Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    O allemaal positieve berichtjes oer de echo's!
    Echt fijn!

Josien alweer 10 weken! jij word de eerste over het mijlpaal!

2. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @zwangeremama: draag je hem nu ook dan? (dacht dat ik raar was om dat te doen haha).

@rose1982: Ik heb 1x een inwendige echo gehad dat was met mijn eerste termijnecho bij mijn eerste. Toen was ik 7 of 9 weken zwanger dat weet ik niet meer zo goed. Daarna allemaal uitwendig. Mijn 20 weken echo heb ik in totaal 3x gehad omdat Ties steeds bewoog en ik een dikke buikwand heb, dus moeilijk te meten. Uiteindelijk bleek dat hij korte ledemaatjes had (ik heb dat ook). Dus het heeft wel een voordeel hoor om ietsje steviger te zijn............meer echo's hahaha.

3. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    Dag lieve oktobermama's

bij deze even heel goed bericht van deze kant.
    Wij hebben onze echo gehad met 7wk en 3dgn en we zaten precies goed. En we hebben het hartje zien kloppen en hij liet het ons ook nog horen!
    Echt super blij zijn we.
    We zaten echt met flinke zenuwen in de wachtkamer, bang dat we geen goed bericht zouden horen net als de vorige keer. Maar alles is goed

over 4wk, 2april krijgen we nog een echo, te controle of alles goed gaat. Ben ik echt heel blij om.

Ik was nog laat wakker en dacht moet hier toch echt even een berichtje sturen, was alles aan het lezen maar het zijn zoveel berichten dat ik ff gestopt ben. Ga zo slapen, morgen pas 13uur werken, dus slaap even uit.

weltrusten

4. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Hallo,

Ik ben ook in oktober uitgeteld, de 4de.

-xxx- Stacey

5. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere

welkom en van harte gefeliciteerd

xxxxx

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    ZusterRosa: gefeliciteerd met je goede echo. Heerlijk om te zien he.

Stacey: welkom hier en gefeliciteerd.

Hier vanmorgen weer wat misselijk uit bed op gestaan. Vanmorgen mijn 1ste plasje opgevangen voor mvm. Jeetje, wat moet ik s'morgens veel plassen haha. Ik had meteen een halve container vol.

Zit vandaag weer in de wacht tot vannacht. Benieuwd of ze me bellen. Idd word ik ook misselijk van de poep geur. Of het nu van mijn eigen kids is of die van de kraamgezinnen. We slaan ons er wel door heen. (iemand vroeg dat volgens mij, maar weet niet meer wie haha.)

Zou nog een bevestigingsbrief van de vk krijgen voor onze 1ste afspraak, maar nog niks gehad. Heb vorige week dinsdag een afspraak gemaakt. Zouden jullie zelf bellen nu? Kan ze trouwens vanmiddag pas bereiken voor het maken van afspraken enzo.

7. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

Welkom Stacey....en de lijst wordt langer en langer :)

Wat een mooie echo's, zoooo veel zin in onze echo...nog 14 nachtjes!

Werkse en fijne dag allemaal

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen!

Stacey, gefeliciteerd :)

Zusterrosa, fijn dat je een mooie echo had en dat je over 4 weken weer mag :)

MammavanJordy, je afspraak is pas 1 april dus dan heb je nog even toch? Ik zou nog even wachten, maar als je dat niet wil kan je natuurlijk ook vanmiddag even bellen, dan weet je het helemaal zeker :)

@ ketting, nee daar zie ik mezelf niet mee lopen, associeer dat toch te veel met katten denk ik ;)

Cindy, nu al uitgehuwelijkt :D hihi, leuk dat het zo'n knapperd is!

Zo weer aan het werk! Ga het vandaag vertellen op mn werk, is fijn want ik mag een aantal dingen niet meer doen :) Neem taart mee en maken er een leuke dag van! Vrouw van mn collega is ook zwanger, hoef ik niet meer te doen alsof ik geen idee heb ;) Bovendien is mn buik echt behoorlijk aan de maat dus het gaat nu al opvallen :confused: Een fijne dag vandaag!

9. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

welkom Stacey!

dames die vandaag de echo hebben: veel plezier!

mezelf: misselijk en weer niet geslapen dus enorm moe maar tja. En misscihen heel truttig, ik ben nu nog onzekerder en banger dan het misgaat dan voor de echo, al schijnt het niet nodig te zijn. Lekker truttig weer he :)

Nou fijne dag allemaal, ik ga een dagje luieren.

10. Goedemorgen allemaal..

Ik lees niet terug hoor, dus als er wat belangrijks is gebeurd, pb me maar ofzo.
    Vanmiddag de echo! Spannend!

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames!

@pookie ik zal kijken of ik binnekort ff wat foto's van zora kan maken (puppy) ze is echt een schatje hoor haha :p

wat leuk allemaal zeg dames, jullie fijne mooie echo's.... ik word er zo ongeduldig van.. ik wil ook weten wnneer ik mag! hahahaha :p

nou dames ik ben ook weer lekker misselijk bahh! gisteren gwoon Heel de dag misselijk gevoeld... echt niet fijn!

groetjess!

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hallo dames!

Ik heb gisteren een miskraam gekregen. Ik was daar vrijdag al bang voor. Ik verloor bruin bloed. Maar dat had alsnog niks te betekenen, het kon ook van mijn baarmoeder afkomen.
    Van het weekend ging het goed. Maar gisteren was het weer raak en heftiger. Het werd later ook roder. Kreeg ook buik pijn.
    De verloskundige had voor mij een spoed afspraak gemaakt en ik kon dezelfde dag terrecht.
    Ik heb een inwendige echo gekregen en er was een ei zakje te zien. De cel deling heeft niet plaats gevonden. Dus het babytje zou nooit geleeft hebben als het nog kon groeien.
    Maar de verloskundige zei dat mijn lichaam goed reageerd bij een niet goede zwangerschap.

Ik voel me echt kut, klote, gefaalt. Iedereen zegt het ook tegen mij dat het niet aan mij ligt/lag, en dat weet ik zelf ook wel.
    Maar zo voelt het niet.

Mijn man die vangt me heel goed op. Hij zei ook direct....wij geven het niet op!

Ik wilde dit alleen even kwijt.

Je kan mij ook van de lijst schrappen. Maar als ik weer zwanger ben dan kom ik weer terug op deze site!

Voor de mama's: Heel vel succes met jullie zwangerschap!

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen!
    Iedereen die vandaag de echo heeft heel veel succes :)
    Ik heb echt heerlijk geslapen, nu weer flink misselijk :(

14. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Ankje heel veel sterkte meis!

15. Maia

Maia Niet meer actief

heel veel sterkte Ankje!

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@ankje super veel sterkte meid, en het ligt echt niet aan jou, ik snap dat je het misschien zo voelt, maar niet doen! hele dikke knuffel en ik duim dat het snel weer goed raak mag zijn bij jullie

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Bedankt voor de lieve reactie! Doet me goed.
    Ik hoop ook dat het snel weer raak mag zijn.
    Mijn afgelopen zwangerschap was ook snel raak. Ik was in september gestopt met de pil en in januari al raak!

En volgens de ginecoloog(of hoe je dat ook mag schrijven :) ) ziet het er bij mij allemaal goed uit.

Nog even een paar dagen klote dagen, maar we geven niet op!

Jullie allemaal heel erg veel succes met de echo's.

Groetjes Anke
    Knuffff

18. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Goeiemorgen!

@ Ankie, jeetje meis.. onwijs veel sterkte toegewenst!

@ De dames die vandaag voor een echo moeten: Succes.

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Ankje, heel veel sterkte meis! rustig aan de komende dagen.

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ankje: veel sterkte meid. Knuf.

Meiden die vandaag een echo hebben: veel succes en veel kijkplezier.

Odess: moet nog even wat ter verduidelijking toevoegen. Bij de vorige zwangerschap kreeg ik in dezelfde week al de bevestigingsbrief. Nu is er ook carnaval nog tussen geweest, dus misschien ligt het daaraan? Dus heb dinsdag gebeld en nog niks thuis. Dus daarom vind ik het raar.

Deel Deze Pagina