Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

ahhh wat zielig Josien.

Hier ook een regeldagje of groeispurt of wat dan ook. Ze is al de hele dag wakker en vooral niet in je eentje in bed of in de box willen liggen, nee vooral alleen bij papa of mama willen liggen en het anders op een krijsen zetten ;) en we trappen er steeds in :)

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

@maia dat had riley gisteren, vandaag heeft ze haar ritme weer een beetje.

XXX Gusam

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Rose, hier ook spuitluiers en krampen. Hij ligt wel al vanaf 6 uur onafgebroken te slapen. Of ja wel wakker voor flessen maar daarna meteen slapen.

@Blijei, wat fijn dat het vannacht zo goed ging.

@Josien, als hij er echt zo erg veel last van heeft kan het helpen om even de thermometer te gebruiken heel voorzichtig een beetje stimuleren. Bij julien werkte dat goed voordat we op andere voeding voor beter ontlasting overgingen. Zielig hé! Ik weet het. O ja en wat ook kan helpen is daar heel eventjes een beetje masseren met iets vettigs, vaseline ofzo... Klinkt vreemd maar goed, het helpt... Als laastste: 10cc extra water in de fles helpt ook.

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@maia, soms vraag je je af waar ze de energie vandaan halen hé!

5. Maia

Maia Niet meer actief

@Luna: nou echt he :) en nu ligt ze bij haar vader en is het weer helemaal goed

@Gusam: 5 weken sprongetje waarschijnlijk? Ze schijnen rond de 5 weken een sprongetje te hebben en daar zitten we nu allebei!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Luni: Die BI had ik helaas al voor mn zwangerschap en zal als het tegen zit niet meer over gaan.
    De babybjorn gebruiken we sinds ze 3,5kilo is :D We laten haar er nu alleen nog niet zo heel erg lang in zitten.

Ik heb hier vandaag ook een hele 'lastige" baby....
    Ze huild en huild en huild, nou het is eigenlijk meer krijsen....sloppyman heeft nacht dienst maar omdat ons huis niet zo heel groot is kon hij natuurlijk niet meer slapen :(
    Nu krijg ik zo kraam visite en hij ligt nu eindelijk een beetje te slapen.

Oja, ik heb net uit gehuild bij mn schoonmoeder, ja het moet wel heel erg met me gesteld zijn hoor wil ik dat doen.......
    Ik hou me echt heel erg groot hoor,maar ik zag het vandaag ff niet meer zitten...
    Ik ben zo vreselijk moe en ik heb nu al twee dgn hoofdpijn. Iedereen wil langs komen en dat vind ik echt geweldig lief, maar ik heb er gewoon de puf niet voor.
    Ik heb het ook zo gehad met mn aambeien en mn hechtingen ik kan nog steeds niet normaal naar het toilet, zonder een flesje water! Ook zijn mijn darmen nog steeds heel erg van streek en ik moet wel 5keer per dag......ook niet handig.
    Ik doe echt mn best om niet te klagen omdat ik weet dat ik niet de enige ben en dat er hier meer zijn die het onwijs zwaar hebben..................maar bleh! Ik wil zo graag overal vanaf wezen en van mn meisje genieten. Tijdens de zwangerschap had ik zo heerlijk veel energie en ik heb nu helemaal niks meer. Oke ik snap dat mijn bevalling van meer dan 4dgn erin gehakt heeft maar kom op het is nu al 4wkn :(

Oke ik ben weer klaar :D mn schoonmoeder komt van de week een keer langs en dan brengt ze eten mee en dan mag ik slapen en zorgt zij voor Megan en de hond..........maar dus nu ff niet op d'r mopperen :D

7. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    luna:heb je pb niet gehad !!!!!!

o dylan huilt kom snel weer kletsen!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Alle dames die bevallen zijn gefeliciteerd lekker genieten nu meiden.

Ik lees zo nu en dan wel hoor maar ben teveel van mn meisje aan het genieten en visite etc dat ik niet echt zin en tijd heb om hier te reageren :D.
    Hier doet Naomi het hartstikke goed elke dag tussen een fles door wel ff huilen maar dat geef helemaal niet. voor de rest is het hier echt voeden wat teuten en slapen dus helemaal super

9. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Aisha is inderdaad een beetje ziekjes, ze heeft ook een oorontsteking. Is inmiddels open en loopt leeg nu dus het gaat al wat beter. Maar het is wel vermoeiend, gaat nu al 3 nachten zo. Maar ja, er komen vast weer betere dagen aan :D

Sloppy, laat je af en toe even lekker gaan meid. Opkroppen maakt helemaal niks beter. En het is heel normaal dat je nog zo emotioneel bent hoor. Hormonen icm je klachten kunnen heel wat teweegbrengen! Gooi het eruit en krop het alsjeblieft niet op! *knuff*

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Shaula hoe maak jij die oortjes nu schoon ? Mijn dochter heeft ook een loopoortje aan 2 kanten door die oorontsteking! En ik zie in de gehoorgang echt zoveel viezigheid maar weet niet hoe ik het schoon moet maken eigenlijk ...

11. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hoi Anastasia,

Ik maak alleen de oorschelp en waar ik verder goed bij kan met een watje met gekookt water schoon. De gehoorgang laat ik even met rust omdat ik bang ben dat er anders een infectie naar binnen schiet zeg maar. Die tip kreeg ik van de HA de vorige keer. Zielig he als je kindje oorpijn heeft :(

12. MvN

MvN Niet meer actief

heee dames! ik ben thuis! maar ik heb vraag over de flesvoeding

Ik zit te kutten... we moeten 2 voedingen al klaar maken voor de rest van de avond.. dus we koken het water en gieten dat in de flesjes.. maar moeten we de poeder er al gelijk bijgooien of pas als je gaat voeden voordat het de magnetron in gaat?

13. Maia

Maia Niet meer actief

pas nadat het in de magnetron is geweest. Maar kook jij het water? Dat hoeft tegenwoordig toch niet meer? Wij hoeven het in elk geval niet meer voor te koken van de arts van het cb

welkom thuis trouwens ;)

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier ook gewoon heet water uit de kraan. Welkom thuis roos.

15. MvN

MvN Niet meer actief

Thanks dames!! Ja wij hebben hier veel kalk in het water dus kan beter niet doen.. Dus eerst ff koken :)

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Joehoe! Zo'n volle luier dat het er aan alle kanten uit kwam! Ik ben zo blij voor mijn ventje... hij keek ook helemaal opgelucht na zijn inspanning. In zijn eennalaatste flesje hadden we een druppeltje zonnebloemolie erbij gedaan en blijkbaar heeft dat zijn werk gedaan. Ik ben zo happy! Moest Sam wel tot in zijn nek schoonmaken, maar dat zal me een zorg zijn. Hij is er weer van verlost!

@Sloppy, schrijf het gerust van je af meid! Daar zijn we voor! Ik hoop dat het snel een beetje beter gaat. Ik kan me voorstellen dat je er enorm van baalt dat je ook zo'n last van je lichaam blijft houden! Dikke knuffel voor jou!

@Danjo, leuk je weer even te zien. En inderdaad lekker genieten!

Liefs,
    Josien

17. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Roos fijn dat jullie weer thuis zijn!

@ Danjo leuk je weer even hier te zien!

@ Sloppy schrijf maar lekker van je af meis. *KNUFFEL* voor jou

@ Josien fijn dat Sam ontlasting heeft gehad. Zo zielig als je kleintje er last van heeft!

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    eindelijk weer internet, maar nu ik alles heb bijgelezen is t voedingstijd... weet niet hoe lang de verbinding deze keer stand houdt... waardeloos!

jo, gefeliciteerd met je zoon sandro!

jip, gefeliciteerd met jasmijn! geniet ervan!

ik ga gauw, hoop morgen weer online te kunnen!

o ja, heb hier 2 mindere dagen gehad, steeds huilen, onzeker en na gepraat te hebben met ouders en schoonouders voel ik me weer veel beter. teun zorgt heel goed voor me, is onwijs lief. tess doet t ook erg goed. vorige week sliep ik al niet meer smiddags, maar de vermoeidheid kwam dus wel ff hard aan. komende tijd dus maar weer ff wel naar bed smiddags.

lx: succes meid, hoop dat je beebje zich snel meldt!

19. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @draagdoek... denk dat ik ook een draagdoek ga aanschaffen, zeker als ik straks alleen ben overdag lijkt het me prettig.
    Vraag aan de draagdoek-bezitters, waar moet ik op letten om een te kopen die bij me past?

20. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Ellen, hier ook een emo-mama hoor. Komt denk ik ook omdat ik te snel niet meer 's middags ging slapen. Lekker huilen is wel heel goed!

Deel Deze Pagina