Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Blij ei, ik haat regeldagen! Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Aaron had ook echt gewoon 2 dagen een regeldag.
    Bij Iris is het tot nu toe gelukkig nog maar tot 1 avondje gebleven.

Bv, ik heb begrepen dat je borst nooit echt helemaal leeg is. Als Iris klaar is met drinken kan ik er altijd nog wat uitknijpen. Ik zie aan Iris aan de manier waarop ze drinkt of ze nog echt aan het drinken is of dat ze genoeg heeft gehad en zachtjes zuigt en niet zo fanatiek meer is.

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Blij ei: Ja nu je het zegt..........waar is onze MOOR!!

@Kleding: Ik heb het deze week pas geprobeerd, maar mn positie kleding zit gewoon veel lekkerder... Ach ik had hele mooie dingen gekocht dus ik vind het niet erg dat ik er nog wat langer mee kan doen.

@Rose: Och wat heerlijk maar twee dgn vloeien! Ik had bij de bevalling heel weinig bloed verloren,maar 300ml! Dus eigenlijk niks, maar daarna..........het houd gewoon niet op!

@ Maia: ik lees dat jij ook nog steeds last heb van je buik, ik had vandaag echt ook hevige menstruatie pijnen :( Bleh bij mij si het alleen niet echt rood van kleur dus nog steeds goed.....
    Ik moest het van de Gyn ook in de gaten houden.... Zal wel over gaan

@Sylvia: Ohhh ik vind haflingers ook zoo leuk!! Ik had er bijna een gekocht toen ik 19jr was, maar mijn ouders steunde het idee niet en ik kon het toen nog niet 100% zelf bekostigen....
    Als ik nu een paardje zou kopen zou het absoluut een haflinger zijn!
    Helaas mag ik nu geen paard meer rijden, mijn rug is heel slecht en ik heb BI......elke keer na het paardrijden kon ik niet meer lopen dus was ook niet zo handig;) Ik mis het heel erg, maar lopen is toch wel belangrijker als paardrijden :)
    Maar als Megan een paardje wil dan ga ik daar zeker wel voor :D

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Meiden, ik begrijp dat ik gemist word!! :D

Het gaat hier goed, het lukt me alleen maar niet om hier alles bij te houden :( ik vind het dan niet zo leuk om alleen maar te vertellen over mijzelf (en Lauren natuurlijk).

Vanavond is het alleen op de bank hang avond. Moorman is pokeren / klaverjassen / Magiccen weet ik wat voor spelletje aan het spelen. Kleine meid slaapt lekker, in haar eigen bedje op haar eigen kamer! (overwinning voor papa, van mama mag ze nog jaaaaaaren op onze kamer maar de afspraak was: geen bv, dan op eigen kamer). Dan heb ik een beetje tijd om hier gezellig te doen!

Ik ga eerst eens kijken naar de bevallen dames!

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@Roos, meisje wat hebben ze je rug mishandeld zeg!! Krijg er tranen van in mijn ogen :( en wat een bevallingsverhaal zeg. Sterkte met je herstel!!

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Heyyyy Moor!! Daar is ze dan!

Wij kletsen hier allemaal heel erg over ons zelf hoor :D Mag jij ook gewoon doen ;)
    Soms heb ik ook geen tijd om op iedereen te reageren en heb ik alleen behoefte om mijn eigen problemen te posten..........er is nooit iemand dit daar over valt hoor!

Blij om te horen dat alles lekker gaat :D

6. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Zo, mijn allereerste berichtje vanaf onze nieuwe laptop :D
    ****Buddynieuws!!!!!!*****
    Jo is dmv een keizersnee bevallen van zoon: Mitch Antonio Sandro met de roepnaam Sandro! Ze ligt nog in het ziekenhuis en het is een lang verhaal maar dat komt ze zelf nog plaatsen op ZP. Nu moet ze eerst goed uitrusten en bijkomen.

Lieve Jo en Joman, gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan en ik hoop dat je snel opknapt en lekker naar huis toe mag!

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Alleen LadyX nog? Jeetje zeg, het is toch nog even hard gegaan!

Jip, gefeliciteerd met Jasmijn! ongelooflijk dat je toch nog over de 40 weken bent gegaan zeg.

Sloppy, ik weet het wel hoor, dat ik ook alleen mijn eigen ellende mag spuien... Wat ik niet leuk vind, is dat ik niet bij kan houden hoe het met jullie gaat nu. Zo weet ik nu niet hoe het met je is en hoe Megan het doet... En dat weet ik dus van geen enkele oktobermama :(

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @moor: geen probleem hoor! Ff snele up-date dan maar :D Met Megan gaat het heel goed ze groeit heel hard en ze is natuurlijk heel erg lief.
    Met mij gaat het ook redelijk, heb borst ontsteking gehad maar dat is nu helemaal weer weg.........mijn hechtingen willen niet goed oplossen maar kunnen niet verwijderd worden omdat de wond al dicht is en als het tegen zit moet de wond weer open omdat het aan het ontsteken is.........maar daar gaan we niet van uit :D

@Jo: Gefeliciteerd met jullie zoon!! Leuke namen hebben jullie gekozen voor jullie kleintje! Rust lekker uit en ik hoop dat je snel opknapt!

@Baby-LX: Nog een oproep voor jou!! Kom maar snel kennis maken :D.......helpt het al??

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Sloppy, pijnlijk van de hechtingen en de borstontsteking :(! Maar wel goed om te horen dat het met Megan zo goed gaat.
    Hier zijn de hechtingen (die paar die ik had) allemaal al opgelost. Ook geen last van gehad. Maar goed, ik was ook niet gescheurd, alleen een paar oppervlakkige scheurtjes in mijn huid...

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Even een foto spammen van Megan relaxed in d'r hydrofieltje en haar vriend fummelvarken :D

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hihi hier tot in mn bil ingeknipt :D

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

:$ auw.

wat een schatje zeg!! die woezel en pip mobiele foon heeft 'Lauren ook :D

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    die heeft ze woensdag van opa en oma gekregen:D

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @moor: Mooie plaatjes hoor! Lauren was ook maar een kleintje he?!

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

51cm en 3300 gram, met 37w5d. valt mee hoor! is toch niet zo klein?

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nee dat is zeker niet zo heel klein..........Megan was kleiner.
    Het lijkt zo op de foto's dan :D

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ff fles geven hoor, mw heeft honger :D met 1 hand is zowel typen als fles geven lastig! ;)

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hihi, nee dat gaat niet :D hier hangt Megan in de Babybjorn.........ze was het liggen in de box als weer zat :D
    En ze had krampjes.....zo zielig! Ze moet nog tot 12uur wachten tot de volgende voeding en dan moet ze gaan slapen....

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

flesje zit er in, nu meisje nog even rechtop houden anders loopt het weer terug :D
    vloog erin zeg!! Af en toe het idee dat ze teveel krijgt maar volgens het cb ging het helemaal goed zo...

Deel Deze Pagina