al geluidjes bij zooooo schattig!!! veel liefs jaja
babyooooooo wat leuk ik zit hier gewoon weg te smelten!!!!!!!!!!! echt super. Zo fotoshoot moet ik ook eens laten doen echt super mooi!
@jaja; binnenkort krijgen we de rest van de foto;s zal er dan nog wel meer spammen hahaha! Ja zo'n shoot is echt geweldig om te doen!
aaaahhhh,wat een mooie foto's!! So cute!!! En jaja, wat een onwijs stoere broek heeft Dylan aan zeg! jip, hoe gaat het, hopelijk zet het een beetje door! roos, ai, die rugvoorweeen heb ik ook al een hele tijd, pijnlijk. Bij mij ze 's nachts. Ik word er wakker van en het klopt dan heel erg in mijn rug. Het is idd constant die pijn, met af en toe erger en dan minder. 's Morgens ook echt napijn ervan. Ik ben ook erg bang dat het straks met de het echte werk ook rugweeen zullen zijn. Ik vind die voorweeen al vrij heftig. Het klinkt bij jou dus hetzelfde als bij mij. Jij ook ctg straks, ik ook. Ik ben benieuwd of ze dan die voorweeen in de rug ook kunnen meten. Veel succes! Hier voor de 2e nacht achter elkaar redelijk geslapen gelukkig. Wel even wakker en eruit gegaan door de rugvoorweeen, maar niet zo hevig nu, en vrij snel weer in slaap gevallen daarna. Zometeen dus de ctg, en naar de gyn. Ik hoop dat ik ze kan overtuigen het in te leiden met een gel ofzo. Ik laat me nogal makkelijk omlullen als ik dan daar zit. Maar wil het nu echt wel doorzetten. Jullie horen van me.
lady:haha ja appart he mijn beebje is vandaag al 6 weken en jullie moeten nog bevallen. ach ja denk maar zo jij hebt straks ook zon klein frummeltje in je armen het echte baby gaat nu al van dylan af. wies:hoop dat ze iets voor je gaan doen meid! ind dames als ik die fotos van dylan eens zo bekijk wordt het echt al een ventje jeetje zeg het gaat toch wel snel hij is vandaag gewoon alweer 6 weken.... veel liefs jaja
@baby & jaja: lieve mooie foto's! @lx: ja jullie hebben straks idd nog zon echt kleintje, dat is hier weg aan het gaan en dat is ook jammer! @jaja: wat gaat de tijd snel hè! 6 weken alweer! Fleur alweer bijna 5. @wies: succes zometeen!!
@Jaja, jee... hij groeit als kool hè? Wat een heerlijk mannetje! Je ziet echt al verschil zo met Sam. Dylan houdt al echt zijn hoofdje zelf omhoog, niet? Geweldig! Maar wat gaat het snel hè? @Babydream, smelt.... wat een heerlijke foto's! En wat een heerlijk meisje! @Wies, toi toi toi meid! Ik hoop dat ze je gaan helpen! Misschien laat het CTG wel al iets zien. Ik ga voor je duimen meid! @Roos, ook voor jou hoop ik dat ze je snel gaan helpen! @Gusam, wat een schattige foto! Heel herkenbaar... Sam hapt ook telkens in mijn nek en naar mijn neus als hij honger heeft . @Mezelf, krijg zo kraambezoek van de beheerder van ZP. Gezellig! Liefs, Josien
Hoi dames, Jaja en baby, wat een superfoto's!! Iedereen met een ctg enzo, succes! Oh ja, rugweeen kun je niet meten met een ctg. Ik had ze ook en die zie je daar dus niet op helaas. Tijd gaat inderdaad snel. Senna is alweer 6 weken en 2 dagen en ze is al zooooo veranderd! Vannacht kwam ze wel gewoon om de 4 uur maar sliep telkens gelijk weer verder en nu slaapt ze nog. Heerlijk!