buddy nieuw van roos Goedenacht! Ik ben om kwart voor 11 naar het ziekenhuis gegaan omdat de baby nog niet wou indalen.. Had toen 2 cm ontsluiting.. Straks word ik weer getoucheerd!! En man! Wat doen die weeen pijn! Slaap lekker! liefs zet hem op meis!!
Zet hem op Roos! Succes! Hier op voor voeden. Gisteren 19:00 flesje gegeven ging best en daarna heeft ze vanaf 20:30 tot 2:30 geslapen (wow) alleen vonden mijn borsten dat niet zo leuk dus heb de ene net maar gekolfd. Moet even kijken hoe ik dit het beste kan doen
@roos; wat een eigenwijsje zeg.. hoop dat je nu wat verder bent opgeschoten! @wies; lig je lekker te slapen?? @hier; wordt nu snotverkouden, heb haast geen lucht, dus puffen... t moet maar even wachten
@ Roos succes meis!! @ Wies spannend straks. Je kan koffer ook in de auto laten kan je man/ vriend hem altijd nog pakken loop je niet zo te sjouwen. @ Jip vervelend die verkoudheid! Slaap lekker!
Buddy nieuws van Roos! 7.28: Nog steeds niks..Om 3u was mijn ontsluiting 5cm en daarna is verplicht een ruggeprik gezet..T wou alleen niet dus hebben ze wel 8keer opnieuw geprikt! Eventjes heeft de prik geholpen maar nu voel ik alle weeën gewoon weer hoef er alleen nog niet van te puffe...Ik hou je op de hoogte! 9.03: Hmm nogsteeds 5cm en nog niet ingegaald.. Als het over een aantal uur nog niet is ingedaald word het een ks... Zit nu aan de weeenopwekkers... Het zit d'r niet echt mee!
@ De baby's van Jo1979, Wies, Lady Xochi, Elsken, Marientje en Jip! Het word tijd dat jullie komen kleintjes de papa's en mama's willen jullie graag zien. Hoop dat het helpt
he bah roos, wat vervelend! Ik duim voor je dat het toch door gaat zetten en geen ks hoeft te worden!
dat is fijn elsken, hopelijk komt het heel snel hier vanmorgen weer afgekolfd voor de tweede keer, eerste borst ging niet zo goed , maar tweede wel heb ongeveer 160ml gekolfd redelijk goed he nu alleen maar hopen dat mijn borsten niet teveel terug aan maken, want ben eens blij dat ze niet zo strak staan, want zoveel melk hebben is toch wat anders, xxx
Oh Wies succes vandaag en Roos hopelijk beslist je kleintje nog vlug te komen en geen ks... ik duim alvast... en natuurlijk voor al de dames die nog wachten op hun baby... hopelijk mogen ze snel komen
Sjongejonge, er zitten wel een paar flink eigenwijze baby's bij de oktobermama's Hopenlijk gaat het deze dagen baby's regenen hier, zo fijn zijn als nu iedereen eens op die wolk zou komen te zitten. Dus Roos, jij gaat vandaag het spits afbijten voor de laatste mama's: Kom op en zet 'm op!!! Hier was Bodhi eindelijk boven zn geboortegewicht vanmorgen. Er was in 1 week 420 gram erbij, hij woog nu 3980 gram.
jeetje roos, het zit niet mee, wat een eigenwijs wurmpie zeg @hier; wordt zo door de vk terug gebeld ivm inleiden na het weekend.. nog ff wachten dus
dames efe een vraagje: ik zie dat veel van jullie een schommelstoel hebben ik wil die ook gaan afschaffen maar weet niet zo goed welke ik moet kopen? welke hebben jullie en vinden jullie hem fijn? veel liefs jaja
ik hoor net dat ik morgen heen kan om 13.30 voor iig ctg en echo en de hele ratteplan.. en dan zien we wel weer, gaan ze vast niet meer beginnen met inleiden.. zo net voor t weekend dus we gaan uit van maandag
oohhhh.... ik heb er gisteren natuurlijk 1 in een folder gezien... was t niet van de praxis? voor 49 nogwat? ik heb er zelf geen maar in t folderpakket van deze week stond er dus 1, ik weet de meeste dames hier hebben toen een overval gedaan om de karwei...
O jip! Ik hoop voor je dat ze wel nog wat kunnen doen voor het weekend! Maar anders maandag...........het einde is inzicht!!