@kitty: die doek heb ik gekregen in het kraampakket Maar hij lijkt heel erg op deze: draagdoek baby draagzak minimonkey inbakerdoeken baby slaapzakje - minimonkey
Buddy nieuw van Roos Heeeey! Dit zijn wel de goeie weeen! Heb wel pas 1cm ontsluiting maar ze verwacht dat het helemaal door gaat zetten..Ik had nog helemaal geen ontsluiting voor ik begon..Nu dus 1cm..Wordt een lange nacht! Dus eindelijk gaat er weer een baby komen
dank je wel sloppy ik heb er ook eentje besteld , hopelijk kan Senne er ook van genieten ik laat wel iets weten als ik hem ontvangen heb xxx
Jeeej Roos, zet m op! Die eigenwijs van jou is onderweg. @Sannie, krijg je wel uitleg/tips van je kraamhulp voor de BV want ik kreeg echt fijne aanwijzingen als t pijn deed.
Wat een leuke foto's allemaal. Wat mij opvalt is dat jullie mamaś er allemaal zo goed uitzien vlak erna. Ik leek net een opblaaskrokodil en had paars omrande ogen.
Mooi, Roos is dus ook bezig... Wie zijn er nog over? *spiekt even op de lijst, maar weet niet of die up-to-date is* Jo1979 (Heb ik buddynieuws gemist? Ze moest eergisteren naar het ziekenhuis en ik heb haar niet meer online gezien?) Wies31 Elsken27 Marientje28 Jip80 en ik. Zijn er toch nog best veel...
hihi, dat vond ik het heel raar om te zien dat ik er helemaal niet vermoeid uit zag Ik was kapot...hihi
Sloppy, wees blij dan kun je ze zonde géne aan je bezoek laten zien. Die van mij zijn niet geschikt voor uitgave. haha
jeej, succes Roos!!! @kitty: wat lief @foto's: ik zie er vlak na de bevalling ook een stuk belabberder uit dan sommige die ik hier heb gezien Ik heb de helft van de tijd onder de douche gestaan voordat ik naar het ziekenhuis ging dus m'n haar zat helemaal in de war .. zijn dus erg charmante eerste foto's geworden
Hallo dan, Zo ff alles bijgelezen! Maar ben ondanks dat ik niet meer zwanger ben ook bijna alles weer vergeten! Heb in ieder geval super leuke foto's van hele mooie kindjes voorbij zien komen! Leonie: Boaz heeft ook flink last van krampjes, zijn begonnen met infacol maar dit hielp niet echt voor mijn gevoel. Nu gestart met cinababy... Doe je al wel "therapeutisch"voeden? Wij hebben ook de avent maar geen last van lucht... Suc6 in ieder geval... Roos: Hoe gaat het? Zet hem op! Jojo: Idd die moest naar het ziekenhuis.... Spannend Wies: Hoop dat jij morgen ook je beeb in je armen kan sluiten... Bevallingsverhalen: Durf de mijne nog niet hier te vermelden Zal ook eens een charmant fotootje plaatsen van een net bevallen papa & mama, ik vond mezelf dit keer wel meevallen! De vorike keer was ik idd opgeblazen en had ik overal sproeten. Boaz is geslaagd voor de gehoortest (2 de poging), was wel ff opgelucht. Maakte me toch wel een beetje druk om. Ook de fysio was positief over Boaz zijn arm en schouder. Morgen nog de kinderarts en een intake met het consultatieburea, dan hebben we de afspraken voorlopig wel weer gehad. Bekijk bijlage 26257
@sloppy ik sta ook fris en fruitig net na de bevalling op de foto maar ik was ook kei kapot, de volgende dag zag ik er niet uit. dit is een foto net na de bevalling. xxx Gusam
echt leuk om te zien die foto's net na de geboorte. Ook leuk wat gezichten te zien van jullie! Ik ga eens naar bed, proberen wat te slapen. Nog even de laatste dingen in mijn vluchtkoffertje doen, want ja, die moet toch mee voor het geval gelijk de vliezen gebroken kunnen worden toch? Wel raar, mss niet, en dan lopen we daar met zo'n koffer,haha. Ik zal mss vannacht nog even komen kijken hoor, ik zal wrs toch niet veel slapen, ben veel te hyper voor morgen. Maar goed, wat rusten is ook ok, en ik heb gelukkig 2 goede nachten gehad nu en vanmiddag nog geslapen. Nou, hopelijk niet tot morgen allemaal! En welterusten! Roos, succes nog verder!!
Wies, succes nmorgen!! Roos, zet hem op! BUDDY, ik ben inderdaad nu buddy van Jo! De veter had niet zn werk gedaan, vanavond kreeg ze een ballon en weeenopwekkers en zou het moeten gaan gebeuren!! Spannend dus! Jullie horen het van mij!