Kleinmeisje ligt weer in haar bedje! Rare vraag misschien hoor, maar ik heb het idee dat Lauren bang is in het donker. Hebben meer mama's dat? Ik heb dus op de jonge gezinnenbeurs een nachtlampje gekocht voor haar.
Hier ligt het meisje ook in dr bedje! Hier gaat het drinken steeds beter, ze deed eerst 25 tot 30 min over een flesje en soms had ze dan nog maar 80 ml op. Nu in 20min soms wel 120 ml!! Dan is ze ook heerlijk tevreden
hihi, hier moet ik mijn best doen om haar 20 minuten over 120cc te laten doen gulzigaard! heb ook inmiddels een verzameling flesjes waar je eng van wordt... Ik ga het bed opzoeken!! Meisje zal over een uurtje of 2 wel weer wakker worden.
@bang in het donker: heeft Megan geen last van, ze slaapt zelfs beter als het helemaal donker is. Maar ik heb het wel vaker gehoort dan baby's liever niet in een hele donkere kamer slapen.
fijn om te lezen dat het bij jullie zo goed gaat Mijn meisje had vandaag omdat ik weg was 3 flesjes gekregen en liep me toch te mopperen toen ze weer aan de borst moest Ze ligt inmiddels weer te slapen, had om half 10 weer gedronken, bleef mopperen, dus manlief heeft een tijdje bij haar gezeten. zo, net een taartje gemaakt, wordt morgenochtend opgehaald, dus zal morgenochtend ook een foto maken Nijntje, ik vind hem wel schattig geworden @Jo: gefeliciteerd met jullie zoon! Ik zet het op de site!
Hier is het logeren bij oma goed gegaan, ze had oma wel wakker gehouden tot half 3 en sliep daarna tot half 9. Vandaag had ze weer een regeldagje, de hele dag bij oma gebleven en vanavond met riley in de douche geweest, want ze wilde niet slapen. nu ligt ze eindelijk te slapen dus nu ga ik naar mijn bedje, ben benieuwt hoelaat ze nu voor een voeding komt. XXX Gusam
Ik heb gewoon zelf ook de nacht door geslapen!! Ik word om 6uur waker omdat sloppyman naast me kwam liggen Meisje werd pas om 6.30wakker
Hier een dramanacht. Niet met Senna, die sliep van 23.45 uur tot 5.15 uur....maar zit al vanaf dat tijdstip met Aïsha in de kamer....pffffff. Word een beetje moe van dr. Zodra ze in bed ligt gaat ze gillen en hier is het feest. Ze is doodop...dat is ook wel weer zielig om te zien...
Goedemorgen dames en heren? Even een update over Pleun en Marientje. De dames liggen nog in het ziekenhuis. Met beide gaat het goed (natuurlijk na keizersnee naar omstandigheden). Gisteren mocht Mama voor het eerst uit bed, maar alleen al bij het zitten in een stoel werd ze al duizelig. Dadelijk gaat Pleun voor het eerst in bad. Maandagmorgen zullen ze naar huis mogen. groeten, papa van Pleun
@Shaula; pff slaapt t ene meisje goed is t ander aan t spoken...brr arme jij... @Marientje;fij n dat het goed gaat met jullie en hopelijk morgen lekker naar huis!! @lx; BEEBJEE KOM ER NOU UIT!!!JE BENT WELKOM !!! @donker; wij hebben juist t idee dat Dyoni in het donker beter slaapt...Na de voeding van 8:00 tot 12:00 is ze altijd wakker van 12:0o tot 16:00 is het rommelend en zodra het donker word gaat madame slapen hihihi....Ideaal dus! @Luna; sorryyyy zal het niet meer zeggen over mijn nieuwe kleding hihih....
goedemorgen! Hier ook een wat minder leuke nacht. Manlief heeft Fleur gisteren veel laten slapen dus vannacht besloot ze dat ze wakker was. Erg gezellig maar vermoeiend @Marientje: fijn dat alles goed gaat doe rustig aan!
@alle dames die bevallen zij gefeliciteerd met jullie beebs @lx beeb het word nu echt tijd dat je komt. XXX Gusam
@Blijei, hopelijk vandaag wat meer rust voor jullie. De oktoberbaby's houden ons flink bezig. @Sloppy, hier ook erge BI gehad. Nu gaat het wat beter maar ik hoop toch dat ik wel gewoon nog kan paardrijden... Volgende week naar de fysio en dan krijg ik zo n inwendig onderzoek... Dat met die hydrofiel ga ik ook eens proberen want ons mannetje kan flink om zich heen maaien en zich dan wakker houden. Leuke foto ś. O ja sloppy, gebruik je de draagzak van babybjorn al? Ik twijfel ook om hem te gaan gebruiken, mag dat al? @Moor, wat fijn dat het lukt in het eigen bedje. Krijgen ze wel de meeste rust hé! O ja, Juliën heeft ook altijd een klein lichtje aan en s'nachts verlichting van de lantaarnpaal buiten . Hij slaapt niet in het pikkedonker, vindt hij niks. @Jo, gefeliciteerd met jullie zoon Mitch! @Shaula, is aisha ziek? @Baby, gun het je hoor! @Maia, Juliën precies zo. Soms denk ik, ik ga hem overdag wat meer wakker houden.
Nou, ik heb gelukkig vanmorgen nog even kunnen slapen van 7 tot 10. Juliën is standaard vanaf 19.00 uur klaarwakker. Gisteren had hij rond die tijd zijn fles leeg dus legde ik hem in bed. Om 1930 lag hij nog met grote ogen om zich heen te kijken dus ik heb hem maar mee naar beneden genomen. Toen begon het feest. 10 minuten gespeelt en daarna alleen maar huilen tot 2200 uur en na die fles weer huilen. Toen nog even bij mij in bed geslapen tot 3 en vanmorgen eindelijk rust.... Nu ligt hij weer in zijn eigen kamer. Wat kan het toch vermoeiend zijn. Man heeft dus 5 vroege diensten achter elkaar dus ga hem ook niet belasten met de nachtfles maar vannacht viel ik gewoon letterlijk bijna van mijn stokje. Maar goed nu ligt hij weer heerlijk te slapen. Moet eigenlijk veel doen vandaag maar heb geen zin. Ik kom maar niet van die bank af....
@ Luna, Wat kan het moederschap toch soms erg vermoeiend zijn. Ik had dat gisteren ze bleef maar jengelen en ik kreeg ze maar niet stil. Resultaat de hele avond spuitluiers. En ik snapte maar niet waarom ze huilde. Konden die kleintjes maar vertellen wat er aan de hand is. @ Marientje Fijn dat alles goed gaat Leuk dat je het even komt vertellen Man van Marientje! Eva drinkt de flesje zo slecht leeg de laatste nachten Zodat ze na 2 uurtjes weer honger heeft.
Jo & Jo-man GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! @Thirza en Luna, idd wat een drama is een regeldag. Maar afgelopen nacht heerlijk geslapen...gewoon 1x 4 uur achter elkaar en 1x 5uur achter elkaar! Ben benieuwd wat vandaag brengt, tot nu toe ziet het er rustig uit (duim duim duim) @Luna, lekker niets doen, die andere dingen komen wel. Ook aan jezelf denken. @licht/donker..maakt Boaz niet zoveel uit. Overdag ligt hij in het felle daglicht te slapen, en 's nachts gewoon in het donker (of helemaal niet ). Volgens kraamhulp moeten we m overdag gewoon in het licht laten liggen. @papa van Pleun, bedankt voor de update. Fijn dat je meiden snel naar huis mogen. @Gusam, lekker even je meisje bij oma, belangrijk om ook tijd aan jezelf te besteden! @Moor, gezellig om even van je te horen. Als je nou gewoon zo nu en dan even wat meldt dan weten we dat t allemaal goed gaat. @Danjo, nu moet jij ook nog even melden @KK, hoe gaat het met Christian? Weer opgeknapt?
Hallo Hier ben ik ook weer eens. Wat een drukte he, zo'n kleintje haha, Het is waar wat ze zeggen, je komt idd nergens aan toen hihi LX: nog steeds niet bevallen? jeetje meid...Heel veel succes!!!! Voor de rest is iedereen bevallen! Gefeliciteerd!!!! Vanaf gister is de kraamhulp er niet meer dus ik hoop nu weer wat meer tijd te hebben en weer wat meer mee te lezen hier!
@LX, succes meid! Ik hoop voor jou dat het snel gaat beginnen meid! @All, jullie ook allemaal al zo'n regeldagen of niet? Sam is ook helemaal van het padje vandaag. Hij heeft volgens mij enorme buikpijn omdat hij al twee dagen niet heeft gepoept en het zit hem echt dwars. Het zal zeker met de overgang op kunstvoeding te maken hebben denk ik, want precies sinds de eerste fles kunstvoeding heeft hij niet meer gepoept. Zo zielig... je ziet hem helemaal rood aanlopen en dan zet ie het op een krijsen. Ik zou hem zo graag willen helpen! Loop nu dan maar de hele dag met hem op de arm. Heel toevallig is ie net in slaap gesukkeld en ligt hij in zijn hangmat in de box. Ik hoop voor het mannetje dat hij even een dutje kan doen om weer wat energie op te doen. Liefs, Josien