Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    de zwangerschapscursus/joga of anders iets kies je bewust voor, en ik denk dat je er voor kiest om iets te leren..om iets onder controle te krijgen ofzo, een bewuste keuze.

en het forum hier, ook een bewuste keuze :D maar hier kom ik om ervaringen uit te wisselen, of om een ander een hart onder de riem te kunnen steken. Om je eigen vragen te lanceren. Gezelligheid
    Daarvoor kom ik op het forum en hoef ik niet naar de pufclub.

ik hoop dat het er niet te moeilijk leesbaar staat :)

gr mij

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn broeken beginnen nu wel een beetje strak te zitten... Verder nog niet echt veel last van zaken.. Ja, nog steeds moe, maar overdag een dutje doen is geen optie, want ik werk fulltime...
    Verder... Ja wat is het lastig om hier bij te lezen. Gaat veel te snel! Oja: Mary poppins: SUPERCALIFRAGILISTICEXPIALIDOCIOUS!
    :)

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    In de koelkast?!?!?! :)

4. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    de dementie slaat toe, maar ook het tikgebrek..

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik hoorde gisteren trouwens dat die dementie zich voordoet omdat de hersenen krimpen tijdens de zwangerschap? En dat die pas 3 maanden na de bevalling weer op het normale volume zit?

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ieuw dat klinkt wel erg eng hoor! ik hoorde juist dat het helemaal niet bestaat ;)

7. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    nog meer krimpen och jeetje, nou daar gaat mijn iq. hahahaha.

Je kan makkelijk als je fulltime werkt onder het werk slapen hoor........hahaha.
    Ik werk als opticien en heb een keer gehad. Ik was zoooooooo moe en de vrouw die ik moest meten praatte zooooooo langzaam dat ik van mn kruk (letterlijk) viel. haha en heb een keer met koopavond toen we nog een uurtje tussendoor dicht gingen liggen slapen na het eten.

Zal mij benieuwen hoe het mij vanaf volgende week vrijdag gaat bevallen denk dat ik doodmoe ben als ik klaar ben. Moet dan weer aan het werk na 16 weken zwangerschapsverlof.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik weet het niet. Ze had het uit de Yes of zo. Weet niet of dat blad erg wetenschappelijk onderbouwd is ;)

9. het is geen fabeltje die zwangerschapsdementie, het is zelfs bewezen las ik laatst!
    maar ik had er 5 a 6 maand na de bevalling nog last van.. en toen was ik weer zwanger, dus bij mij duurt ie wel 2 jaar... :)

10. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    hahahaha doos. ;)

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou ik heb door alle hormoon preparaten er ook ontzettend veel last van.
    Lang leve de hormoontjes.
    Als ik nu wat weg leg weet ik 5 min later al niet meer waar hahahahhahaha.
    Mijn mannetje is het al gewend zo erg

12. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    gezellig hier zeg! :D

@bh's hier ook cup E maar pas mijn bh's nog goed! heb nog wel een paar meegroei bh's liggen van de vorige zwangerschappen, dus kan voorlopig vooruit!

dementie hier ook behoorlijk last van vooral veel sleutels en telefoons kwijt! :( en die vind je dan idd op de gekste plekken!
    hoop niet dat het klopt dat mijn hersenen krimpen :eek:

wat een heerlijk weer trouwens he! wordt ik weer een beetje vrolijk van van dat zonnetje!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    welk lekkere weer
    Hier ver te zoeken en geen zon gezien vandaag.

Ik wil juist zon even weer wat vitamientjes opdoen.

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Vinden jullie het trouwens ook zo irritant dat bronnen elkaar tegenspreken als het gaat over de groei van je kindje? Mijn banner zegt nu dat ie 7-9 mm groot is. Een ticker die ik op mijn google startpagina heb, zegt dat ie 0.08 - 0,16 inches is. Dat is 2 - 4 mm.... Scheelt nogal....

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zie dat ook regelmatig idd.
    Niet zo druk om maken elke site zegt weer anders ben het ondertussen al wel gewend
    als met kleine frummel maar goed is

16. Maia

Maia Niet meer actief

Zo wat praten jullie snel! Het was gezellig zeker!

@boeken: ik heb dus nog geen boeken. Ja, het babyboom zwanger zapboek ofzo maar dat is meer over zwanger worden dan zijn. En natuurlijk Kluun.

@Gusam: wat lief van de as. peettante!

@boobs: nou hier geen grote. Wat dat aangaat ben ik dus wel blij met de zwangerschap ;) want ik begin eindelijk wat te krijgen! hihi - het was vroeger voor mij altijd frustrerend: ik heb 3 zussen: allemaal met minimaal D cup. Kom ik aan met m'n AA. Maar inmiddels zit ik in de A en ga echt richting de B dus wat dat aangaat: super :)

@broeken: ik had nog 1 favo spijkerbroek die me goed paste (die was altijd iets te groot) maar daarmee loop ik nu toch ook wel met knoop en gulp open. Naja, het moet nog maar even.

@LadyXochi: het is idd heel wisselend. Maar volgens mij wordt het ene berekend wat de lengte tot de voetjes en het andere tot het stuitje ofzo.

Nou ik heb vandaag ook weer het toppunt van stommiteit uitgehaald. Ik moest nog bloedprikken van de vk dus ik denk, laat ik dat vandaag eens gaan doen. Ze test dus ook glucose dus had gezegd: 's ochtends niets met suiker eten. Dus ik braaf een boterham met kaas. En wat doet deze stomme doos... drink ik 2 glazen appelsap (heb even op het pak gekeken maar deze zit vol met suikers)... heb het bloedprikken dus maar uitgesteld tot dinsdag. Ben toen maar wezen shoppen met m'n zusje, was ook leuk tijdsverdrijf!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hahaha heel slim idd.
    Maar shoppen is een leukere bezigheid toch
    Gisteren bij de prenatal 2 leuke tuniekjes gehaald voor maar 10 euro
    was en korting heel veel en 2 halen 1 betalen

18. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Meiden, ik houd het kort, want het is druk op het werk, maar ik heb een hele mooie echo gehad vanmorgen.
    Hartje klopte stevig, en de termijn kwam mooi overeen. Ze meette op 8+3, dus dat is prima.
    Ben zo blij!

19. Maia

Maia Niet meer actief

@Danjo: shoppen was helemaal prima :) Leuk, korting. Ik ben de Prénatal bij ons niet ingeweest.

@Moaatje: fijn om te horen dat de echo goed was! Bijzonder he!

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hoi Allemaal

@Moaatje super dat de echo goed was!

Hier vandaag maar even wezen shoppen, nieuwe boobhouders hahaha!
    Heb ook vast 2 witte zwangerschapsbroeken gehaald die kan ik dan met mn werk aan want daar schieten de knopen al van open haha..

Verder nog veel last van misselijkheid en jullie?

Deel Deze Pagina