Meiden ik ga zo even terug lezen. Danjo mooie buik hoor. Bij mij zie je nog niks terwijl ze zeggen dat bij je tweede kindje het sneller gaat (groeien van je buik). Hier gaat alles goed ben alleen nog erg moe. Mijn dochter zit nu in de fase dat ze denkt met schreeuwen aandacht te krijgen. Dus mijn lol kan op haha.
Is een heel flauw spelletje. Je kiest of je een vampier bent of een weerwolf. Ik ben een vampier. Ik kan queestes doen (opdrachten uitvoeren), op 'mensenjacht' gaan, een weerwolf aanvallen, op demonenjacht gaan, op het kerkhof werken, etc. Je verdient daar 'bloed' en goud mee. En voor dat goud kun je dingen kopen op de markt of bij de handelaar. Wapens, harnassen, schilden, etc. En je kunt je schuilplaats beter maken. En je eigen krachten, zoals uithoudingsvermogen, opwaarderen met goud. Voor iedereen die HIER klikt, krijg ik wat goud en bloed. Bloed bepaalt je rang in de scorelijst. Ik ben nu nummer 586. Als je mee wil doen, kun je ook op die link klikken. Als je dan een vampier wordt, ben ik je 'ouderling'. Heeft verder geen nut, maar ik krijg er dan ook weer wat voor en mijn naam staat bij jouw profiel, dat ik jou vampier gemaakt heb Zoals ik al zei: Een flauw spelletje. Als je er op klikt, krijg ik 15 goud. Ik heb er nu nog 85 nodig, dan kan ik mijn schuilplaats opwaarderen (kost 10.000 goud!) Maar ik moet nu weg en ik had gehoopt dat het me zou lukken voor ik weg moest. Nou, maar hopen dat ik niet door een weerwolf aangevallen wordt voor ik terug ben, anders pakt ie mijn geld af...
Ik ben ongeveer 27 oktober uitgerekend (heb een onregelmatige cyclus) dat is grappig want dat is de verjaardag van mijn zoontje! ik sluit me hier bij aan,vorige keer wist ik niet dat dit bestond dus nu ga ik er eens optimaal van genieten! iedereen een fijne zwangerschap toegewenst!
Hey meiden! Even een ontzettend egobericht, wat een verschrikkelijke rotdag heb ik gehad. Hele dag kotsmisselijk geweest, heb me ziek moeten melden op m'n werk. Lig nu al de hele dag op de bank. Nou ging ik een uur geleden naar het toilet en toen had ik een beetje bloedverlies. Beetje slijm en bruinig van kleur. Wie van jullie heeft dit ook gehad? Misschien komt het doordat ik normaal rond deze periode moest menstrueren. Oh..wat ontzettend frustreren is dit, wie kan mij gerust stellen? @ Sunshine, wat gaaf dat je ineens zoveel weken verder blijkt te zijn, en fijn voor je dat je de 12 weken grens voorbij bent! @ LadyXoci, heb voor je geklikt hoor!
Ik heb dit in week 5 en 6 gehad. 3 keer ik was ook bang voor een miskraam maar er was niets aan de hand. Ik heb een echo met 7 weken en 1 dag gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien en een vruchtje van 1 cm. De gyn zei tegen mij dat 40% van de zwangere vrouwen hier last van heeft en dat het niets ernstigs is. Mocht je ongerust zijn gewoon even je vk bellen!
@ Danjo. Mooi buikje hoor! Die van mij begint ook al een uit te puilen, vooral 's avonds @ LadyXochi. Ik heb me ook laten bijten, helaas mag je maar 1 keer. @ Imoan. Zolang het geen vers rood bloed is hoef jij je, voorzover ik weet, geen zorgen te maken. Niet te druk maken meid.
Hmm...had woensdag ook een mooie echo met kloppend hartje en zag er allemaal goed uit. Zat helemaal op die roze wolk. Maar nu werd ik direct met beide benen op de grond terug gezet! Thanks voor de fijne berichten Aylin en Danjo, als ik morgen nog steeds onzeker ben en bloedverlies heb bel ik de vk.
Misselijkheid hoeft niets te zeggen. Bij de zwangerschap van mijn dochter ben ik alleen in week 6 een beetje misselijk geweest. Daarna nooit meer. Ik wist alleen nooit wat ik moest eten en had weinig trek in eten. Maar misselijk was ik haast niet. Nu ben ik week 5,6 en 7 wel echt goed misselijk geweest. Vooral na het eten of gewoon de hele dag door. Nu is het over.
Nou ik heb het bijna een hele week gehad. Dan was het er 1 keer en na 2 dagen ineens weer. Door 2 missed abortions hiervoor mocht ik bij het eerste bruin verlies al langs de gyn komen (ik was toen 5 weken zwanger). Ik moest na 2 weken terug komen en het vruchtje was precies gegroeid wat het moest zijn. Ik had ook angst hoor zat iedere keer te janken na het bruin verlies of als ik dacht iets te zien.... Als je blijft twijfelen gewoon je vk bellen meid.
goedenavond allen! Nieuwe mama: welkom Ik ben te moe om de lijst aan te passen dus ik ga het morgen wel even regelen. Sorrie ook dat ik even op niemand reageer! Wij zijn net op stap geweest om stoelen te kopen voor bij de eettafel. Die hebben we al even maar die is hoger dan "normale" tafels dus we hebben ook hogere stoelen nodig. Nou niet te krijgen. Uiteindelijk zijn we voor hele leuke (stukje duurder dan de begroting maar het is niet anders) geslaagd jeej! Fijne avond iedereen!
Geef niks Maia had ik vanmiddag eeen hoop geklets maar geen zin in reactie hahaha Fijn dat je geslaagd bent
Hello lady's Eindelijk weekend . Morgen naar de babystores, ideeen op doen en vast iets leuks kopen , helemaal zin in! @ Lana, jammer meis dat je nog geen zekerheid hebt, ik duim voor je dat je dat volgende week wel krijgt! @ borsten hier van 75B al naar 75C gegaan, maar die beginnen nu ook al erg strak te zitten, vooral de beugels beginnen te irriteren. Dus nu toch ook maar op zoek naar de meegroeibh's @bevallingsverhalen, daar zijn jullie vroeg bij zeg, ik ben daar liever nog even niet mee bezig @ Rose moest hard om je sleutel verhaal in de koelkast lachen weten ze al dat je zwanger bent? of hebben ze dat nu door? @ Ladyxochi: mij is het ook al opgevallen dat die kalenders vooral wat betreft grootte van ons kleintje niet bepaald op een lijn zitten... Bij mij varieert de lengte nu van ongeveer 3 - 5,5 cm. Nou dat is nogal een verschil! Gezien mijn echo kan ik het beste van de kleinste maat uitgaan... @Danjo, zo dat is al een duidelijk buikje , dan valt die van mij nog wel mee... Fijne avond / fijn weekend
Hahaha, ja bij mij mag er ook wel wat bij..... Ze zijn wel voller geworden maar niet echt een cup groter..
Ik heb ook niet veel hoor en eigenlijk boeit het me niet zo ben blij dat mn borsten niet zo groeien en zeer doen want met slapen is dat echt ruk
hahah, het lijkt mij juist heerlijk om eens echt plat gezegd "dikke tieten" te hebben! Heb maar een magere B