ik heb vanochtend de keuken geboend en dat vond ik wel weer genoeg Je bent goed bezig in elk geval , mij lukt het niet hihi.
Hier ook mistig hoor, net even een beetje zon maar die is gauw weer vertrokken. Denk dat we nog even geduld moeten hebben, maar ik geloof heilig in een hele mooi lente en zomer! HEERLIJK
Blij ei, heb alles van de maand juni opgezocht we hebben: - 76 zwangere en actieve mama's - 22 mama's hebben een miskraam gehad voor de 12 weken - 2 mama's hebben hun kindje met 19 en 21 weken verloren -28 mama's hebben zich wel gemeld, maar schrijven niet (meer) actief mee. komt dus op 128 mama's... en 130 baby's (2 tweelingen)
Nou weer veel bijgelezen..ik probeer het bij te houden maar valt niet mee. komende dinsdag hebben wij ook eerste echo.....spannend hoor. @Maia: heeft je kippetje gesmaakt?
Hoi meiden! Alles was goed!Ben zo blij!Ons wondertje was al een stuk groter lopen zelfs een dagje voor op schema... Hartje klopte 170 slagen per minuut dus super! A.S Dinsdag hebben we de intake!
@babydream geweldig nieuws, weg met die onzekerheid! @weer, het is hier zo zonnig, dat er echt mensen met korte mouwen door het dorp lopen, (woon midden in het centrum) misschien een beetje te enthousiast, maar t is ook zo lekker nu. @huishouden, hier moet echt de hele boel aan de kant, vier vanavond mijn eigen verjaardag en dan zit de hele hut weer vol. @buik. ik ben benieuwd hoeveel mensen gaan vragen of ik zwanger ben, kan zelf niet meer om me buik heen. bij de 2 was het met 8 weken, maar nu met 6 weken zit werkelijk alles me al te strak nog even moed verzamelen en de laatste dingetjes doen...
@babydream: wat een fijn nieuws @cindy: gefeliciteerd met de auto @andrea: het kippetje was heerlijk!
Babydream wat fijn dat alles goed is meis Cindy toet toet hahahaha. Hier al boodschappen gedaan, de ramen gelapt aan de buitenkant, gestoft, en soep gemaakt Nu alleen alles nog stofzuigen en dweilen Ik ga boven even de was wegwerken dan doet mannetje dat stofzuigen en dweilen
@danjo: wat een teamwork. Weet niet wie het net zei over de kwarktaart. Je word bedankt heb er nu ook een in de koelkast staan hahaha. Kon het niet laten kreeg zo'n zin.
Heerlijk he zon taart wij hebben vorige week al en gebakje gehad om te vieren dat de echo goed was haha. mannetje is druk boven heerlijk hoor zwanger zijn en zo geholpen worden. Normaal doe ik het meeste alleen omdat ik parttime werk. Cindy moet je niet skeuren in je tooto Of heb je hem nog niet voor de deur staan
babydream: fijn dat alles goed is! genieten maar weer! hmmmm kwarktaart, ga ik ook n keer maken deze week!
ja tuurlijk staat hij al voor de deur. Ben al wezen scheuren. Gelijk luchtvervrissers erin. haha. Ze heeft gerookt in die auto en aangezien ik al een aantal maanden niet meer rook ruikt het toch wel vies hoor. Ik dacht eerst ik laat wel ff de ramen open zodat hij door kan luchten. Toen kwam mn vriend binnen "als je tomtom zoekt (een van mijn katten) die zit op je dashboard te slapen". Dus heb maar even mijn ramen dicht gedaan, voordat alle katten in mn auto zitten haha.
hmmm Kwarktaart, dat had ik nou gister met bitterballen ik moest en zou ze eten hahaha, wat is dat toch met die drang?
hallo was ik ook weer even, pfff boodschappen gedaan, warm eten gemaakt, tussen door kwam zoonlief (5 jaar) met een nat pak thuis (hij had tot zijn middel in de sloot gezeten, dus dat moest allemaal schoon, bedden verschoond stofgezogen, nou volgens mij heb ik ook wel weer genoeg gedaan vandaag! Maar goed het was idd heerlijk weer! Alhoewel het hier nu helemaal betrekt. Trouwens over de drang naar eten, ik MOEST en zou de hele week al een mc flurry. Nou die heb ik vanmiddag maar even met de ouste opgehaald, mmmmmmm
hoi dames.. mag je eigenlijk wel kwarktaart eten...? zitten daar geen rauwe eieren in..? omdat die taart natuurlijk niet gebakker word, maar gewoon moet stijven in de koelkast...? verder hier alles primaaa
volgens mij kun je dat gewoon eten. De kwarktaart die ik altijd maak gaat eigenlijk alleen maar kwark, water en mix doorheen en de bodem wordt met boter en een mix gemaakt, dus volgens mij is het helemaal veilig, dus maar lekker smullen allemaal!