oeeeeeeeeeee spannend straks komt mijn ventje terug en dan kunnen we saampjes blij zijn. (hij zit in het leger is niet altijd thuis). even over dat ei dat niet doorgebakken was. Ik ben verslaafd aan spiegeleitjes. Bij mijn vorige zwanerschap heb ik het ook doorlopend gegeten. Is dat echt zo slecht dan?
Het schijnt slecht te zijn omdat je er een salmonellavergiftiging van kan oplopen! Dat gevaar is er altijd wel, maar is gevaarlijk voor je ongeboren baby'tje. Dus ik neem vanaf nu maar het zekere voor het onzekere!
spiegeleitjes slecht?geen idee. Ik kan mij alleen voorstellen dat een spiegelei niet geheel stolt en dus niet geheel boven de 70C is geweest. Bij de 70C sterft salmonella heel snel af. Echter de dooier van een ei zal niet snel besmet zijn met salmonella, deze kan wel besmet worden door de schaal. Maar ook daarover zijn verschillende theorieen, Kwaaltjes; buikgriep, althans dat denk ik (hubbie had het zondag t/m dinsdag) maar ik werd vanmiddag bij tandenpoetsen ineens heeeeeel misselijk?
@pookie: nou dat wordt wat met tandenpoetsen wel blijven poetsen hoor tot je er bij neer valt. Anders vallen daarlijk de gaten in je tanden. over gaten in tanden gesproken. plaatselijke verdoving bij de tandarts is dat schadelijk? ik moet me kies laten trekken kun je een echo in horen op het moment
Ik heb sinds vandaag ineens last van maagzuur, ook lekker! Had een pakje chocomelk gedronken en sindsdien is het mis! Iemand een tip daarvoor? Heb vanmiddag trouwens het 1e kadootje voor de beeb gehad, een erg schattig rompertje met broekje, mutsje en slabbetje. Zo schattig!
@Cindy, mijn zusje is bij allebei de zwangerschappen gewoon naar de tandarts geweest en heeft zelfs haar voortanden (helaas) laten trekken! Zo'n verdoving kan geen kwaad!
Ik kan me ook aansluiten bij jullie,weet sinds vanmiddag dat ik zwanger ben. Zal vanavond mijn banner ff maken en verder iets over me zelf vertellen.
@ cindy; gewoon ff melden bij tandarts dan weet hij wel wat hij moet doen, foto kan nu niet! En ik blijf mijn tandjes poetsen want ik wil niet nog meer vullingen ( bekje zit al vol) @pippeloente; maagzuur, RENNIE. werkt echt en mag gelukkig. Ik had er bij mijn eerste (mislukte) zwangerschap ook al heel vroeg last van en toen voor het eerst in mijn leven rennnies gebruikt.
Gefeliciteerd Jari, en gezellig dat je mee komt kletsen! @cindy, nee waarschijnlijk geen choco meer voor mij, heb mijn vader vanmiddag net 12 pakjes laten halen! Grr
Heb trouwens mijn vader en mijn stiefmoeder vanmiddag verteld dat ik weer zwanger ben. Mijn stiefmoeder helemaal hylarisch en begon helemaal te glunderen.
Ik zit met een gebroken been thuis, vandaar dat hij zo lief voor me is! Vriendlief werkt in horeca en is momenteel erg veel aan het werk en is zondag pas vrij, dus vandaar dat paps de boodschappen nu even voor me doet! Gewoonlijk ben ik niet zo verwend hoor, moet ik het meestal lekker zelf doen!
@pippeloentje: jeetje hoe komt je nou aan een gebroken been? maar is toch ook lekker om lekker vertroeteld te worden net als vroeger.
@cindy, ben 10 dec op gladde klinkers uitgegleden met de fiets, vol op mijn poezelige enkeltje! 6 weken gewoon gips gehad en nu 3 weken loopgips, heb er al 1 week loopgips op zitten. Kan nog niet goed lopen, maar met 1 kruk kom ik redelijk binnenshuis uit de voeten! Dus wordt momenteel goed vertroeteld, heb natuurlijk ook het geluk dat mijn ouders, zus en broers ook in het dorp wonen! En mijn vriend doet ook veel, alleen die moet dus wel gewoon werken! Maar kan gelukkig al veel meer zelf dan een paar weken terug! Nou ik ga even kokkerellen voor mezelf en kom later weer even meekletsen!
Was net in de winkel en stond bij de zalm en vroeg me af of ik nog wel gebakken zalm mag hebben?Iemand enig idee?