hihi, ik zie het al helemaal voor me, zo lekker charmant ook! En vreselijk dat die broekjes ook zitten! Maar goed, we hebben het er voor over! Trouwens wat ook erg charmant is, als je van die opgezette en pijnlijke borsten hebt een paar dagen na de bevalling.En de tip van onze verloskundige was koolbladeren in je bh.Erg charmant! En het ruikt ook erg lekker, not! (maar goed moet wel zeggen dat het hielp)
das wel een idee ik heb mary poppins op dvd misschien dat ik die vanavond of het weekend maar weer eens bekijk, hij is wel erg leuk!
@martha: ik ook. Had hem dinsdag besteld en gisteren ontvangen. Nadat ik de muur van het behang had gestript had ik mezelf een rust moment gegeven. Geweldig jeugdsentiment als je de liedjes mee kan zingen. En zo heb je ook weer een liedje voor het slapengaan
@moor wauw jij hebt lekker vroeg weekend op de vrijdag zeg het is nu dat ik een weekje vrij ben, maar moet anders op vrijdag altijd tot half 7 werken.. bleg... en da nbegin ik om half 9. maarjaaa een vriendin van mij had wel hele leuke bh's maar of dat nou voedingsbh's waren of mee groei bh's i donno maar waren in iedergeval van de hunkemuller, en waren van een lekker zacht stofje, volges mij waren het voedingsbh's want die kon zo naast je tiet schuiven, het leek dan ook meer op een ouderwets topje.. dan op een bh, maar wel met leuke prints... die wil ik wel graag gaan dragen. maarja ik wil nu nog geen slappe tietjes. ik heb dus een vrij kleine bh maat, en draag dus altijd voorgevormde cups, die een beetje push up zijn, met een beugel. moet wel zeggen dat ze steeds vervelender gaan zitten maarja, als ik van die zachte dingen aan doe, zie je gelijk niets meer bij mij! ahhahaah toch ff wachten totdat ze egt gaan groeien! hahaha
Ik denk dat ik dit maar even niet aan vriendlief laat lezen , straks krijgt hij er nog spijt van dat hij me heeft bevrucht.
http://www.youtube.com/watch?v=nPw6QBSg ... re=related Weet niet of het mag deze link, maar het is zo'n geweldig slaapliedje. Vooral voor eigenwijze kindjes
hihi, normaal ben ik niet zo vroeg al klaar. vandaag wel omdat ik ook al de hele week om 8 uur ben begonnen hier nog geen positiekleding aan, wel in huis. BH's gaan nu toch erg vervelend zitten helaas. Eigenlijk zit alleen mijn sportbh van Fila nog lekker...
Hey Lana, wat naar voor je! Maar bekijk het eens zo: Je bent er 2 kwijt, maar je hebt er nog eentje over! Dat is meer dan de meeste vrouwen hebben. Die kunnen na een miskraam helemaal overnieuw beginnen, maar jij ben na een miskraam gewoon nog zwanger. Dat is toch best bijzonder! Ik hoop zo voor jullie dat deze wel lekker blijft zitten waar ie zit en goed gaat groeien! Hij hoef nu ook alle voedingsstoffen en hormonen en zo niet meer te delen met een broertje of zusje en je kunt hem dus lekker verwennen zo!
@NatalieH: de meegroeibeha''s van de hema zijn erg fijn en niet duur (ook niet onbelangrijk). Heb ze zelf vorige week aangeschaft.
Meiden ik ga ff douchen en daarna stofzuigen en dwijlen. Zit nog steeds in mn slaapoutfit. ja schande ik weet het. haha
Tjeeeeeeeeeeeee, tis hier niet bij te houden joh hoe snel jullie gaan. Pffffffffffff haha Ik heb ook last van zwangerschapsdementie hoor. Wil ik iets gaan doen, sta ik op en als ik er dan ben, weet ik niet meer wat ik wilde doen of ik doe iets heel anders. Leg dingen ergens neer waar ik ze niet meer kan terugvinden. Moet ik in de vaatwasser zijn, sta ik in de koelkast te kijken. Voel me nog steeds beroerd en hoop dat dat snel overgaat want vind het helemaal niet meer leuk zo. Kan zo niet genieten van zwangerschap. Gelukkig is het tijdelijk en kan ik over paar weken hopelijk van alles genieten. Kan niet wachten
whahahaha jeetje joh, ik zie nu ook allemaal meiden in sexy ondergoed (uhuh) met koolbladeren uit bh's voor mijn ogen hahahaha. Geweldig onderwerp! Ik pas al mijn broeken nog want ben afgelopen jaar ruim 10 kilo afgevallen dus het enige wat ik moet doen is mijn riem 2 gaatjes minder dicht doen. En hetzelfde geld eigenlijk ook voor mijn bh's. Ik akn nog wel even vooruit denk ik (hoop ik). Aan de andere kant lijkt t me ook heerlijk om te gaan shoppen voor zwangerschapskleren. Heb al beetje rondgekeken bij h&m en daar heb ik al wat leuke dingen gezien! Ik heb de boeken van kluun voor mijn vriend gekocht en van claudia de breij voor mezelf. Door jullie verhalen was ik toch wel nieuwsgierig geworden en ik was toch in de stad dus ben ff langs boekhandel gelopen...ben benieuwd! Net trouwens toegegeven aan een vreetbui....turkse pizza ahhhhhh heeeeeeeeeeeeerlijk! Ik ga ook maar eens wat in huis doen! Bijna weekend
Zo heb ik net mijn sleutels zitten zoeken op het werk Na 20 min had ik ze, ze lagen in de koelkast Ik mag ook wel nieuwe BH's gaan kopen want deze worden toch wel te klein.