Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ach ja, iemand moet de laatste zijn, hè. ;)
    Dan ben ik maar de hekkensluiter. :D

2. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Als we nou allemaal inclusief de beebs LX gaan aanmoedigen en LX-beeb gaan roepen, zou dat helpen???

Haha baby....wat verrassend zeg...had ik nooit gedacht ;)

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ LX-beeb:KOM ER NU MAAR UIT!! Ja mama wil je heel graag ontmoeten :D

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jip van harte met jullie dochter JASMIJN!

Marientje van harte met jullie dochter PLEUN!

Kindje van LX kom maar lekker buiten spelen je bent welkom!!

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sylvia, Met mij gaat het redelijk. Ik heb bij en na de bevalling ruim 2 liter bloed verloren en moet daardoor een tijd rustig aandoen omdat mijn HB te laag is... Zit aan de ijzertabletten en moet veel rust houden.
    Sinds wanneer eet Nao slechter? Britt laat ook af en toe halve flessen staan hoor. Maar als we dan tussendoor schone luier geven drinkt ze daarna weer verder. Bij twijfel gewoon volgende week weer even laten wegen bij CB.
    Britt doet het verder nog steeds super, al heeft ze vandaag voor het eerst een "mamadag", lijkt wel of ze alleen maar bij mij wil liggen en zodra ze in de box ligt wordt ze onrustig...

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Jip en Man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jasmijn!

@ Luna ik werk ook in de zorgsector en heb vandaag een brief gekregen voor de mexgriep prik 25nov en 16dec. Moet even kijken of ik hem haal.

@ LX BABY JIJ MOET OOK KOMEN, ALLE BABY"S VAN OKTOBER ZIJN ER AL! WE WACHTEN OP JE ;)!

@ Roos Heftig verhaal meis! Gelukkig mag je morgen misschien naar huis! Hoop het voor jullie!

@ PIL: Ik ben ruim een week geleden met de pil begonnen.

Ik ben even Eva in badje doen!

7. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    @Roos, je verhaal lijkt wel een beetje op mijn eerste bevalling. Alleen duurde het bij mij toen 'maar' 6 uurtjes... Hopelijk herstel je snel! En geniet van je kindje!

@Lx, nog eventjes! En dan zijn alle beebs er! Jij mag de hekkensluiter zijn, das ook een hele eer ;).
    Beeb van Lx, zet hem op! Buiten de buik is het veeeeellll leuker!

Ik zal even een paar foto's plaatsen van mijn kindjes!

8. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Aaron en Iris! Aaron is echt zoooo trots!

9. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    En nog eentje van Aaron.

10. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    @mama van Jordy
    Ja dat moest ik inderdaad zo doen van mijn kraamverzorgster. Dankje wel voor de tip en zal ermee stoppen.

@Nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie dochter

11. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond!

leuke foto's zie ik weer voorbij komen!

@oefeningen: ik heb van de week te horen gekregen dat m'n buikspieren weer goed zitten dus ik mag aan de slag ;) maar ze raden idd aan om pas vanaf 6 weken na de bevalling te beginnen.

@vloeien: ik vloei nog steeds (nu 5 weken na de bevalling) en m'n vk zei dat als het over 2 weken nog is (het is zelfs af en toe nog rood bloed + buikpijn) moet ik een echo laten maken. Hopelijk is het tegen die tijd wel gestopt.

@anticonceptie: ik ga voor het koperspiraaltje. Heb er erg over getwijfeld maar ik wil geen hormonen meer, want sinds ik met de pil gestopt ben was ik spontaan minder moe/verdrietig/depri (oké, niet aan het eind van m'n zwangerschap maar toen ik nog niet zwanger was) dus ik wil geen pil meer.

@Jip: gefeliciteerd met de geboorte van Jasmijn! Geniet lekker van elkaar!

weet iemand eigenlijk al de naam van de baby van Jo????

Nou ik heb een lekker dagje gehad. Voor het eerst een hele dag zonder Fleur. Ben nml. met een stel dames van een ander forum naar een workshop Turks koken geweest vanmiddag. Het was supergezellig en natuurlijk heerlijk gegeten. En speciaal voor mij hadden ze alle gerechten met knoflook of pittige pepers iets aangepast dus dat was ook super :) :) :) En Jan is vandaag voor het eerst dus alleen met z'n dochter geweest en die schijnen ook een heerlijke dag gehad te hebben samen dus dat was ook mooi. Ik heb haar alleen wel gigantisch gemist en het was echt heel gek om zo voor het eerst zonder haar weg te zijn!

12. MvN

MvN Niet meer actief

Ik zal morgen nog eens bij gaan lezen, maar wilde nog even een foto laten zien van mijn ruggeprik.. auw!

Al die rode puntjes zijn de plekken waar ze hebben geprikt

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ow Roos, das inderdaad wel heel erg! Dat moet inderdaad heel pijn hebben gedaan.
    Bij mij hebben ze in 1 keer goed geprikt, maar ook die deed flink pijn! Moet er niet aan denken om dat 6 keer te moeten meemaken!

14. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Maia, leuk en lekker, turks koken! Wel stoer van je dat je al een hele dag zonder Fleur op stap bent geweest. Ik zou dat echt nog niet kunnen...
    (kan sowieso niet, want ik heb geen kolf :), goed excuus)

15. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    @ruggeprik.
    Bij mij maar 1 keer geprikt en er bijna niets van gevoeld:)

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Roos, jeetje wat een verhaal! En wat een plekken van de ruggenprik. Ik vond het al eng dat ze 3x moesten prikken bij mij maar 10 x slaat echt alles. Hopelijk ben je snel weer wat mobieler. Zware bevalling hoor. En dan zijn er dus vrouwen die zeggen dat een keizersnede makkelijker is. Nou....echt niet dus.

@Sylvia, leuk een draver en een haflinger. Ik ben benieuwd of Juliën het ook leuk gaat vinden met de paarden. Mijn moeder rijdt ook, we gaan altijd samen. Maar als Juliën wat ouder is durf ik hem wel bij opa te laten. Ja, het was inderdaad wel erg. Het veulentje heeft het toen ook niet overleefd. Waarschijnlijk was het een geknapte hoofdslagader. nee dat was echt erg, was dag en nacht bij haar en voelde echt een connectie omdat we allebei een nieuw leven in ons buik hadden. Heb er nu nog last van hoor. Als Juliën, Guus of de honden even te stil liggen ga ik er meteen naartoe om te kijken of ze nog leven.

@Curly, veel bloed verloren zeg! Hoop dat het nu wat beter met je gaat.

@Rose, wat doe jij? Ik werk in een tbs kliniek als management assistente. Dus niet direct met de patienten in aanraking maar krijg wel betaald naar zorg cao.

En wat een super leuke pica's weer allemaal.

Babydream, moet je ons nu weer allemaal jaloers gaan lopen maken met je nieuwe kleding en dat het allemaal te groot was? Ik kan mijn 30 broeken van voor de bevallingnog niet eens over mijn bovenbenen krijgen.

Hoe zou het met Danjo zijn?

17. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Luna ik werk in de gehandicaptenzorg.

@ Roos jeetje meis wat een prikken heb je gehad! :(
    Ik had dat met het infuus ze hebben in 1 hand 7 keer proberen te prikken daarna hebben ze in me arm geprobeerd en toen dat niet werkte in me andere hand nog een paar keer. En wat een klote naald is dat een infuus naald.

@ vloeien: Ik heb er heel veel geluk mee gehad heb maar 2 dagen gevloeid! Lijkt me niks zo lang vloeien.

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ow, Roos dat ziet er heel pijnlijk uit!! Ik hoop echt dat je snel op knapt....dikke knuffff voor jou!

19. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Auwww Roos dat ziet er inderdaad niet fijn uit...
    Ik ben blij dat ik die prik in mn been heb gehad (weet ook de naam niet meer) bij een (eventuele) volgende keer wil ik die weer.

@BV... hoe weet je of je borst leeg is gerdronken of dat je beeb gewoon niet meer hoeft & alleen een beetje sabbelt?

@regeldag....T%^rng wat is dit vermoeiend zeg. Boaz wil echt nergens anders slapen dan in onze armen. En komt ongeveer elke 1,5 a 2 uur om te eten. Dus ik heb een ontzettende emo-dag van de moeheid. Al heel veel gehuild vandaag.

@Rose, heerlijk maar 2 dagen! Ik nog steeds en mn kraamhulp adviseerde om onder de douche te plassen zodat ik goed kan spoelen. Dat ben je ook wel zat na 10 dagen.

@Luna, zal hier hetzelfde zijn met de kleding, heb het nog niet geprobeerd maar dat stel ik nog lang uit..

Van Moor hebben we ook al lang niets gehoord..

@Maia, lekker dagje hoor... En heb je wel tig keer gebeld of gesmst of lukte het om je in te houden?

20. Maia

Maia Niet meer actief

hihi ik heb 4x gebeld en constant gesmst ;) ondanks dat het heerlijk was, was het wel heel moeilijk en gek ;)

@bv: je borst moet goed slap aanvoelen en het verschil tussen sabbelen en drinken moet je horen, als hij sabbelt, hoor je hem niet slikken. Je kan op dat moment borstcompressie proberen (als je het niet zeker weet) (zie borstvoeden.com) en dan moet hij gaan slikken en dan zie/hoor je het verschil.

Deel Deze Pagina