Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

    Rose1982 Niet meer actief

    :(:(:(:( Snik Snik!
    Die goede oude tijd haha!
    Op naar het mama topic!
     
  2. Maia

    Maia Niet meer actief

    nou we hebben hier in elk geval de 30.000 berichten ruim gehaald :D er waren dames die riepen dat we het niet gingen halen ;) (waaronder ik volgens mij hihi)
     
  3. Rose1982

    Rose1982 Niet meer actief

    hahah en ikke! Ik zei dat redden we nooit. Maar we hebben allemaal toch nog veel zitten kletsen in ons verlof ;)
     
  4. Blij ei

    Blij ei Fanatiek lid

    20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Dag lief topic... was een hele bijzondere tijd!
     
  5. Senais

    Senais Fanatiek lid

    27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dag topic, op naar een nieuwe fase :D!!!!
     
  6. Miss Moneypenny

    Miss Moneypenny Fanatiek lid

    17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Even een berichtje voor jullie oktober mama's!!!
    Gefeliciteerd met het afsluiten van deze topic!!!
    Alle baby's van oktober geboren :D :D

    Stokje aan ons november mama's overgedragen!!! We zullen rap ons best doen ;)
    Het lijkt allemaal zo lang te duren, maar ook gaat het zo snel... kunnen jullie vast beamen :D

    Genietze dames! En veel forum plezier in het nieuwe topic!!
    Waar opnieuw lief en leed gedeelt wordt ;)

    Liefs Miss Moneypenny!!
     
  7. Maia

    Maia Niet meer actief

    ooo wat lief, dank je wel ;) (vast names alle oktobermama's :D)

    succes allemaal jullie en het gaat zeker snel :D
     
  8. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi meiden,

    mijn excuses voor het lange wachten op een bericht. ik las dat het topic gaat sluiten en wil nog even mijn bevallingsverhaal doen. het was allemaal een hele roes en drukte de afgelopen dagen vandaar dat ik nu pas online ben. het begon dus donderdagochtend toen ik een veter kreeg. in de avond kreeg ik al weeen, vnl in mijn rug. veel gedoucht,en was nog redelijk te doen. ik heb de hele avond aan de ctg gezeten, omdat de hartslag van sam een keer weggevallen was. moest op bed blijven dus. 's avonds rond een uur of 11 had ik nog maar 2 à 3cm ontsluiting, net als 's middags. kreeg pijnstilling voor de nacht,en heb geslapen tot 4uur 's nachts. toen aan de ctg weer, omdat de hartslag van sam hoog was. rond half 7 6 cm ontsluiting en de vliezen gebroken. toen werd het ware hel met rug- en beenweeen die niet op te vangen waren. mijn bloeddruk werd ook erg hoog en ze hadden de ok al klaargemaakt voor een eventuele keizersnede. bij 9 cm mocht ik het laatste randje mee wegpersen, en daarna gingen we naar de verloskamer. ik moest nog aan het infuus om de persweeen sterker te laten worden. sam lag met zijn hoofd anders dan hoorde (weet even niet meer hoe) en schoot telkens terug. ook hier weer de beenweeen, jeetje, wat heftig is dat zeg. na 5 kwartier persen en een knip werd sam om 12.08 geboren. het was zó'n klein mannetje, echt zo schattig. wat een onwijs mooi moment was dat toch zeg. hij heeft nog 3 kwartier op mijn borst gelegen, en daarna moestik naar de ok omdat mijn placenta niet wilde komen. Ik had veel bloed verloren en had een hoge bloeddruk, dus we moesten tot zondag blijven. sams temperatuur was wat laag, en ik kreeg nog bloed bij. nu zijn we lekker thuis. met sam gaat het goed, moet wel goed warm gehouden worden, omdat zijn temp nog wat schommelt, maar dat komt helemaal goed. ik ben zelf nog erg zwak, en heb veel pijn aan de wond. de kraamverzorgster vond dat het te strak gehecht is, en de vk komt morgen even kijken. hopelijk knap ik snel op zodat ik goed kan genieten van onze jongen! Ik zal nog even een fotootje spammen, maar zal niet veel online zijn denk ik. ben veel moe, en wil de tijd dat ik wakker ben en me goed voel zo veel mogelijk met ons drietjes doorbrengen. we zien elkaar op het andere topic!

    alle meiden die nog bavallen zijn na mij, van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!

    x wies
     
  9. MamavanJordy

    MamavanJordy Fanatiek lid

    14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Dag topic, op naar een nieuwe leuke, gezellige, ontroerende, emo tijd.
     
  10. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dag lief topic... ik hoop dat we in ons nieuwe topic net zo veel steun bij elkaar kunnen vinden en natuurlijk ook net zoveel leuke mooie dingen met elkaar kunnen delen.

    Met pijn in het hart plaats ik een slotje...

    Liefs,
    Josien
     

Deel Deze Pagina