Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier ook zo goed als klaar

In kwarktaart ziten toch geen eieren?
    Tenminste niet hoe ik hem maak

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Super daydream dat alles goed is!

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Halloo Allemaal!
    Wat leuk zeg zo'n oktober mama forum!
    kan ik hier dus ook al mn vragen kwijt?;)
    Allemaal van harte gefeliciteerd!
    Geweldig hé! Zie trouwens dat veel van jullie vroeg een echo krijgen! Wij hebben 7 april pas de eerste echo! Dan ben ik bijna dertien weken, is dit niet veel te laat?
    Fijn weekend allemaal! En eetze in de kwarktaart!
    X

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo dames,

Ben ik ook weer eventjes! Net inkopen gedaan voor mijn kraam bezoek morgen werd er weer helemaal gretig van :D

Kwarktaart heeeeerlijk ik had er gister ineens ik echt trek in. Ook eet ik ineens heel veel bananen en peren heerlijk vind ik ze. De kwarktaart die ik maak is gewoon van dr. Oetker daar hoef je idd alleen kwark en slagroom aan toe te voegen. Misschien dat ik er ook eentje ga maken jam jam.

Danjo jij bent weer helemaal bij meid met de poets?
    Babydream wat fijn dat alles goed was meid geen zorgen meer!
    Cindy gefeliciteerd met je nieuwe auto ;)

5. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Zo dames,

Daar ben ik ook weer eens na een heeeeeeeeeeele lange tijd!

Hmmmm kwarktaart, heb ik me de vorige zwangerschap ook rond aan gegeten hehe. Nu is het vooral nog drop. Maar ik ga binnenkort toch maar eens een kwarktaartje maken denk ik...hmmmm :D

Ik heb mijn eerste echo afgelopen maandag gehad. Na lang zoeken hebben ze dan toch een vruchtje gevonden MET kloppend hartje. Nu moet ik 30 maart weer terug komen voor de 2e echo en dan kunnen ze de termijn iets beter vaststellen.

Ik ga nu even de vorige pagina's doorlezen! :)

Liefs!

6. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    hahaha ik heb eidereen aangestoken met mijn kwarktaart :D Die van mij is heeeeerlijk!
    Ik was ook even aan t twijfelen, maar er worden idd geen eieren in gebruikt enzo dus volgens mij mag je m gewoon eten (gelukkig maar)

@cindy: supercool je autoooooo zelfs de poezies vinden m mooi hahaha

ik zit nu ff achter de computer omdat ik nog moet stofzuigen en ik heb geen ziiiiiiiiin, dus ben t ff aan t uitstellen. Helaas de plicht roept toch hahaha

groetjes

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja aylin nu helemaal klaar behalve wat was maar ach dat is zo gebeurd.
    Heerlijk alleen is mannetje ineens ziek geworden.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Shaula gefeliciteerd met de goeie echo meis

Ik ga zo even met Danjo wandelen

9. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Welkom Leoniieee, volgens mij wisselt het best veel de termijn van echo's. Misschien ligt het ook aan de drukte ofzo?

Door al dat gepraat over kwarktaart ga ik dat ook maar eens proberen te maken....kijken of mij dat lukt ;)

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Leonie sommige verloskundige doen de eerste echo rond de 8 a 9 weken. Maar sommige van ons hebben ook een ziekenhuis of miskraam verleden dus vandaar dat de eerste echo best vroeg is rond de 7 weken. Nu kan het ook nog zijn dat je niet weet hoe lang je zwanger bent en dan krijg je vaak ook eerder een echo.

Normaal gesproken krijg je de eerste echo rond de 12 week.

Danjo fijn dat alles weer aan kant is lekker gevoel he!
    Ik had vanmorgen al gezogen, gedweild en mijn dochter gedoucht en aangekleed.

Blij ei de kwarktaart uit een pakje is heel simpel. Ik ben niet echt een taarten bakker maar dit gaat me goed af ;)

11. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    allemaal aan de kwark taart hier! lekker hoor!
    ik heb gister heerlijke chocolade cakejes gebakken met gesmolten chocolade erin mmm...
    hebben jullie dat ook dat je echt ineens hele erge trek ergens in krijgt wat je normaal nooit eet!? en dat je het echt MOET hebben! ik had het van de week met chips ik moest en zou croky naturel chips hebben terwijl ik dat echt nooit eet! echt zo vreemd! :(

ik zag een paar mensen met een goede echo! super zeg!

@ cindy gefeliciteerd met je nieuwe auto! hij is zeker leuk!

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @babydream, goed nieuws gelukkig! geniet ervan!

@Cindy, gefeli met je roze sjeeskarretje

echobericht:

vandaag 2 boeken gekocht. Babydagboek en kraambezoekboek. Laatste ben ik echt super blij mee, kan iedereen een pagina schrijven tijdens kraambezoek.

zo nu even soepje maken en beentjes op de bank.

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leuk Curly shoppen eetse.

Lana gelukkig geen last van dat ik vreemde trek heb.
    Zo hier nu ook lekker op de bank en doe niks meer

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal!
    lekker recept voor perzik kwarktaart: kwarktaart naturel van dr oetker en een blik perziken. 2 of 3 halve perziken in kleine stukjes snijden, het sap van de perziken ipv water door t mengsel, (volgens mij moet je meer water hebben dan er sap in t blik zit, maar dan vul je t aan met water) en als t mengsel klaar is, de stukjes perzik erdoorheen scheppen. als de taart in de koelkast heeft gestaan, kun je de andere perzikhelften in partjes snijden en op de taart leggen. jammie! jammer dat de supermakrten dicht zijn, en ik vandaag geen tijd had om er nog even heen te rijden. maandag dan maar...

@ curly: zo`n kraambezoek boek lijkt me leuk! ga ik ook naar op zoek!

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Albert heijn en deka enz zijn tot 8 uur open! Misschien een optie? :)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier ook alles tot 8 uur hoor hahaha.
    Bij jullie niet? de c1000

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    op zaterdag? ik woon in een dorp, best groot, we hebben ah, c 1000,(2 zelfs!) jumbo en aldi, maar volgens mij zijn ze maar open tot 18 uur... weet niet zeker trouwens...
    maar heb zo verjaardag en moet nog douchen... twijfel!
    nee, mijn mannetje verklaart me voor gek, heb de halve dag voor pampus op de bank gelegen en zere rug. heb ook geen zin in avondeten na een vette lunch van 3 broodjes hamburger (schaam me diep!) en zou zeker wel een taart lusten? dat gaat er bij hem niet in! hahah maandag is vroeg genoeg.

18. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    hahaha ik ken t ellen.. wel veel slechte dingen eten maar dan geen trek hebben in je avondten hahahha.
    Ik heb ook opeens trek in vette dingen, patat, turkse pizza enz. Helaas kan je daar niet altijd aan toegeven anders ben ik met 8 weken al 10 kilo aangekomen :(
    eet smakelijk allemaal straks!

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hier zijn alle albert heijns open tot 22:00 behalve op zondag dan sluiten ze hun deuren om 20:00. En alle supermarkten zijn bijna elke zondag open. Dat heb je in de stad altijd handig als je iets vergeten bent.

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    trouwens, een paar pagina`s terug werd er gepraat over gym of yoga of niks, ik ga denk ik gym doen. 2 collega`s doen yoga, maar dat lijkt me net te zweverig. je moet bijna in trance raken ofzo, en vanaf een afstandje naar jezelf kijken?!? niks voor mij.
    laat mij maar lekker een beetje puffen en kletsen met andere zwangere dames. gezellig!
    en nu ga ik me douchen, en ff de massage straal op mijn rug zetten. ging gister trouwens niet helemaal goed, toen ik de douchekop vasthad en m naar de massagestraal draaide, hield ik m op mijn borsten gericht... auwie! dat ging net iets te hard!vanavond weer een avondje mijn mond houden, lastig met mijn beste vriendinnetjes erbij. geen toastje filet americain en geen bessensjuutje, dat wordt lastige vragen ontwijken! ach ga gewoon met de auto, goede smoes voor de drank!
    haha sorry voor mijn geneuzel, sla dit bericht maar over hoor, is niet interessant. hihi als ik eenmaal aan de klets ben!

Deel Deze Pagina