owwww dames ik ben mega blij! heb net nog ff naar de verloskundige gebeld, gwoon de ene die ik eerder ook aan de tel had en waarbij ik eigenijk pas met 8 weken een afspraak mocht maken voor een echo super lief vrouwtje,en ze vertelde nog vanalles over een combinatietest maar ik denk niet dat we dat gaan doen, ( nog ff overleggen maar goed) en ik moet maandag terug bellen naar die andere vrouw, en dan maken we denk ik een afspraak voor een intake gesprek en ik mocht naar het afspraken centrum bellen voor een termijn echo woehoee jippie ik weet dus een datum wanneer ik mijn echo krijg De dag : 14 april om 9.00 ik ben dan 11weken en 5 dagen ze zei dat ze vroeger wel al eerder een afspraak maakte voor een echo, maar dat ze het nu rond de 12 weken deden zodat ze ook al naar de hersentjes goed konden kijken enal ik ben dr helemaal blij mee een datum om naar toe te leven en dan is die frummel volges mij al best van een leuk formaat om op de echo te zien! groetjessssss
Ok hier komt het: @nieuwe aanwas okt 09 mama's; WELKOM @ankje; helaas slecht nieuws. Het ligt ook niet aan jou het ligt aan de cellen, die hebben er een potje van gemaakt. (tenminste dat hield ik mijzelf ook voor ) Sterkte meid! @noukie; ook slecht nieuws...neem er de tijd voor het te verwerken. sterkte meid! @sannehaai; nog geen foto's van ZORA? schande! @alle goede echo's; Gefeliciteerd! Ik heb een paar mooie plaatjes gezien. @eefje; vervelend dat je nog 3 weken moet wachten op de echo, ik moet zeggen dat ik na 1 goede echo alweer begin te twijfelen en bevestiging wil hebben van zwangerschap. @cindy; ha een nijntjes alto....... ik had een dalmatier alto, ook rood met met dalmaten op het raam en knuffels erin. Jammer dat totootje ermee ophield. MvM flessen. Tja dat luchten lijkt mij niet verstandig, dan verdampt namelijk al het conserveringsmiddel dat je ruikt. Ik heb er trouwnes totaal geen moeite mee maar ben gewend an chemicalien luchtjes. @Curly; beterschap! @Daantje; hoop ziekenhuis dingen heb jij nog lopen! Succes! @Rose1982; bij mij worden mijn borsten ook iets minder gevoelig. Net zoals misselijkheid minder wordt. Helaas was ik het begin van de week erg duizelig en moe dus klachtvrij ben ik zeker nog niet Bleeeeeeh ik zal blij zijn als volgende week die echo is geweest en weer wat zekerheid hebben. Maar komende dagen heb ik veel afleiding en zal ik hier ook niet zijn. Morgen op werk een audit en vrijdagochtend om 7 uur pak ik de trein naar Schiphol voor mijn weekendje Crufts. Ik heb er zin an!
sorry pookie! *schaam schaam* ik ga snel foto's op de comp zetten van die kleine stinkerd ( enja, dat is ze echt! hahaha)
puppy's stinken niet, die ruiken heeeeeeeeeel lekker! Ha, mormel 1 van mijn ouders is gedekt, mormel 2 is nu loops dus hopelijk over 9 weken 2 nestjes met schattige puppetjes! Eindelijk weer een echte puppyknuf.
hahaha ja ze stinken niet maar die scheten wow! niet gedacht dat er zo veel uit zo'n kleine meid kon komen haahhahaah leuk joh kleine pups heerlijk haha
Hoi Ingrid, ik heb hetzelfde meegemaakt! Ik had afgelopen zondagmorgen een test gedaan (met ochtendurine dus!) waarop maar een heel licht streepje was te zien (zie mijn album). Wij schrokken ons ook rot. Twee uur later nog eens een nieuwe plas gepleegd én een nieuwe test en nu wel super positief. Ik heb nog steeds geen idee hoe dat kwam. Ik hoorde wel dat de concentratie van het HSG-hormoon wel eens fors kan verschillen...
morgen heb ik dan eindelijk de intake bij de vk, ik weet nog steeds niet of er dan ook een echo gemaakt word. ik ga er niet van uit want op de site van de vkpraktijk staat dat er tijdens de intake een afspraak voor de eerst echo gemaakt word, maar een vriendin van mij heeft bij dezelfde praktijk gelopen en had wel bij haar intake gelijk een echo...het is dus nog steeds spannend en afwachten. hoop dat alles goed zit en dat we snel bevestiging krijgen, word toch altijd wel een beetje bang van de verhalen dat het mis gegaan is... sorry!
Goh Jiska dat is echt een enorm verschil! Ik zie dat je 9 maart naar vk gaat, krijg je dan ook een echo?
Haha ik ken het! Ons bulletje is nu 2 en stinken dat hij kan pfff. Dus je kan nog heel veel scheetjes verwachten
Kijk daarom ben ik dus niet zo van de bulletjes. Ze laten gewoon scheten. Bovendien hebben ze kort haar, ben toch echt meer van de vachthonden, bovendien laten onze mormels bijna nooit scheetjes alleen als ze hoogbejaard zijn! Zo er kwam net een karavaan brandweer voorbij met gillende sirenes.... zie ik dat een winkelcentrum in ons "dorp" in de fik staat. Ik hoop maar dat er geen gewonden zijn. Bovendien zal dit niet het eerste winkelcentrum zijn dat helemaal uitbrand in de zaanstreek.
Ja, ze gaan gelijk een echo doen! Ik moet zeggen dat ik nog steeds erg zenuwachtig ben... Slaap erg slecht. Ik kan niet wachten tot 9 maart en ik ben pas gerustgesteld als ik een hartje zie kloppen!
Jiska, nog een paar nachtjes doorbijten! En het zit vast wel goed hoor, het gaat gelukkig nog altijd vaker goed dan fout!
Krijg nu ook wel een beetje de kriebels van al die verhalen dat het niet goed is bij de echo. Ben blij als ik ook de echo heb gehad en hopelijk een hartje zie kloppen.
Hallo allemaal, Ben ik weer effe, ik ga serieus mijn best doen om zoveel mogelijk te reageren, maar don't blame me als ik je net vergeet, er is zooooooooooveel bijgeschreven... Allereerst alle nieuwe oktober mama's welkom en proficiat! @noukie; sterkte meid! @cindy; wow, die auto! Nu moet je natuurlijk wel een klein meisje krijgen! Beterschap verder, lekker uitzieken op de bank hoor! @Rose en Pookie; ook bij mij worden de borsten minder gevoelig inderdaad. @Pookie; wat is Crufts? Is het raar dat ik dat niet weet? @Noa1980 en Rose; ik kreeg ook de kriebels op de dag van de echo. Dat is volgens mij normaal en bij mij wastie supergoed! @mezelf; gister dus de intake bij de verloskundige. Was eigenlijk heel leuk, vooral omdat ze nog even ging kijken met het echo-apparaat en onze kleine uk bewoog! Hij deed de wave, supercool om te zien! Ik werd er echt een beetje emo van Dus hier wederom een blije Sjimf!
Oktober 2009 mamma's Josien: 28 september ~ 1e kindje na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Huismus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Afrola: 1 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Myr: 1 oktober ~ 3e & 4e kindjes (twins) ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Winny: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ bv Jaja23: 2 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Rheab: 3 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Gusam: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Andrea1981: 4 oktober ~ 1e kindje~?~bv Joan81: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Jamila22: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Stacey88: 4 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Maia: 5 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Boogiewoogie: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Kitty1982: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Natjes: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Anastasia: 6 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Maaike1309: 6 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Marianm: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Gerdiendejong: 7 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sharoni: 7 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~? Irriproppy: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Marciaatje: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Minke12: 7 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? LFCsesje: 8 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sas33: 8 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Ceren: 9 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Debozoe: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Pookie66: 9 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Madelieveke: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Rose1982: 10 oktober 1e kindje ~ziekenhuisbevalling ~ fv Nadja7: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Knuffelkonijn: 10 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Odess: 11 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Moaatje: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Noraa: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling (waarsch. KS) ~ bv Aafjes: 11 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Zwangeremama: 12 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling (KS) ~ bv JoySa: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Flotsje: 12 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Northern: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Lovelyjolyn1987: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? 0babydream0: 12 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Sbabe: 13 oktober ~ 3e kindje ~ ? ~ ? Zonneschijn: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Shaula: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klaassien: 13 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Diana81: 13 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv&fv Wietje79: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Imoan: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Sloppyslayer: 13 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Ingrid72: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ fv Morgaantje: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Ellen1983: 14 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Miriamklaas: 14 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Marije1980: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Aylin16: 15 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuis ~ ? L0ve: 15 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Speedy123: 15 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Najet: 16 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Jiska: 16 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Noa1980: 16 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Aruna: 16 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Zusterrosa: 16 oktober ~ ? ~ thuisbevalling ~ ? Lana1988: 16 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ BV Neusje: 16 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Zomerjurk: 17 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sanneke78: 17 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Davide: 17 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Danjo: 17 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Curly: 18 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Arianne22: 18 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Yv86: 18 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Mh81: 18 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Joenka63: 19 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Blij ei: 19 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Eefje: 19 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Janneke G: 20 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Appeltje: 20 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Alyssa: 20 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Loekkie: 20 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Roos89: 20 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Xandra1972: 21 oktober ~ 4e kindje ~ thuisbevalling ~ fv Lynn83: 21 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Booboo22: 21 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuis ~ bv Waterlelie81: 21 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Ambertje87: 21 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling of kraamhotel ~ ? Jo1979: 21 oktober ~ ? ~ ? ~ ? 22Cl10Aud09Ia: 22 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Lauraatje: 22 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Crunch: 23 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Loesje84: 24 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Freya: 24 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuis ~ ? Wies31: 24 oktober ~ 1e kindje (s?) ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Esma: 25 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Monatoetje: 25 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Mieye: 25 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Liesben: 26 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv LadyXochi: 26 oktober ~ 1e kindje ~ kraamhotel ~ bv Nightelf79: 26 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuis ~ bv Snoopy83: 26 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Daantje22: 27 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Sannie1982: 27 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Elsken27: 27 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuis ~ fv Sannehai: 29 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Shirl1987: 29 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? MamavanJordy: 30 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Moor: 30 oktober ~ 1e kindje ~ zienhuisbevalling ~ bv Jip80: 30 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv martha81: 30 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Kiwiskiwi: 31 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Sesti: ? smoeltje: ? Afspraken en/of echo's Flotsje: 5 maart intake VK Noa1980: 5 maart intake VK Jo1979: 5 maart afspraak VK Moaatje: 6 maart intake + echo Noraa: 9 maart 1e echo Waterlelie81: 9 maart 1e echo Minke12: 9 maart termijnecho Blij ei: 9 maart afspraak VK Cindy1981: 10 maart intake gyn + echo Zwangeremama: 10 maart 10.15u intake + echo gyn Curly: 10 maart intake VK Joenka63: 10 maart intake VK + 1e echo Jaja: 10 maart intake VK + hartje luisteren Zusterrosa: 10 maart intake VK Sas33: 10 maart 1e echo Roos89: 10 maart intake + 1e echo VK Moor: 10 maart 1e echo Loekie: 11 maart 1e echo Maaike1309: 11 maart intake VK Klaassien: 12 maart 1e echo Rose: 12 maart intake vk + 1e echo Marciaatje: 12 maart intake VK Wies31: 12 maart 1e echo Winny: 12 maart 2e echo Ellen1983: 12 maart 2e echo Speedy123: 12 maart 1e echo Imoan: 12 maart 1e echo Flotsje: 13 maart 1e echo Debozoe: 13 maart echo Sas33: 13 maart intake VK Gusam: 13 maart afspraak gyn Danjo: 13 maart 2e echo Lovelyjolyn: 16 maart 1e echo Blij ei: 16 maart 1e echo Jiska: 16 maart 1e echo Lana1988: 16 maart 1e afspraak VK Lynn1983: 16 maart 1e echo Kitty1982: 16 maart 2e echo Mh81: 16 maart intake vk Josien: 16 maart 5e echo Aylin16: 17 maart 2e echo Nightelf79: 17 maart 1e echo Elsken: 17 maart, afspraak gyn + echo Mieye: 17 maart 1e echo Daantje22: 17 maart echo Jip80: 17 maart intake VK Diana81: 18 maart 1e echo Xandra1972: 18 maart intake VK Debozoe: 18 maart 2e afspraak VK Boogiewoogie: 18 maart 1e echo Daantje22: 18 maart VK Ingrid72: 18 maart 1e echo Sanne1982: 20 maart intake + echo VK Marciaatje: 23 maart 1e echo Stacey88: 23 maart 2e afspraak VK Jo1979: 23 maart echo mh81: 24 maart 1e echo Martha81: 25 maart intake VK Freya: 26 maart intake en echo VK MamavanJordy: 1 april 8:00 intake en echo Trutje: 1 april 2e afspraak VK Natjes: 1 april VK Odess: 1 april 2e afspraak VK Maia: 2 april 2e afspraak VK Jip80: 10 april 1e echo VK Josien: 14 april 16-weken controle VK sannehai: 14 april 1e echo Vlindertjes Een mini Jari Een mini Berenbotje Een mini Toontje Een mini Kira Een mini Dior Een mini Pat Een mini Minkep Een mini Lin71 Een mini Klusser Een mini Ricmar94 Een mini Pixel Een mini SylviaM Een mini Smokey Een mini Nienke Een mini Marleentje26 Een mini Ankje Een mini Noekie82 We hebben nu: 125 zwangeren en 17 vlindertjes Nieuwe mama: Minke12 Aanpassing: ladyXochi, Martha81, sannehai, Ingrid72, sas33 Stuur Maia of Cindy1981 een PB om jezelf op de lijst te laten zetten. Willen de meiden waar nog een vraagteken bij staat ons even een pb sturen? Zo kunnen we jullie bij de lijst aanvullen.
Ik wil ook chocolaaaaaaaa! Ik heb alleen bastognekoeken....mmm ook wel lekker op zich... @Cindy, Wat een coole auto hahaha Ik hoop dat die man die m komt checken m goedkeurt! @de echo's. Goeie berichten weer gelukkig! Niuewe vlindertjes, sterkte en hopelijk zijn jullie snel weer zwanger! @opnieuw testen. Wat raar dat er dan een minder streepje komt. Ik zou me ook zorgen maken. Als je t echt niet weet gewoon ff de vk bellen. Bij mij is mijn kramp al iets minder (kan weer gewoon lopen hihi) dus ik ben happy! Wel merk ik nu dat ik misselijk ben, maar dat vind ik niet zo erg. Dat is nog wel te overzien zeg maar.
Hi ladies, Ik ben ook weer eventjes terug van weggeweest. Ben op wintersportvakantie geweest en het is echt te veel om terug te lezen. sorry... @Cindy1981 Bij mij is gisteravond iemand langs geweest van de MvM. Ik ben al volop aan het verzamelen ! Ik vind ook dat echt iedere zwangere vrouw hieraan mee moet doen. Ik krijg morgen al mijn 2e echo! Zoooooo zenuwachtig! De test van de MvM was ook een stuk lichter dan mijn eigen testen voor de vakantie dus ik hoop ook dat alles nog goed is. Ben aan het twijfelen of ik nog een test zal doen, maar ik kan denk ik beter gewoon tot morgen wachten. @ de dames met hondjes Ik wil ook zooooo graag een hond! Kan alleen helaas niet want ik werk full-time, maar hopelijk komt daar over 9 maanden verandering in! Gr.Loes
aah loesje heerlijk morgen je 2e echo al echt fijn en ja een hondje is echt super leuk, en ook gezond vind ik zelf, lekker vaak naar buiten wandelen en voor een kind lijkt het me ook leuk opgroeien met een hond hoeveel werken jullie nu eigenlijk en hoeveel willen jullie als onze geweldig mooie beebs dr zijn gaan werken? ik werk zelf nu rond de 30/36 uur en wil als de beeb dr is 3 dagen gaan werken, ongeveer 24 uur. owja... wanneer gaan jullie positiekleding kopen/dragen? groetjesss
Heej Sannehai, Goeie vragen! Hebben we weer wat nieuwe onderwerpen om over te babbelen . Ik werk nu vier dagen wil straks zo'n 2,5 dag gaan werken (in het onderwijs). Oppas moet nog allemaal geregeld worden hoor... Heb jij dat rond? Hoe zit dat met de andere meiden? Ach ja, ik wacht eerst de echo maar af voordat ik hier serieus over na ga denken . Positiekleding heb ik nog niet nodig al merk ik wel dat m'n buikje dikker is dan gewoonlijk. Dat kan natuurlijk nog niet door ons beebje komen (zo'n 1,5 cm o.i.d.?) maar dat zijn dan denk ik vooral m'n darmen waarmee het niet zo lekker loopt sinds ik zwanger ben. Overigens heb ik normaal maatje 34 dus ik vraag me wel af of je het dan sneller ziet...
Nee hoor helemaal niet raar.................waarschijnlijk ben ik 1 van de weinige idioten die het vliegtuig neemt naar een hondenshow Kleine afwijking van mijn kant........ Helaas kan ik zelf ook geen hond hebben... werk ook fulltime. Ik had een oud mormeltje wat heel goed alleen kon blijven maar die hebben we vorig jaar in moeten laten slapen ( 15,5 jaar oud!) Mijn ouders hebben wel een reu voor mij maar die kan niet de hele dag alleen zijn dus helaas moet ik het zonder hond doen voorlopig. Of van baan veranderen.......neeeee ik heb het goed naar de zin.