Jaa, dat heb ik ook! Het gevoel dat ik alles 10 x sterker ruik haha. Koffie lust ik nog wel! Maar drink nu maar hooguit 2 kopjes per dag! Ik heb ook moeite met chocola waar vulling in zit trouwens! Dat smaakt te sterk ineens! Ik ben wel ineens verzot op eierkoeken! Laatst had mijn vriend trouwens gebakken ei op brood met hele dooier voor me gemaakt, mag ik dat nou eigenlijk wel?
@tutje ik heb een mailtje gestuurd via de site ben alleen vergeten te zeggen dat het een ziekhuisbevalling wordt. 1e echo zal tussen de 7 a 12 weken zijn. Licht eraan wat je voorgeschiedenis is en wat voor testen je allemaal laat doen.
Bevallingslijst oktober mama's 2009 Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Ceren: ? oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Berenbotje: 1 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? bv ? Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober - 2e kindje - thuisbevalling - bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Afrola: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Dunja12: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ BV Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ Bv Afspraken en/of echo's Pat: 9 februari 1e echo Gusan: 10 februari 1e echo Josien: 11 februari 1e echo Evamariah: 12 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo Faith: 19 februari 1e echo Trutje: 24 februari, 14.20u intake verloskundige Maia: 26 februari intake VK en 1e echo Toontje80: 9 maart 1e echo Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http
cindy ik heb niets ontvangen. Degenen die me een PB met gegeven sturen: Graag aanleveren dat ik het gelijk kan kopieren en plakken. scheelt echt werk en fouten Bedankt!
Zie nieuwe lijst daar staat alle gegevens. Kan je het hier vanaf nemen? Wil wel heel graag bij het cluppie horen
Bevallingslijst oktober mama's 2009 Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Ceren: ? oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Berenbotje: 1 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? bv ? Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober - 2e kindje - thuisbevalling - bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Afrola: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Dunja12: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ BV Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ Bv Afspraken en/of echo's Pat: 9 februari 1e echo Gusan: 10 februari 1e echo Josien: 11 februari 1e echo Evamariah: 12 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo Faith: 19 februari 1e echo Sunshine01: 20 februari intake VK Trutje: 24 februari, 14.20u intake verloskundige Maia: 26 februari intake VK en 1e echo Toontje80: 9 maart 1e echo Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http
zo het begint hier langzaam druk te worden! Gezellig. Ik heb trouwens sinds gisteren ook gevoelige borsten. Merkte het toen ik m'n tshirt uittrok. @pip: ik ben op dit moment van de vette dingen, chinees, hamburgers e.d. en gewone gezonde bruine boterhammen of aardappelen met groenten heb ik dus geen trek meer in Ik ga morgen trouwens een taartje bakken dat we mee gaan nemen naar mijn en zijn ouders om het te vertellen
@maia: ook zon taartenbakster of heb je dat ineens? Sinds ik met zwangerschapsverlof ben, ben ik ook helemaal aan het koken en bakken geslagen. Heb gisteren nog chocoladetruffels gemaakt voor mijn vaders verjaardag. Wat voor taart gaat het worden?
Bevallingslijst oktober mama's 2009 www.koningkaart.nl/geboortekaartjes/images_sam/sam_1ekindje/SL3m-vk.jpg Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ thuisbevalling~ bv Ceren: ? oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Berenbotje: 1 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? bv ? Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober - 2e kindje - thuisbevalling - bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Afrola: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Dunja12: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ BV Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ Bv Afspraken en/of echo's Pat: 9 februari 1e echo Gusam: 10 februari 1e echo Josien: 11 februari 1e echo Evamariah: 12 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo Faith: 19 februari 1e echo Sunshine01: 20 februari intake VK Trutje: 24 februari, 14.20u intake verloskundige Maia: 26 februari intake VK en 1e echo Toontje80: 9 maart 1e echo Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Ik heb mijn naam even verandert er stond gusan, en heb er even neer gezet dat ik tuis ga bevallen. verder heb ik maar kleine kwaaltjes af en toe een ongie gevoel, en mijn boobs beginnen pijn te doen, ook ben ik heel snel geirriteerd. XXX Gusam
@cindy: ik ben een absolute taartenbakster. Koken kan ik niet maar bakken des te meer. Ik ben tegenwoordig helemaal into de taarten die bekleed en versierd zijn met marsepein De taartjes voor onze ouders worden dan ook bekleed met marsepein en ik ga een baby'tje boetseren voor erbovenop. Die geven we hen dan Lijkt me duidelijk genoeg he edit: die chocoladetruffeltaart klinkt ook wel erg jummie edit: gefeliciteerd met de verjaardag van je vader trouwens
@ Pippeloentje: Nee, helaas moeten de eitjes voortaan goed gekookt / doorgebakken zijn... Ik heb zondag mijn laatste zachte ei op Ik ben de afgelopen dagen echt enorm aan het snacken. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik zoooo veel chocolade gegeten! Bij de tweede (eigenlijk vierde zwangerschap, want ik heb twee keer een miskraam gehad) had ik juist helemaal geen trek in zoet en snoep. Wel merkte ik vandaag dat mijn smaak anders is. Dingen die te sterk smaken bevielen ineens niet zo goed.
Ja dat dacht ik al, maar het stond op mijn schoot, dus dacht eet het voor deze keer nog wel op haha. Thanxx Heb net de kraamverzorgster gebeld, of ze plek rond 3 oktober voor me vrij wilde houden en was net op tijd met bellen! Ik ken deze vrouw goed en wil haar graag, dus daarom al gebeld! Wel leuk hoor!
Hallo allemaal, Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en heb daar een test laten doen....deze was negatief! Heel raar....maar volgens haar was ik ook erg vroeg met testen en ze zei dat als ik op de thuistest een streep hoe klein ook had gezien ik er maar vanuit moet gaan dat ik zwanger ben, maar ik verlies nu de hoop wel. Wat vinden jullie hiervan en heeft één van jullie dit ook wel es meegemaakt? Ik word er zo onzeker door en begin te twijfelen of ik dan wel goed heb gekeken.....maar ondertussen dus nog steeds geen menstruatie
Ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Misschien kan je morgen of overmorgen weer een test doen, kijken wat die zegt.
hé Maia, Ja dat raadde de huiarts me ook aan.....maar je, ik ben juffertje ongeduld en wil weten waar ik aan toe ben. Maar weet ook dat het zo niet werkt Ik wacht het nog maar ff af. In ieder geval bedankt voor je medeleven.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je ongeduldig bent hierdoor. Maar een streep is een streep dus daar moet je voorlopig denk ik maar even vanuit gaan en gewoon z.s.m. weer testen
Hallo meiden, ik heb alle pagina's al gelezen dus wel het gevoel dat ik jullie een beetje ken. Sinds maandag dagelijks getest en mijn testen waren allemaal (!) positief en worden ook donkerder. Verbazend want maandag was slechts 11 DPO, maar ik wilde testen om te weten of ik mijn uit Parijs meegenomen franse Brie de meaux ( rauwmelks) mocht eten. Je kan dus mijn verbazing voorstellen dat er een 2e streepje verscheen, ook al omdat we dachten helemaal verkeerd om het ei heen geklust te hebben! HOE BIZAR. Maarreh allemaal gefeliciflapstaart en hopenlijk blijf ik dit keer alle 9 maanden bij het forum horen!
Geweldig Pookie, van harte gefeliciteerd! dat word dus geen brie de meaux eten hihi. Hoe voel je je, geen kwaaltjes? Groetjes pip