Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    @stacey ik vind het een beetje raar dat je daarom je kat wil weg doen.. je kan hem borstelen zodat de haren stukke minder worden en idd stofzuigen!
    Ik ben een dierenliefhebber en kan me niet voorstellen dat ik mijn hond zou wegdoen vanwege de haren!
    Je heb m zelf genomen en dat is een verantwoordelijkheid die je neemt..
    En je kat is 8 maanden dus je heb m mischien pas een half jaar en toen dacht je nog niet aan kinderen..maarja je moet het natuurlijk zelf weten!

2. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ja nou, laten we het er maar op houden dat iedereen hier anders over denkt.

Maar btw. ik ben ook een dierenliefhebber hoor, als je je huisdier weg wil doen wil niet zeggen dat je dat niet bent :p

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mijn idee is ,je had er beter over na moeten denken
    Maar ik kan jou niet zeggen wat je moet doen jij komt met een vraag waar ik antwoord op geef.
    En ik blijf bij die mening.

4. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Zagen jullie met de eerste echo het harte van de baby echt kloppen, of alleen gehoord?

Ik heb het namelijk alleen gehoord, niet zien kloppen.

5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Laten we het er idd op houden dat ieder er anders over denkt ;)

en btw je klinkt niet echt als een dierenliefhebber! ;)

6. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Sorry hoor, hier schrik ik wel van. Ik ben zeker een dierenliefhebber.

Ik begrijp dat er anders over gedacht word, maar vind je werkelijk als iemand zijn huisdier wegdoet ineens geen dierenliefhebber meer?

En wat als mensen hun huisdier wegdoen omdat ze het zich niet meer kunnen veroorloven? zijn het dan ook geen dierenliefhebbers meer?.

Als ik geen dierenliefhebber was had ik ook geen huisdier genomen. Ik vind het alleen fijner voor een kindje.

Maar als jij zo denkt, het is jou mening.

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    denk dat we er beter maar over kunnen ophouden want dit onderwerp gaat veel onrust wekken bij vele mensen.
    Ik ga mn bed in

8. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ja idd,

Slaap lekker

-xxx-

9. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Nou ik zeg niet dat je geen dierenliefhebber bent hoor, ik zei het klinkt! maar het kwam bij mij een beetje anders over als je bedoelde denk ik..
    Die dingen die je opnoem van niet kunnen veroorloven dat is bij jou niet aan de orde tenminste dat zei je niet vandaar mijn reactie!
    Laten we er maar over ophouden want dit was niet de bedoeling van je vraag.

Slaap lekker allemaal!

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Poeh poeh, wat een toestand hier :)

En dat in de late avond..

Slaap lekker voor iedereen!

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Meiden goedemorgen,

Jeetje wat een toestand idd over een huisdier. Wij hebben ook een hond (Golden Retriever) en die haart ook als de ziekte, maar de trimsalon en borstelen, en stofzuigen houden het redelijk goed bij hoor. Maar ieder zijn mening. Ik zou hem daarom niet weg doen.

Ik zit al in mijn positiekleding, maar heb ook al een beginnend buikkie haha. Moet zeggen dat het veel lekkerder zit. Bij de jongste had ik met 6 weken ook al positiekleding aan. Ik ben niet de slankste, beetje wat steviger.

Werken: ik werk nu 80 % op rooster. Werk 2x 8 dagen meestal achter elkaar. Meestal aan het begin van de maand en aan het einde. Gaat tot nu toe goed. Werk ongeveer 67 uur in de maand, maar zit daar meestal wel over heen. Moet kijken of dit straks ook nog gaat lukken.

Bah, hier weer misselijk opgestaan. Heb het gevoel dat ik over moet geven maar er komt verder niks.

Tanden poetsen is hier op het moment ook een ramp: sta steeds te kokhalzen.

12. natjes

natjes Niet meer actief

heb twee katten hier in huis en echt niet dat het hele huis vol ligt met haren.. en ze komen ook niet eens buiten dus zijn de hele dag binnene, zelfs dan niet extra haar in huis! Stofzuig twee keer in de week, en in de dagen dat het niet gebeurd ligt heus niet de vloer helemaal bezaaid met haren.. :)

No way dat ze daarom nu weg zouden moeten omdat ik zwanger ben.. echt niet. Ook al plak ik ze af en toe achter het behang als ze weer iets gesloopt hebben of als ze (zoals net) voor me neus bovenop de kattenbak gaat zitten pissen zodat ik die hele deksel schoon moet maken.. Ach tja zijn beesten met af en toe rare kuren maar voor geen goud dat ze de deur uit gaan!

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen dames,

wat een discussie :) Wij hebben hier ook een kat en die blijft gewoon hoor! VInd het ook wel goed, die kleine leert omgaan met een huisdier en dat beetje vuil, ja, maar dan wordt die kleine misschien ook niet allergisch! Bovendien is onze kat elke nacht buiten en overdag zit ze in een ruimte die we, als we er niet zijn, af kunnen sluiten. Geen enkele last van het diertje dus, ze heeft haar eigen plekje en mandje. Maar dat op kunnen sluiten vind ik wel erg prettig, dan kan het kindje in het ene deel en de kat in het andere als ik bezig ben. Ik heb wel eens gehoord dat een kat op een kindje is gaan liggen omdat hij zo lekker warm was, en daar kunnen kindjes niet zo goed tegen helaas... Het blijven toch dieren! Maar weg? Nee dat gaat ze zeker niet. Deze arme kat komt ook uit het asiel en als je ziet hoe gestrest ze daar is geworden en hoe vaak ze al gedumpt is voor haar derde levensjaar... Bij ons mag ze blijven!

Ik zag dat er weer 2 vlindertjes waren, sterkte meiden!

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Goedemorgen ladys!

Ook mijn Felix blijft lekker bij ons, kan hem echt niet missen. Ben nu 6,5 week zwanger en kan mn eigen broeken al niet meer dicht krijgen, vind het wel een beetje vroeg. Ben van mezelf heel slank, dus kan het ook al bijna niet meer verbergen. Vind ik wel jammer, want voor de mensen die het nog niet weten willen we het nog even geheim houden.

Heb van de week ff een collega van me met de echo laten kijken (uitwendig), zag al een mooi vruchtzakje zitten en daar dacht ze iets in te zien ronddobberen. Meer kun je ook nog niet zien met een uitwendige echo, jammergenoeg. Toch wel handig, als je radioloigsch laborant bent!

Ga nu maar naar mn werk, fijne dag iedereen.

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedmorgen,

Ik werk nu 32 uur en heb nog geen idee hoeveel is straks wil/kan werken. Ik denk 24 maar weet niet of dat haalbaar is in mijn functie.

Maken jullie gebruik van ouderschapsverlof, en zo ja op welke manier?

Hier ook misselijk maar juist op zo'n manier dat ik hele dag door beetje moet eten en ook trek in slechte dingen....gisteren Mac...mmmmh lekker vies..

Verder slaap ik niet normaal veel, denk dat ik elke avond rond 21 uur slaap, jullie?

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen! hoe is t hier met iedereen?
    ik moet bijlezen vanaf pagina 116, en dat ga ik dus maar even doen zo... dan zal ik meteen even reageren.
    liefs

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen,

Wij hebben een hond (rottweiler) en een kat en die gaan echt niet weg omdat er een kindje komt!
    We hebben de hond genomen omdat ik na twee operaties en 4x IUI een wacht tijd had ingelast en we wilden altijd graag een hond. Ze heeft me door hele moeilijke tijden heen geholpen met haar geknuffel.........ik moet er niet aan denken om haar weg te doen!
    En ook de poes! Die heb ik vanaf de eerste keer dat ik op mn zelf ging wonen, ze is nu 14 en mijn beste vriendinnetje :D

18. MvN

MvN Niet meer actief

pfoe wat een discussie! Maar mijn lieve jinx (poes) gaat echt nooit weg! Ik heb nog nooit zo'n lieve schootkat gezien maar ze mag ook niet buiten komen ( ik woon 4 hoog zonder lift )

En ja dat verharen is alleen in de zomer waar maakt men zich druk om.. elke dag ff stofzuigen en kammen nergens last van!

Ik heb echt rare tieten meiden... is het rondom me tepel zelf helemaal rood :(

19. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Trouwens ik draag ook al nu positiekleding, hij zit echt lekker!
    En heb al wijde truien etc..dus ziet niet zo gauw dat ik zwanger ben.

Maar ik heb al opvallende buikje en ben nu benieuwd wat VK vandaag gaat doen bij mij.

Ik heb tegen de bedrijfsarts gezegd dat ik bij de huisarts geweest was en die heeft me ook aangeraden als je erg moe ben dan luister je naar je eigen lichaam en neem een dag goed rust.

Maar die bedrijfsarts vergeleek met dr eigen zwangerschap van jaren terug.
    Wel verdikk....ik zei je kan mij met niemand vergelijken, want iedereen heeft een ander lijf! Ja als je moe bent moet je toch komen zei die verdo...bedrijfsarts!

Ik werk 32 uur pw bij de sociale werkplek en zit met 90 man in een grote afdeling terwijl er nog rustige afdelingen zijn. :(

Ik heb t aan gegeven dat ik graag rustige werkplek wilde, maar mocht niet terug naar mijn vorige afdeling waar ik al 2 jaren heb gewerkt.

Bij de grote afdeling zitten er 5 lopende banden! En daar wordt ik GEK van. Ik kan mensen niet goed verstaan, concentratie verminderd dan en erg druk!

Ik ga er zeker met de VK over hebben.

Nu ga ik douchen want ik heb me partner naar zijn werk gebracht en nu ben ik weer thuis. En dan ff gauw douchen en eten en dan zoeff naar VK.
    En dan moet ik tot kwart voor 12 werken. Want erna ga ik op 2lingen van 10 jaar gezellige knutselen: 3-d kaarten maken.
    Want ze waren gisteren jarig en hebben cadeautjes gehad waar ze ook kaarten kan maken ;)

Nou ik denk dat ik vanavond jullie ga vertellen hoe het gegaan is.

Fijne ochtend, middag en avond allemaal.

Liefs

Jo

20. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    nou nou wat een discussie

Wij hebben ook een hond en een hele aparte kruising ze is een (BEAGLE/CHIHAUHAU) dus dat kom je niet vaak tegen.
    En haar weg doen voor geen goud ze is echt onze lieve schat zo lief en vrolijk is ze.
    Ik roep ook de hele dag tegen haar spannend he want je krijgt er een vriendje bij aaahhhh hihi.

Iedereen met een echo heel veel plezier vandaag

Zelf hoop ik vandaag iets te horen van mijn advocaat ivm mijn werk

fijne dag iedereen

veel liefs jaja

Deel Deze Pagina