Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    allemaal meiden met big boobies hier hahaha geweldig

2. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    goedemorgen (of middag eigenlijk)

Hier nog een slechte slaper en ook met big boobs.... haha

pas nog net me bh's nu.

@lana, focus je op je kleintje, hoe moeilijk het ook zal zijn om de andere los te laten. Ook ik duim voor je!

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

haha hoi dames

ik pas niet bij de big boobs club! haha ik heb maar een maatje A75.. haha van mij mogen ze dus wel snel naar pamela formaat groeien;) hahahah

4. hier ook E cup... maar ze zijn bij zwangerschap van Jade niet gegroeid.. maar nu denk ik wel.. want ze voelen héél gespannen aan.. en dan heb ik juist pas nieuwe bh's van ventje gekregen...

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @sannehai: je mag wel wat van mij hebben hoor. Zat altijd al te denken aan een borst verkleining, maar wel eerst ff wachten tot ik tig kilo ben afgevallen anders past het plaatje niet. Nu ben ik in verhouding.

6. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Over boobies gesproken hebben jullie ook van die pukkeltjes rond je tepels op op je boobies zelf? Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap niet zo erg.

7. he bah meis, wat een onzekerheid zeg!

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Cindy,

ik heb geen last van pukkeltjes. maar ik heb al eens een borstverkleining gehad, misschien scheelt dat....

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    De pukkeltjes hebben met de zwangerschap te maken, normaal heb ik ze ook niet. Maar sinds deze week zit ik onder de pukkeltjes op mijn tieties dan he

10. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Normaal heb ik al 85B, maar die beginnen me nu ook al te strak te worden :( . Vraag me af op welke maat ik wel niet terecht ga komen straks. Ook ik heb pas een paar weken terug een paar nieuwe gekocht, die kunnen voorlopig wel weer ik de kast blijven liggen.
    Ook pas ik mijn broeken niet meer. Ik krijg bijna niets meer dicht. Denk dus dat als ik mij morgen goed voel, maar eens de stad in duik om maar wat nieuwe bh's en kleding te gaan aanschaffen.
    Iemand nog tips waar je leuke positiekleding kan kopen?
    En ik heb begrepen dat de hema meegroei bh's verkoopt, iemand ervaring mee?

11. ik heb juist een paar shirts online gekocht.. en broeken heb ik al maatje groter aan...

die pukkels zijn normaal... ik heb ze ook...

12. MvN

MvN Niet meer actief

Die meegroeibh's heb ik ook gekocht afgelopen zondag :D

Geweldig lekker zitten ze! alleen niet erg sexy;)

13. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Mijn vriend hoef ik nu toch niet te verleiden :) , dus sexy hoeven ze niet te zijn. Als ze maar lekker zitten en functioneel werken.
    Dan kijkt me vriend maar naar plaatjes als hij sexy lingerie wil zien de komende maanden.
    Het is tenslotte ook zijn schuld dat dit gebeurt ;)

14. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Je vriend zal maar dementie hebben en hij herkent je niet (net als in die film kan even niet op die naam komen, zw.dementie) En elke dag moet je hem opnieuw verleiding. Kom je aan in je sexyzwangerschaps bh en oma onderbroek (ja meiden tip voor na de bevalling koop een paar oma onderbroeken) Hij rent weg jo. geheid. haha

15. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ik weet nog toen ik bevallen was in november.
    in je kraampakket zitten van die gaasbroekjes (errug sexy doorschijnend al zeg ik het zelf) en daar dan een grote plak maandverband extra dik in en dan je zwangerschaps bh. Daar liep ik dan door het huis hoor. En wiebelen met je kont he. Ik voelde me zooooooooooo sexy. haha (not).

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    haha klinkt heel verleidelijk... mijn vriend rent dan denk gillend het huis uit...

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    wel wiebelen met je kont dan he. en je haar niet gekamt. Niet te hard wiebelen want dan verschuift het schitterende maandverbandje extra large en xtra dik

18. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    En dan het liedje erbij zingen van de west side story: i feel pretty. Oh geweldig.

19. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja geweldig (not), dat gewiebel met je kont door de dikke maandverband/kraamverband. en liep met de kont een eind naar achteren
    alleen de rollator miste bij mij nog
    haha.

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

nou meiden! :) als ik mijn ogen dicht doe, zie ik een hele kudde net bevallen meiden met behoorlijke voorgevels (ben zelf ook niet onbedeeld gebleven) in gaasbroekjes en tentbh's door het huis zingen en dansen a la mary poppins :)
    jullie hebben me helemaal van mijn middagdip geholpen! hihi

Deel Deze Pagina