daar heb ik ook vrede mee hoor! t is nu dat je een deadline hebt.. en dan heeft die smurf ook nog een paar dagen tijd om zich te bedenken
Hier problemen met mn hechtingen.....er zit er nog steeds een in heel dicht bij mn vagina en die doet echt behoorlijk pijn. Huisarts gebeld: Moet ik nog maar een week aan kijken en als het nog pijn doet dan gaan ze een keer kijken Geen idee waarom! Het VU gebeld: die hebben nu geen tijd ik moest de verloskundige maar bellen............kan vanmiddag nog wel even bellen als ik nog geen vooruit zicht heb van de VK.... De verloskundige gebeld: Die heeft vannacht een bevalling gedaan en die is vanmiddag pas op de praktijk en dan kijkt ze of ze tijd kan vrijmaken om te kijken. Ik ben nu dus erg emo! Ik heb zo'n last, maar ik heb niet het idee dat het ontstoken is dus kan ik wel even wacht.... Wat is dit? Ik begrijp niet dat ze er zo luchtig over kunnen doen?? Maar goed ik ben dan ook een beetje bang om daar nog meer pijn te gaan krijgen............is toch niet zo'n fijne plek om pijn te hebben. Ik hoop wel dat ik morgen er naar kan laten kijken.
haha ehhmmm heb ik een ander tipje een hangmat?? op www.villa-vrolijk.nl hebben ze leuke niet dure in heeeel veel kleuren...
dat kan ik me goed voorstellen. Toen ik donderdags hoorde dat als ze niet vanzelf zo komen dat ze me vrijdag gingen inleiden kreeg ik zo'n rust............zo heerlijk idee dat het eind nadert maar dat ze het tovh uit zichzelf proberen te laten beginnen Ik duim voor je dat je maandag niet gaat halen hoor
@roos succes meid het zit je niet mee. Hier net met Riley naar het cb geweest, ze weegt nu 3680 gram en was 52,5 cm. verder was alles goed en doet mijn meisje het prima. XXX Gusam
Roos: jeeeetje meid. Heel veel succes zeg!!! Sloppy: kan me voorstellen dat je emo bent....is ook neit niks, en t doet ook echt pijn daar vanavond komt lactatiedeskundige hier op bezoek om te kijken waarom t niet lukt met de bv...ondertussen aan t kolven en dat gat wel goed
roos, spannend meid! hoop voor je dat t geen ks wordt... sannie, succes vanavond, wie weet is er een goede oplossing voor. ik gebruik al sinds dag 2 een tepelhoedje, kan echt niet meer zonder. schattige foto`s zag ik weer voorbij komen! sloppy, hier zijn op de laatste kraamdag een paar knoopjes verwijderd van de hechtingen, heb er nu veel minder last van. als je t niet vertrouwd, erop staan dat er naar gekeken wordt hoor! ik zal ook es kijken of ik foto`s kan spammen
en de laatste: foto`s van mezelf met tess heb ik bijna niet, omdat ik eerst normale ogen wil hebben (en niet bloeddoorlopen zoals nu nog steeds...)
Roos spannend! Ik hoop dat het toch nog doorzet! Jo ook succes! Jaja ik heb de schommelstoel van fisher price precious planet gekocht bij prenatal. Ik vind m echt fijn en noa ook omdat die zelf kan schommelen, heb ik ook ff mn handen vrij en zijvalt erdoor in slaap ( door t schommelen) het was wel een prijzige aanschaf maar ik heb er echt profijt van. Ellen wat een mooi meisje is tess! Noa wil zich soms helemaal omdraaien in de tummy.
Roos zet m op meid.. Hopelijk hebben jullie je kleine meid al in de armen! Sloppy: Wat raar dat ze er idd zo luchtig overr doen! Ik mag meteen bellen en dan komen ze dezelfde dag nog kijken.. Succes! Ellen: wat een moppie zeg!! Jip: wat spannendd!! Hopelijk nog voor maandag dan! Al nieuws van Wies? Sniksnik, hier net de kraamverzorgster uitgezwaait.. Wat voeld dat raaaaaar! Ik voel me ineens zo leeg van binnen, net alsof ik er ineens helemaal alleen voor sta.. Dat is natuurlijk niet zo, want maurice doet t echt super.. Maar toch... En vanavond is ons meisje alweer een week oud!!! :O Waar blijft de tijd!!
Hey meiden alweer een tijd niet geweest, maar ik heb buddy nieuws van Wies31: hoi buddy, ik lig nu in het zh met een veter. Heb het gevoel dat het wel wat doet, al best wat krampen, maar niet regelmatig. Dus voorlopig nog niks. X wies Wies meis heel veel succes hoop dat het doorzet. Meiden hier gaat alles steeds beter met max en mij. Max heeft spruw gehad en kwam door mij had zelf een schimmel in mn mond, dit kwam door mn lage weerstand vd bevalling etc en door het AB gebruik voor mn blaasontsteking. Hierdoor was aan de borst weer wat pijnlijker en mn tepels erg gevoeling en helaas liep mn rechtreborst nog steeds achter met de voeding (vanwege de tepelkloof en de kleine niet goed aan de borst kon) Ik heb veel geprobeerd, tepelhoedjes kolven, kolf nu nog steeds maar ik geef niet genoeg en maakte me erg zorgen voor als marvin over 2wk weer gaat werken dan kan hij me niet helpen, want in mn eentje schiet het nakolven erbij in. Dus heb ik besloten om te stoppen, ga het nu afbouwen, vind het erg jammer, maar tis niet anders en voel het niet als falen omdat ik erg mn best heb gedaan, ook de kraamhulp, hebben zelfs extra begeleiding gehad, maar het moet wel leuk blijven en max moet ook een gezellige moeder blijven houden. Verder is het echt een geweldig kereltje en we genieten volop. Kan me geen leven meer zonder hem voorstellen en marvin ook niet, we zijn nu echt een gezinnetje. Hoe gaat het met jullie allemaal dames, iedereen nog van harte gefeliciteerd die bevallen is en geniet ervan. Gaat me niet lukken om terug te lezen. Als ik weer bericht van wies krijg laat ik het weten, we gaan alleen zo weg even langs marvins werk en om 3uur kraambezoek. En vanavond eten we bij mn schoonouders dus probeer zo snel mogelijk weer wat achterlaten als wies me heeft gesmst.
Roos jee zeg wat spannend ik hoop dat het geen ks hoef te worden meid. Ellen wat een snoepie helemaal lief. Hier is ons meisje gewogen zondag woog ze nog 3320 gram en vandaag 3510 dus ze is heel goed aangekomen helemaal super dus we gaan nu over op 6x 90 cc en ze mag in de nacht al 8 uur doorslapen maar daar ga ik nog niet vanuit om de 4 a 5 uur is ook nog helemaal goed.
hey leoniie ik had dat ook toen de kraamhulp wegging en marvin is echt een fantastische papa, maar het was een super leuk mens en het voelde even erg leeg. Hoe gaat het met je kleine meid? Max is vandaag alweer 2weken en 1 dag oud.