@cindy gefeliciteerd met je auto. @babydream mooi dat alles goed was, en nu genieten. @kwarktaart ik heb er ook wel zin in hahaha vandaag heel druk geweest, meer ruimte gecrieerd in de huiskamer voor als in okt de kleine komt, morgen veel poetsen en de slaapkamer is dan aan de beurt. ben nu kei kapot. spreek jullie morgen weer en fijne avond voor iedereen. XXX Gusam
Bedankt voor de reacties trouwens! Het gaat hier zo snel dat ik het net niet eens had gezien! okee.. nouja nog 4 weekjes & dan hopen dat alles goed is! ik zit weer is aan het ijs.. mmmm heerlijk, t enige wat ik goed hebben kan! Hahah k moet toch wel lachen om alle kwarktaart verhalen.. ik vind kwarktaart echt verschrikkelijk! Kan er ook aan liggen dat ik ze altijd van mn schoonmoeder eet en dat is niet zo'n wonder in het maken van eten.. maargoed! Kwarksmakelijk allemaal! ik red me wel met mijn ijsjes!
o maar ijs lust ik ook wel hoor! wat voor ijs eet je dan? schepijs? of ijs op een stokje? sinas split is lekkerrrrr
hahah! Toevallig heb ik net een sinas split op idd! heeerlijk! waterijs en roomijs in 1! JumJum!Al jaloers? denk niet dat ze er nog lang liggen..!
haha nee kom net onder de douche vandaan heb er wel een half uur gestaan! ik heb ook nog splitjes in de diepvries liggen, dus dat komt wel goed! en nu ga ik echt verder hier, anders kom ik zo laat aan op de verjaardag... wat gann jullie doen dan vanavond? ik zal jullie antwoorden niet meer lezen, maar kan ik morgen in ieder geval vragen hoe t geweest is! fijne avond! liefs ellen
Haha! Fijne verjaardag! Ik moet ook gaan, want we moesten om 8 uur al ergens zijn,. Dus iemand kijkt nu heel boos naar me haha, en is mijn gehyve en ge-zwangerschapspagina.nl een beeetje zat! Ik ga vanavond bij mijn schoonzus op bezoekk.. lekker rustig aavondje dus! Nu ga ik ook maar eens! Fijne avond iedereen.. X
Hoi meiden, Ben ik ook weer eens. Ben aan het werk. Dus harstikke druk gehad en niet echt puf om terug te lezen. Zag wel wat goede echo's voorbij komen: gefelciteerd. Hier gisteren feest gehad van mijn oom, die werd 50. Een hoop felicitaties gekregen van mijn familie. Leuk leuk. Gaat snel rond hahaha. Ze vonden dat mijn buik al goed te zien was en 1 tante zei zelfs als dat maar geen tweeling word, ik denk van wel hahaha. Dat zal de echo over 3 1/2 week uitwijzen. Als het zo is dan is het zo, hoewel ik niet weet waar ik een vierde moet laten hier. Mijn vader is er een van een tweeling.
@Leonie, er is 1 ding waar ik sinds het begin van mijn zwangerschap verzot op ben: IJS! Ik vind het zalig. Normaal gesproken hou ik er niet zo van (tenminste niet zo erg als nu), maar nu kan ik er geen genoeg van krijgen! @miskramen, ik ben er zelf (voor het eerst) niet zo heel erg bang meer voor sinds de VK zei dat het met hoe het er nu uit zag eigenlijk niet zo snel meer mis kon gaan. Kijk, risico's hou je toch, maar we gaan nu gewoon heerlijk genieten! @kraamzorg, ik heb deze week de kraamzorg geregeld. Gelukkig was er nog plek. Ik was helemaal happy omdat ik nu lekker verzekerd ben van zorg bij het bureau waar mijn voorkeur lag! @kadootjes, vandaag hebben we van mijn ouders een mobile gekregen van Woezel en Pip, een kruikhoes, een omslagdoek en een hoes voor het aankleedkussen (deze laatste allemaal met een grappig konijn erop). Echt allemaal zo'n leuke kadootjes! Hier gaat ie verder goed. Een hele tijd nodig gehad om hier alles een beetje bij te lezen. Gisteren een bruiloft gehad en we waren pas laat thuis. Verder heb ik enorme last van mijn linkerborst. Vooral als ik het koud heb (gehad) lijkt het wel of er duizenden naalden in mijn tepel worden gestoken of iemand er sigaretten op uitgedrukt worden. Ik vind het zo irritant dat er niks aan te doen lijkt te zijn ... Liefs, Josien
Kwarktaart, ijs, fruit, pizza, patat en vis. Vlees is uit ten boze bij mij bah! Ik heb van mijn moeder bij Hema tompoezen gekregen haha straks maar eens lekker smikkelen.
goedenavond allemaal! Ik ben net thuis van een verjaardag en ga zo m'n bedje in. Ben echt moe. Voelde me vandaag wel een stuk beter (niet zo misselijk) dus dat zou wel super zijn als dat zo blijft. Ik blijf hopen Nou weltrusten alvast allemaal!
Ik kom zelf uit een boeren gehucht...Mijn man woonde in de grote stad dus ben hier heen verhuist. In mijn oude woonplaats had je alleen een Boni en Super de boer dat was het. Vind het wel handig nog ff op zondag langs de AH wat lekkers scoren. Vooral nu ik zwanger ben met die rare eetgewoonte!
Haha Aylin, dat is idd handig! Je woonde toch niet toevallig in Odijk? Daar woont mn zus en die heeft dus ook alleen de boni en de super de boer.. Dan was t wel een heeeel klein gehuchtje.. WOon in Almelo., maar niks open op zondag hoor!
Hier op zondag ook winkels open van 3 tot 8 eigenlijk kom ik er noit maar handig als je wat nodig hebt. Ik ga zo denk ik ook maar mn bedje opzoeken veel gedaan vandaag
Hier is AH ook op zondag open, van 16:00 tot 20:00. Is op zich wel fijn, want ik kom er altijd op de zondag achter dat ik net iets mis