Pff zaterdag avond en ben kapot toch teveel gedaan in huis en wil naar bed maar toch ook weer niet haha.
@ Danjo Misschien help lekker luieren op de bank.. Ik vind het altijd zo jammer om in het weekend zo vroeg naar bed te gaan Maar als je echt heel moe bent heb je geen andere keus
@Leonie nee ik woonde in Eemnes een heel klein dorpje vlak bij Hilversum. Daar rijden ook nog gewoon tractors op de weg haha echt een boeren gehucht. Ze noemen het ook wel stronthoop city
Vandaag naar ikea en babydump geweest even ideeen opgedaan Ikea is echt niks aan zeg Babydump hadden ze veel leuke dingen. Heb me nog in kunnen houden
zo noemen ze wel meer dorpjes hahaha Gelukkig woon ik in de stad al heeft een dorp ook wel zo zn dingen
@ Aylin.. Haha! Ik heb veel gehoord maar nog nooit stronthoop city.. NOu het heeft idd wat! Heb zelf altijd in een dorp gewoond ( daar rijden er dan weer net geen traktoren over straat ) maar k wil wel ooit weer terug.. !
Nou en dit is dus het resultaat van vroeg naar je bed gaan ben dus alweer 1,5 uur wakker. Begon misselijk te worden dus dacht ga dr maar uit en wat eten.
nou dan kan ik je een hand geven. Plus dat ik de halve nacht niet geslapen heb omdat het hier regende en waaide en dat natuurlijk recht op ons raam stond, en dat het niet uitmaakte hoe ik lag maar dat ik steeds wakker werd van tintelende "slapende" armen. pffff
Heb wel lekker geslapen maar voor dag en dauw wakker helaas. Maar ga straks wel weer even terug mn bedje in want wil vanmiddag niet gebroken zijn eigenlijk. We krijgen ook nog visite dus moet fit zijn he.
O ja, dan zou ik ook m'n bed weer ingaan.. ik hoef vandaag niks dus ik ga vandaag ook werkelijk even helemaal niks doen
Ook wel lekker Maar ben klaar wakker maar wel moe haha hoezo warrig. en heb ook als ik wakker ben dat ik trek krijg en niet te lang moet wachten anders ben ik kotsmisselijk
ha dames: wat kletsen jullie lekker joh Vandaag ga ik het tegen mijn opa en oma vertellen ik heb gisteren 2 hele schattige kaarsjes gehaald namelijk 2 beschuitjes met muisjes de ene roze en de ander natuurlijk blauw en daar staat op wordt het een jongen of een meisje ik ben echht benieuwd naar de reactie en natuurlijk super dat ze overgrootmoeder en opa worden. Dinsdag heb ik intake bij de vk en gaan we naar het hartje luisteren als dan alles goed ik ga ik het woensdag van de daken schreeuwen hihi Fijne dag iedereen En wat al dat eten betreft ind alles vind ik heerlijk normaal hou ik ook niet van koken en heb deze week alleen maar heerlijk gekookt mmmhhh veel liefs jaja
Veel plezier jaja mijn oma was wel een half uur aan het huilen hahahaha zo lief Ik ga mn bedje weer in om te kijken of ik nog even een uurtje of 2 kan slapen
@danjo: weltrusten dan maar ik heb dat ook hoor, dat als ik te lang niet eet ik misselijk word. Wegeten helpt bij mij wel. @jaja: veel plezier met vertellen straks.
hallo allemaal Ook ik heb een slechte nacht achter de rug. Heb alleen maar liggen draaien. Rond 4 uur klaarwakker (lag ongeveer 11 uur op bed), ben naar de wc gegaan en toen nog geslapen tot 7 uur. Hoop dat het wel weer wat beter wordt dat slapen. Ach, ik moet ook niet teveel klagen! Wij gaan vandaag hier helemaal niks doen, lekker luieren!Heerlijk.
Hoi meiden goedemorgen!Ik ben vannacht ook een paar keer wakker geworden en nu al vanaf 5 uur en kan niet meer slapen...Ben nu ook weer zo misselijk bleg
Zijn er hier nog meer meiden zo onzeker? Zodra ik even minder of geen pijn in de borsten heb, dan word ik bang. Ik ben sowieso niet misselijk, maar zelfs daar maak ik me soms zorgen om. Nou ja, ik ga er maar van uit dat die emotionele buien ook een symptoom zijn Ik zal blij zijn als ik met een week of drie een goede echo heb gehad...