Leonie ik vond het ook jammer dat de kraam weg was hoor niet dat ik er alleen voor stond want dat gaat echt helemaal super maar het was gewoon een hele leuke en gezellige meid.
Ik heb geen idee, maar ik heb er al vanaf het begin last van en hij kon er toen nog niet uit gehaald worden. Ik heb nog steeds niks van de VK gehoort, vind het wel een beetje belachelijk hoor
Spannend Wies ook jij zet hem op meis! @ Danjo lekker dat ze zo goed groeit @ Leonie ik vond het wel lekker toen de kraam weg was Terwijl het een hele lieve meid was maar vond het wel mooi geweest. Laatste dagen is ze maar 2 uurtjes per dag geweest. @ Ellen wat een scheetje!
Nou zeker belachelijk hoor sloppy! Dat ze je gewoon laat lopen terwijl je er zo'n last van heb. Gelukkig kan je morgen al terecht!
Ik heb nu al een poos niks meer van roos gehoord dus ik ben wel een beetje bang dat ze toch een KS gaat krijgen.... Ik hoop snel goed nieuws van haar te krijgen.
Hai allemaal! Ik heb eigenlijk even een vraagje; het navelstompje is er bij Quinten nog steeds niet afgevallen! En het ruikt een beetje.. Het navelstompje zelf is wel heel droog, en het naveltje is ook niet rood oid. Maar ik vind het wel een beetje eng dat het ruikt! Hoort dit??
@ Sloppy ik kon vanmorgen niet op zwpagina komen, nu geen last van. @ Machsdoch is heel normaal dat het gaat ruiken vertelde de kraamzorg. Bij Eva viel hij er al heel snel af dus heb er geen last van gehad.
nne ik heb ook geen problemen om erop te komen. Ik weet niet of dat normaal is hier was het navelstompje er ook snel af. Ben benieuwd hoe t is met roos! zit al de heletijd te spieken of er al nieuws is maar helaas!
@sloppy: fijn dat je morgen mag komen. En ik heb nu ook geen problemen, vanochtend (vannacht eigenlijk) wel. @Md: ik weet niet. Zou hij er niet al afgevallen moeten zijn zo ongeveer? Bij mij was hij er na 5 of 6 dagen al vanaf gevallen. @Roos: spannend allemaal meis, ik hoop echt dat het geen ks is geworden maar als dat zo is, so be it en ik hoop gewoon dat alles goed is en jullie snel je kindje in je armen hebben! @zusterrosa: fijn dat alles goed gaat hier vanochtend druk bezig geweest met Fleur, ze was een beetje aan het clusteren, erg gezellig maar toch Om 12 uur even in bad maar gedaan, toen nog gevoed en toen was ze erg moe maar klaarwakker en toen heb ik haar in bed gelegd en na een kwartiertje mopperen sliep ze en nu slaapt ze alweer bijna 3 uur denk ik. Ze begint langzaam wakker te worden. Verder zijn vandaag m'n schoonouders langsgeweest en mijn zus is komen helpen met een bruidstaart. Die ga ik straks afleveren wanneer manlief thuis is. Hij is erg mooi geworden!
Hier was het navelstompje er na 10dgn af. Bij ons zeiden ze dat het wel kon gaan stinken, maar zolang het niet rood werd was er niks aan de hand. Bij Megan werd hij een beetje snotterig en dan konden we het een beetje met alcohol schoonmaken.
Buddy Nieuws van Roos!!! Ik wil even laten weten dat Noelle geboren is via een KS.. Ze weegt 3610gram en is 52cm! Gefeliciteerd Roos met je dochter!!
Roos gefeliciteerd!!!!!!! geniet van je kleine meid maar neem voldoende rust om te herstellen! (ik spreek uit ervaring Yara is ook uiteindelijk met keizersnede geboren.)
roos gefeliciteerd met de geboorte van NOELLE!!! mooie naam hoor! hopleijk herstel je snel van de ks!
Yes Roos eindelijk is het kleine eigenwijsje er!!Geniet onwijs van je meisje!!! @Danjo; super dat je meisje het zo goed doet! @Gusam; Riley ook al zo goed gegroeid!! @All; wij zijn vandaag naar de jongegezinnenbeurs geweest!Was echt heel leuk!Dus als iemand nog wat leuks wil doen t weekend, op naar de jaarbeurs! En nog even een foto spammen van mijn meissie in de draagdoek! (Let niet op mn onderkin please)
Roos+ roosman; gefeliciteerd met jullie dochter Noelle! Mooie naam en nu lekker genieten! Hier helaas nog geen buddynieuws van Jo1979.
En gister heeft ze van mijn broer een gouden armbandje met haar naam gehad!Ook hangt er nog een klein bedeltje aan maar die zie je hier niet