Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja ik moet gewoon broeken aandoen zal zo ff foto plaatsen hier

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw

Hier dus nu precies 8 weken
    Hij is wel onduidelijk zal aan mannetje van de week even vragen of ie een goeie wilt maken

3. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Wat een mooie buik danjo.

Wel al best groot, bij mij valt er nog niet veel te zien. :)

4. Maia

Maia Niet meer actief

mooie buik Danjo.

Ik denk dat wij dit weekend ook maar eens de eerste buikfoto gaan maken. Naja, de 2e eigenlijk, want toen we net wisten dat we zwanger waren hebben we er meteen een gemaakt, zodat we vergelijkingsmateriaal gaan hebben. Ben benieuwd of ik nu al wat verschil zie op de foto!

Ooo volgens mij begint mijn eetlust langzaam terug te komen. Vandaag had ik een goede dag en ik heb een kip in de oven gezet en dat ruikt zo lekker.. jummie!

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Mooi buikje, Danjo!
    Zo groot is de mijne nog niet, ben natuurlijk ook nog maar 6,5 week, maar kan het al niet meer verbergen.

6. andrea1981

andrea1981 Actief lid

21 nov 2008
    183
    0
    0
    geniet van je kippetje maia..........

7. Maia

Maia Niet meer actief

@andrea: dank je ;) gaat wel lukken denk ik :)

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

wow danjo wat een mooie buik!

hier nog totaal niets te zien hoor bij mij :D mag van mij al wel komen lijkt me super leuk! hahaha

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik ben dr ook wel trots op alleen groei ik deze keer onwijs hard ( weet niet of de zwangerschappen van de mas meetellen).

Eten ik heb wel zin maar eet vrij weinig elke keer

10. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Met avond eten, eet ik ook niet erg veel. Maar het is bij mij niet zo dat ik geen honger heb, of niets binnen kan krijgen :p

Zijn jullie eigenlijk allemaal misselijk geweest? Ik heb er namelijk geen last van gehad. Of het moet nog komen natuurlijk. :)

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb periodes dagen dat ik kotsmisselijk ben en dagen dat het allemala goed gaat.
    waar ik op het moment wel dol van word zijn hartkloppingen pfff en mn conditie is nul , nul.
    Trap op naar het zolder en ben me aan het hijgen

12. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    @ cindy: ja ik ben dus ongesteld geweest toen ik al zwanger was.. waarschijnlijk is het een gewoonte van mijn lichaam geweest, sommige vrouwen schijnen iedere maand gewoon nog wat bloed te verliezen... ik heb dus in de tweede week van december mun eisprong gehad.. en zonder het te weten was het dus raak! echt een enorme verrassing!

13. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    @ stacey ik ben ook helemaal niet misselijk, maar ik volgens mij was ik bij de vorige zwangerschappen ook pas later misselijk, en toen zo erg dat ik medicijnen heb gekregen.
    Aan de ene kant hoop ik dat het weg blijft en andere kant niet, vind het ook wel een bevestiging dat ik echt zwanger ben.

gr, Martha

14. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @sunshine: mazzelkont. Ik wou dat ik ook over die magische grens heen was zeg. We zullen zien hoever we zijn dins. eerste echo (EINDELIJK) hahaha

15. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    lana ik hoop dat alles goed is! ik zal voor je duimen!

Danjo wat en mooi buikje al! ik ga van het weekend ook maar eens er een opzetten! er is bij mij ook al "iets" te zien :D

16. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    ik wou idd ook wel dat ik over de magische grens heen ben, heb pas 25 Maart intake bij de verloskundige en dan moet er nog een afspraak gemaakt worden voor een echo.
    Maar ze zeggen altijd geduld is een schone zaak, toch?

17. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    @ Danjo: Ja dat van trap op lopen en je bent aan het hijgen heb ik ook haha. Mijn conditie was voor de zwangerschap al niet alles. maar nu merk ik het wel heel erg. :p

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  19. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik heb erop geklikt :p waar is t eigenlijk voor als ik vragen mag? :)

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    @Danjo: Mooie buik!

@Stacy: Ik heb ook weinig trek 's avonds. Tijdens de lunch trouwens ook niet. Ik eet veel minder dan normaal. Ik ben trouwens verder ook niet echt misselijk. Heb wel een beetje een wee gevoel.

Deel Deze Pagina