O ik lees dat er een aantal echo`s zijn vandaag! succes meiden! ik weet niet of ik vanavond nog langs kan komen, en morgen moet ik de hele dag werken en een vergadering erachteraan, dus ben bang dat ik donderdag pas weer bij kan lezen! dus ook voor diegenen die morgen een echo hebben, succes! ik word steeds vermoeider en heb meer last van misselijkheid. voel me eigenlijk de hele dag door een beetje beroerd...
Goede morgen! Ankje heel veel sterkte! Vandaag weer veel afspraken en echo! heel veel succes en plezier natuurlijk! Cindy haha ja ik draag m al! vind m ook mooi!Zowat niemand weet dat het een zwangerschapsbelletje is. Odess haha hij maakt niet zoveel lawaai hoor als een kattebelletje !maar ieder zijn smaak . Fijne dag iedereen!
@Daantje22, gelukkig ben ik niet de enige die hondemoe is @Jaja23, oh meid wat K*T, kan me voorstellen dat je even helemaal in paniek bent. Hopelijk kan de rechtsbijstand je helpen, want zoals ik lees is je contract nog niet afgelopen, en dus kan hij je niet zomaar ontslaan! @Rose1982, ik heb met 7w 1 dag een uitwendige echo gehad, en alles was al erg goed te zien. @Ankje, KL*TE meid, sterkte! XXX mij
hallo allemaal, gaat goed hier wordt veel gekletst kan het bijna niet bijhouden. ben een paar dagen niet geweest want ik voelde me niet lekker en had heel veel verplichtingen. ben ze gelukkig aardig goed door gekomen want nog niet iedereen hoeft te weten dat ik zwanger ben daar komen ze later wel een keer achter. ik begin voor mijn gevoel al een beetje een buikje te krijgen maar dat zullen voornamelijk mijn darmen wel zijn want die zitten continu vervelend te doen. groetjes
@imoan: over misselijkheid.. ik heb het met momenten ook minder.. en het komt ook gewoon opeens opduiken en met momenten zo erg.. zelfs midden in de nacht @Odes: Oh lieve echo... ik kan niet meer wachten... nog 2 weken geduld en dan krijg ik mijn eerste echo.. zijn al velen die al voor 2de echo mogen Over die bola's.. heb het bij vorige zwangerschap gedragen... en ons meisje is toch met hoofdje naar beneden ter wereld gekomen hoor.. er doen véél verhalen de rondes.. maar je moet ook veel met een korreltje zout nemen... nu eventjes verder bijlezen
Ankje heel veel sterkte meis. Meiden met een echo vandaag heel veel suc6 komt goed. Voor de rest straks weer werken pff het word steeds zwaarder
hoi meiden, heb even geen puf om terug te lezen, ben ontzettend misselijk.. heb net de echo gehad en alles was goed er was al beginnende hartactviteit te zien, en ben pas 6w0d zwanger ook klopt de uitgerekende datum precies en ben ik dus op mijn eigen verjaardag ( 27-10) uitgerekend ! Ook is mijn moeder vandaag jarig en voor haar is dit natuurlijk het mooiste verjaardagscadeau ooit. straks lees ik weer even bij. de echofoto staat in mijn album! liefs Daantje
hoi dames daantje dus je gaat het ze vandaag vertellen dat je zwanger bent? super hoor en natuurlijk helemaal super dat het hartje klopt en dat je een mooie echo hebt gehad ik wil ooooook hahaha owja dames die nog meer een echo krijgen, veel plezier vandaag
@ankie sterkte meid. @alle meiden met een echo vandaag veel plezier. wanneer gaan jullie eigenlijk kraamzorg regelen? XXX Gusam
@ ankje jeetje meis wat vervelend en moeilijk voor je zeg. Was het je 1e zwangerschap? Geef je lichaam en jezelf eerst even de tijd om dit te verwerken en zoals je man al zegt: geef niet op. Het komt goed Iedereen die vandaag een echo heeft wens ik heel veel plezier. Het is erg fijn als je eindelijk kan zien dat alles goed gaat. Hier bij vlagen misselijk en vol gevoel, mn borsten worden wat gevoeliger, ben de flessen goed aan het vol plassen voor MvM, en mn darmen werken af en toe erg goed, mn buik is naar mijn idee ook opgezet. Gisteren wat leuks gekocht bij de babydump en de prenatal, omdat we eindelijk goed nieuws kregen met de echo, ben ik met mn vriend even wezen kijken. Leuk rompertje gekocht met de tekst i look so cute, leuke omslagdoek (voor na het badderen) en 5 kledinghangertjes, ik had namelijk de vorige zelf een schattig pakje gekocht en van mn beste vriendin ook een leuk pakje gekregen. Nou heb ik er iniedergeval een hangertje voor. ow ja en nog lieve slofjes gekregen van mn vriend. Als ik het zo typ klinkt het al erg veel. Hoest bij jullie met de aankopen, al iets gekocht of wachten jullie tot een bepaald moment? Ik heb wel gewacht tot de echo, en nu ga ik me ook nog niet kapot kopen hoor, wacht met grote aankopen echt tot de 12wk. Mijn beste vriendin had haar babykamer al gekocht via marktplaats met 8wk, ze wu dat kamertje zo graag hebben. ik spring ff onder de douche, zo werken. fijne dag allemaal liefs roos
Ben ik ook weer even... druk gehad en erg misselijk en moe... Ankje, veel sterkte meid! daantje22, gefeliciteerd met je goede echo! Super! Gisteren de intake gehad. Stond met 20 minuten weer buiten. Over 3 weken, op 23 maart heb ik de eerste echo. Het is nu nog onduidelijk hoe lang ik precies zwanger ben. Daar baal ik erg van... Ik kan niet normaal functioneren en krijg ook al een aardige buik van mijn opgezette darmen.Het begint echt op te vallen ook omdat ik klein en tenger ben. Ik loop de hele dag mijn buik in te houden op mijn werk. Nu moet ik nog 3 weken wachten voor ik het kan vertellen. Ik wil het namelijk eerst gezien hebben en weten hoe ver ik nu ben. Ik ben nog erg onzeker.....
He Daantje: wat geweldig meid. Bijzonder he. Geniet er lekker van. En al beginnende hartactiviteit. Super zeg. En wat bijzonder om op je eigen verjaardag uitgerekend te zijn. Gefeliciteerd met je mama en super cadeautje voor haar. Hoe bevalt jou het plassen tot nu toe voor mvm?
@ Ankje; pff echt klote zeg.. ik leef echt heel erg met je mee.. ik hoop dat het weer snel raak mag zijn voor jullie @ mamavanjordy: dankjewel het plassen voor mvm is even wennen.. vind die kan zo onhandig haha, en hoe bevalt het jou? @ Northern; ja idd, ik ben echt dood en dood moe, als ik al opsta dan ben ik alweer moe om het zo maar te zeggen haha @ Sannehai; ja ik ga het denk ik binnenkort kenbaar maken.. even kijken of ik er vandaag/morgen de tijd voor heb
Ik heb nog niks gekocht ondanks een goeie echo ik wacht eerst mn echo op de 13e af en dan gaat ik eens beginnen met wat dingen kopen. Moet al zeggen dat ik al van alles heb gekregen van mn zus dat scheelt ook alweer en wil 2e paasdag als alles goed gaat op zoek gaan na een kinderkamer