@Shaula, heb je ook een recente pic? Fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat! Groetjes, Josien ~ gek op foto's ~
Hoi meiden, Hier weer een lekkere doorslaapnacht gehad. 22.45 uur laatste voeding en toen vanmorgen weer om 5.45 uur. Wel ligt ze nog steeds tussen ons in, maar goed als ze dan slaapt. De jongens slapen ook niet zo vast en ik heb geen zin om s'nachts met 3 wakkere kids te zitten. Komt vast wel weer goed. Nu ligt ze lekker te slapen in haar eigen bedje. Straks om 11.00 uur even naar de psz van mijn oudste om te trakteren op lange vingers met muizen. Josien: veel plezier met je zp bezoek. Jaja en Baby: wat een prachtige foto's zeg. Zo'n fotoshoot is idd leuk baby. Willen wij ook gaan doen binnenkort. Shaula: fijn dat ze toch lekker slaapt dan. Gusam: ook al een prachtige foto. Wij hebben dat hier ooit gedaan met de oudste. Die had nog wat zuigbehoefte na een voeding en hapte toen zo in onze neus haha. Natuurlijk een foto van gemaakt. Roos: geen idee hoe rugweeen voelen. Heb wel gehoord dat ze zeer pijnlijk zijn. Succes, hopelijk zet het door. Wies: hopelijk gaan ze dan iets doen. Succes.
@babydream echt hele mooie foto's meid @Andere foto's zij ook allemaal super. Hier Heeft Riley heel veel moeite om in te slapen, in de avond lukt het haar wel goed maar overdag niet, hebben jullie tips voor mij? XXX Gusam
@Gusam, leg je Riley meteen na een voeding in bed of niet? Gisteren adviseerden ze ons op het CB om Sam nog een half uurtje bij ons te houden na zijn flesje terwijl ik hem voor mijn eigen gevoel het beste meteen na zijn flesje in bed kon leggen omdat hij dan al zo slaperig was. Maar probleem was dat hij dan slapend in bed ging en vervolgens na een halfuur ontroostbaar wakker werd en niet meer wilde slapen. Gisteren heb ik de nieuwe tactiek van het CB uitgeprobeerd. Ik had er mijn twijfels bij omdat ik hem toen dus wakker in zijn bedje heb gelegd. Maar... na vijf minuutjes jengelen viel hij heerlijk in slaap! Overigens... ik heb er zelf geen probleem mee dat Sam overdag wakker is. Liever overdag dan 's nachts ! Maar goed... Sam is overdag dus wel wakker maar niet echt huilerig en dan is het ook niet zo belastend hè? Succes meid! Liefs, Josien
ik smelt hier weg bij al die mooi plaatjes... gister had ik een humpie van net 2 weken op mijn arm..ze was 3 dagen na mij uitgerekend.. en al 3 weken eerder bevallen.. jaloers...klein beetje maar hoor, maar zij voelde zich heel raar, dat ik het nog in mijn buik heb en zij niet, ze voelde zich echt schuldig, zo maar es met de dames boodschappen doen.. pff heb er al een hele ochtend klus op zitten, met hun douchen en mezelf, das misschien nog wel het zwaarst gelukkig is hubbie vanmiddag weer thuis en kan ik ff lekker liggen
Hier net terug van het CB. Ons meisje weegt nu 3755gram en is 52cm. De kinderarts heeft ook nog geadviseerd om een hangmat voor haar te kopen omdat ze een lichte form van overstrekken heeft. Dit komt omdat ze verkeerd om geboren is. We mogen ook wat minder voeding geven en meer water, ze groeit goed dus ze kan wel ff wat minder krijgen en dan kunnen de darmpjes wat rust krijgen.............ze heeft nu al 2dgn geen ontlasting gehad Ook wist ik al dat ik een zware bevalling heb gehad, ik was er immers zelf bij, maar ik vind het nog steeds vervelend als artsen tegen me zeggen dat dit wel echt heel erg zwaar was............kan ik niet zo goed tegen Ze vertelde me dat een sterrekijk kind nog moeilijker is om via de natuurlijke weg te krijgen als een stuitligging ( die gene die je zelf mag proberen dan) en als ze dan zeggen: waarom geen keizersnee.........dan krijg ik het toch even te kwaad hoor! Ik ben trots op mijn bevalling, maar er had me zoveel pijn bespaard kunnen blijven............oke niet te lang bij stil staan! Ik ga mn meisje even een flesje geven
Sloppy, kan me je gevoelens wel voorstellen! *Knuf* Praat er wel over he, zo kun je het verwerken! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hier heeft senna net voor het eerst naar me gelachen! *smeeeeeeelt* Ze maakte er ook echt een schattig geluidje bij hihi. Foto van eergisteren:
@shaula: bedankt voor de knufff. Wat een geweldig moment moet dat zijn als je kleintje voor het eerst naar je lacht!!! En wat een schattige foto
En hier had mn oudste gisteren mijn laarzen aangedaan hihi (let niet op de natte plek op haar shirt, ze is snotverkouden en gaat dan kwijlen haha)
Wat een lieve foto's weer. Net even snel een foto gemaakt hahaha ze kijkt echt zo van mam wat doe je!! Bekijk bijlage 26074
Was normaal idd 26 oktober uitgerekend... na herziening na 2de echo is het dagje opgeschoven van 27 naar 26... maar vond dat voor dagje niet nodig te melden... Hoe is het nu met de overtijddames??? nog geen verse baby's????
Nog niks hier... Even een vraagje over met de baby in bad... (geweldige foto, trouwens!) Hoe doen jullie dat met erin en eruit gaan? Is de papa dan er bij om de baby over te nemen? Of droog je de baby eerst af, terwijl je zelf nog nat bent? Of leg je je kindje ergens neer in een badcape, droog je jezelf af en daarna verder met de baby? Lijkt me nogal een gedoe... Sowieso hebben wij echt een k***e bad, want die zit onder het schuine dak op de badkamer. (Ik haat dit huis! Gelukkig verhuizen we in februari/maart!) Ik vind het NU al een erg moeilijke opgave om uit bad te komen met die dikke buik. In mijn vorige huis ging ik altijd in bad staan en droogde me daar af, maar dat kan hier niet. Ik denk dat ik in de 4 jaar dat we hier wonen iets van 10x in bad ben geweest. Lang leve de aparte douche!
@LX: daarvoor is een wippertje superhandig. Handdoek in wippertje leggen, kind erin, kind goed inwikkelen, zelf uit bad (of onder de douche vandaan) stappen, zelf snel afdrogen en kind goed afdrogen Als je geen wipstoeltje hebt, kan je kindlief ook even in de wasbak leggen werkt ook.
@LX Meestal ga ik als eerst in bad en dan gaat me vriend Eva uitkleden en we hebben een drijfmatje in bad daar leg hij haar dan in. Ik durf het niet alleen, je zou maar uitglijden ofzo En dan blijft me vriend boven op de slaapkamer even tv kijken en als ik klaar ben roep ik hem en dan komt hij met badcape en gaat Eva afdrogen en aankleden. Ze geniet echt in bad