Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hihih graag gedaan :D

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oh roos!! Wat goed!!

3. MvN

MvN Niet meer actief

damn, die weeen doen pijn joh... zit hier dan echt met dichtgeknepen ogen.. ze trekken door naa rmijn rug!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Leoniiee: best heftige bevalling!! Dat wat jij had met die prik in je been, weet ook steeds niet hoe die heeft :D, dat had ik ook. Het doet echt helemaal niks met de pijn maar je valt in slaap en dan word je gewekt door een wee.............ik dacht steeds: NEEE ik ben hier nog mee bezig!

@krampjes: ik heb mijn meisje vandaag in de shelter van lodger gedaan......vind ze heel fijn en als ik loop ise heel blij :D Kan ik ff de was doen en mn meisje troosten tegelijk!! Idiaal!

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Sorry Roos moet wel een btje lachen. Die pijn is niet leuk, maar wel goed. Blijf rustig des te sneller gaat het

6. Maia

Maia Niet meer actief

Super Roos!!!! Spannend!!!

@navel: heb het nooit schoongemaakt. Dat beetje vuiligheid toen het stompje eraf was gevallen was met een paar dagen weg.

7. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @krampjes: ik heb druppels van vsm tegen krampjes. Helpt echt super. Ze zit sinds ik dit haar geef niet meer te stuiptrekken van de pijn.

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    auauau! Maar: adem in......adem uit :D
    Zet hem op he! Je kan het!!

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij gebruiken die van VSM en infacol en nog heeft ze het heel erg :(
    Bij het CB vertelde ze dat als een kindje lang in stuit gelegen heeft of vmet het hoofd naar boven geboren word dat ze dan meer last hebben. Mijn meisje heeft alle twee................oeps voor haar! :)
    Ach nog 2mnd te gaan en dan is ze er vanaf :D

10. is toch een pethidineprik? heb ik bij esmée ook gehad

11. @roos: spannend zeg!

12. Maia

Maia Niet meer actief

@Roos: lees dat je echt rugweeën hebt. Sterkte, die had ik ook en ik kon ze niet aan, deden echt veels te pijn.

@Pethidine: heerlijk :D heb heerlijk 2 uur kunnen soezen, voelde de weeen wel maar niet zo heel erg gelukkig en ik kan me van die paar uur eigenlijk niet heel veel meer herinneren :D

volgens mij heb ik mijn bevallingsverhaal hier niet eens gepost.

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Spannend Roos!! :)
    Hoop dat je snel je kleine meisje vast hebt!

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    roos spannend! Klinkt al dat je met het echte werk bezig bent. Die hoge bloeddruk schijnt juist een teken te zijn van een ankomende bevalling zei mijn vk. En had vanmiddag bij de gyn ook een hele hoge,die zei het ook. Ik hoop dat de rugweeen te doen zijn voor je, heel veel succes!

Net alvast maar een uurtje geslapen, kan er maar mee weg zijn. Alleen die verkoudheid blijft aanwezig, zit helemaal vol nog.

Pethidine, daar wil ik ook voor kiezen als het te heftig wordt. Mijn vriendin vertelde dat ze daar veel baat bij had, en een beetje in een roesje leefde. Liever niets, maar als het nodig is graag!

15. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

yes Roos eindelijk meid!!Zet hem op!!!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @maia en knuffel: ja dat is hem! Ik viel ook in slaap, maar ik had om de 2min heftige rug weeën dus ik kon maar heel even slapen en dat vondik heel vervelend....

Deel Deze Pagina