Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

veel plezier buiten Blij ei!
    En ja, m'n taart staat op mijn site. Hij staat hier ook in m'n fotoalbum. Is lila / ivoorkleurig met lila strik :) ik vind hem wel mooi geworden!

@Luna: wat een lieve foto!

@CB: ze kwam met 2 weken met huisbezoek en toen is Fleur gewogen en wij moesten erheen toen Fleur 1 maand oud was.

2. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Blijei: Wat een geweldige foto's!!! Echt super! Wij moeten nog ff een mooie foto maken voor een canvasdoek! Heb je nog ideëen???;)

Verder nog geen babynieuws!!!

Josien: Ondanks dat je er zelf nog moeite mee hebt, denk ik dat je een goede keuze hebt gemaakt! Probeer het naast je neer te leggen, kv is ook goed en daar worden ze niet slechter van! Dikke knuffel.....

Sloppy: Is het gelukt met de hond? Ik ben vanaf volgende week woensdag ook weer "alleen" en dan moet ik ook de hond uitlaten maar ook nog Britt naar school brengen en halen.... Ben benieuwd...;)

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wat een mooie foto's kwamen er voorbij!

MvJ, ook spruw. He bah, hier ook! Wij kregen ook nystatine maar die heeft niet gewerkt. Kan vanmiddag Daktarin halen. Maar nu belde de huisarts op dat er sinds kort bekend is dat baby's daar benauwd op kunnen reageren:$. Dus moet het goed in de gaten houden. Hopelijk werkt de nystatine voor jou wel!

Voeding, Senna komt ook nog zelf ongeveer om de 4 a 4,5 uur snachts (op 1 uitzondering van 6 uur na) en overdag om de 3 a 4 uur.

Maia, aaah een nijntje taart! Wat lief! Waar woon je ook alweer? Niet in de buurt volgens mij. Anders hou ik je in gedachten voor als mijn oudste 2 jaar wordt :D

Senna slaapt nu af en toe in haar ledikant, maar dat gaat niet altijd van harte. 's Nachts ligt ze meestal nog bij mij of in de wandelwagenbak naast mij.

Mn andere meisje is vandaag ziek thuis...vannacht van half 1 tot 5 uur met haar opgezeten omdat ze zo ziekjes is. Zo zielig! Ze slapen nu beide dus ik ga ook nog maar even proberen te slapen!

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Josien bij mijn 1e kindje gaf ik gekolfde borstvoeding, ik gaf het niet door elkaar ( fv en Bv) maar volgens mij maakt het weinig uit.
    Je kunt of de gekolfde melk geven en als ze dan nog honger heeft en de fles met bv is op een beetje fv erna geven.
    Of je vervangt een bv fles met een volledige kv fles.
    Ik weet niet of je het al gemengd in 1 fles kunt/mag geven eigenlijk,.
    het CB heeft altijd tel spreekuur voor overleg hoor. Of anders even vragen hier op het forum bij de lactatiedeskundige >
    xx

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Meiden wat doen jullie met die mexicaanse griep vaccinatie?
    Ik ben eigenlijk neit van plan me te laten vaccineren, al val ik als verpleegkundige wel in de risico groep...
    Maar nu zei mijn vader vanmorgen dat ik daardoor mijn kinderen ook aan een groot risico blootstel... en nu twijfel ik dus..

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wij kregen ook nystatine voor de spruw en bij Eva hielp het gelukkig wel :)

@ Blij ei super foto's!

@ Luna Ook al van die mooie foto's wij hebben het dezelfde ding voor in bad ideaal :)

heb wel wat verhoging nog 37.9 valt nog mee. Lekker straks weer de bank op.

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Medela Swing is binnen en doet het prima :) Mooi kan dat grote apparaat weer terug naar de thuiszorgwinkel!

Blijei - super foto's zeg!

Luna, wat super je beide mannen :) En zn eigen ligbed - nu al ;)

Owjee meisje huilt weer... Druktemaker!

8. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Dat was even lekker buiten, maar een lange stevige wandeling zit er nog niet in.

@Baby...haha ja ik denk dat de mini's gewoon slimmer zijn dan we denken....maar ach verwennen is ook lekker

@anastasia, ik vind het een heel groot dilemma, zowel voor mezelf als voor Boaz. Heb werkelijk geen idee, denk dat ik maar eens met de huisarts een gesprek aanvraag, of eerst nog even goed op de officiele sites lezen.

@Spruw, wat hebben er veel spruw, hoe kom je daaraan eigenlijk?

@Maia, errug mooi hoor, vind het 'bewerkte' heel bijzonder. Maar die andere is natuurlijk veeeeeeel mooierder :p

@Joenka, ik vind het maar stoer hoor, straks in je eentje met 2 kids en een hond! Vind sowieso dat je al snel van alles deed.

9. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @CB, bedankt voor de reacties.

@Luna, ga het even uitzoeken, weet niet meer precies hoe&wat
    Wat een lieve foto met papa!

@Rose, fijn dat je je beterder voelt

@Curly, heerlijk hoor zo'n tevreden en duidelijk meisje. Ik weet soms niet waarom Boaz aan t mopperen is, komt vast nog wel.

@Shaula, wij hadden Boaz overdag in zn ledikant maar ik vind het nog helemaal niet leuk (hij soms ook niet) dus gewoon nog in zn wiegje. Vind dat ledikant zo enorm groot!
    Beterschap voor je grote meid.

@MvJ, ja de fotografe kwam bij ons thuis en had allerlei materiaal mee genomen. Ze liet eerst Patrick oefenen met een pop om de juiste houding te laten zien en de belichting. Daarna met Boaz. Ik stond echt te huilen als een trotse mama, Boaz vond t namelijk prima allemaal. Tot ongeveer 20 minuten en toen was hij het zat.

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi meiden, Wies31 is bevallen van een zoontje Sam
    Verdere details heb ik niet.

Wies en manlief super gefeliciteerd met Sam en lekker genieten van jullie mannetje.

11. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    buddynieuws van elsken27

elsken is vandaag bevallen om 13.34 van een gezonde dochter Xandy
    ze is 2kg995 en 50 cm

einde buddynieuws

een hele dikke proficiat met je dochter Xandy hopelijk geniet je er heel veel van en kan je snel naar huis
    xxx

12. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    WIES+MAN gefeliciteerd met jullie Sam!!

ELSKEN+MAN gefeliciteerd met jullie Xandy!!

Blij ei, lekker dat je even buiten bent geweest :D

Hier belde de huisarts net dat Daktarin absoluut niet meer voorgeschreven mag worden aan jonge baby's omdat nu bewezen is dat het erge benauwdheid kan veroorzaken. :$ Gelukkig komen ze daar nu achter. Maar ja, toch weer verder met de nystatine dus...hopen dat het gaat werken! :)

Rose, sterkte meid. Hoop dat je snel opknapt!

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Nog geen buddynieuws van Jo trouwens. Heb haar gisteren nog ge-smst maar heb nog niks terug. Hoop dat ze inmiddels aan het genieten is van haar kleintje!

14. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    wies31 proficiat met jullie zoon Sam
    xxx

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

WIES & MAN gefeliciteerd met jullie Sam!!

ELSKEN & MAN gefeliciteerd met jullie Xandy!!

@ Shaula wij mochten ook geen dakatarin omdat het stroperig is en kleine kindjes erin kunnen stikken. daarom kregen we dat andere spul.

16. Maia

Maia Niet meer actief

#32536 Maia, 6 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2009
    wies: gefeliciteerd met de geboorte van Sam
    elsken: gefeliciteerd met de geboorte van Xandy

@blij ei: snap dat je die ander mooier vindt :) ;)

@rest: vergeten sorrie.

Ben net wezen oefenen met draagdoek maar blijf het lastig vinden hoe strak hij moet. Ik vond hem net wel goed zitten maar volgens mij Fleur te strak want die zette het op een krijsen!!!

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Coole naam, Xandy! Erg uniek! Daar houd ik wel van! Maar beide dames gefeliciteerd!!!!

18. Maia

Maia Niet meer actief

en aangezien Marientje & Jo nu ingeleid worden/zijn?, blijven alleen nog jip en ladyXochi over toch?

19. gefeliciteerd aan de nieuwe mama's!

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Maia; wat voor draagdoek heb je??Ik heb er 1 van draagdoek.nl en is indd even wennen maar als je het eenmaal doorhebt ideaal!Ik hoorde gister op de jongegezinnenbeurs dat de kommahouding niet echt prettig is(was ik zelf ook al achter) maar die ene waarvan ik die foto had geplaats wel..

@ wies gefeliciteerd met je mannetje Sam!
    @ elsken gefeliciteerd met je meisje Xandy!

Deel Deze Pagina