Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Een MA is een missed abortion. Dat is het eitje wel bevrucht, maar niet goed ingenesteld. Een MK is een miskraam en dat is dus als het vruchtje zich niet goed ontwikkelt. Volgens mij is dat het verschil.

Hier een heerlijk rustig dagje. Lekker de hele dag bankhangen en ik heb eerlijk gezegd ook niet veel puf meer voor andere dingen ;)...

@Gusam, hier ook een herinrichting achter de rug van de woonkamer. Ik had ineens in mijn hoofd dat we de banken ook wel andersom konden zetten waardoor er meer ruimte zou zijn voor een box ;). Voor de poezen vind ik het wel fijn als we nu langzaamaan wat dingetjes veranderen anders denken ze dadelijk dat het allemaal te maken heeft met de komst van de baby en dan krijg je misschien jaloers gedrag. Nu kunnen de poezen (en wijzelf ;)) langzaamaan gaan wennen.

@Leonie, als je zelf maar geniet! Laat je niet kisten meid en ik denk dat anderen ook wel bijdraaien. Veel mensen in onze omgeving zijn ook heel bang geweest omdat het al zo vaak mis is gegaan. Ik heb er moeite mee gehad dat mensen ons dus niet feliciteerden met deze zwangerschap, omdat ze bang waren te vroeg te zijn. Ik snap heel goed hoor dat ze bang waren, maar ik was van binnen zo blij! Net zo blij als de drie vorige keren. En hoe verdrietig dat ook geëindigd is: ik ben nog steeds trots als een pauw op mijn andere kindjes. Zij hebben mij mamma gemaakt, al voordat de mensen om ons heen dat zo zagen. Hoe kan ik die kleintjes nu vergeten?

Waterijsje..... ja goed idee! Ik ga er ook maar eens één pakken!

Liefs,
    Josien

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dag meiden,

Jeetje Leoniiee, wat een verhaal! Dat is geen leuk begin zo! Bij ons was de grote verrassing er wel af omdat het al de tweede is haha. Maar goed, de eerste was niet gepland dus was ook een beetje schrikken voor de omgeving. Maar gelukkig vond toen en vind nu iedereen het wel heel erg leuk. Laat je niet kisten he meis, het is JULLIE geluk! En straks draait iedereen wel bij, maar dat is nu natuurlijk niet leuk.

Maia, ik ken die ruzies met vriendlief...pfff. En hij zou het nu toch wel moeten weten. Zeker na de vorige zwangerschap hahaha.

Moaatje, ik heb die dooddoeners ook al moeten horen hoor. Maar ja, wij maken zelf wel uit wanneer en of we aan een tweede beginnen. Gelukkig weet ik wel van wie die opmerkingen komen, dat zijn toch voornamelijk de mensen die me ook geen ruk interesseren (om het maar bot te zeggen hihi).

Kwarktaart! Mijn vriend is nu heeeee lief voor mij de benodigdheden gaan halen hahaha. Vanavond een lekker stukje kwarktaart na het eten! En helemaal voor mij alleen! (Vriend houdt er niet van!)

Zo, ik ga even die kleine van me in bad zetten...ze heeft net liggen knuffelen met het kussen van de kat :( Bah...

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    :cry: Wat mooi gezegd!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

@ JOsien: Je hebt helemaal gelijk! We genieten er zelf nu ook wel van, maar toch doet het wel even pijn.. TOen we het net hadden verteld en we zaten terug naar huis in de auto, voelde ik me zo schuldig, ik had zo het idee dat ik mijn moeder teleur had gesteld.. En nu denk ik, laat ze lekker..
    Idd mooi gezegt over je kindjes! Op het moment dat je weet dat je zwanger bent voelt het al zo speciaal.. En dat zei ik gister ook nog tegen mijn vriend, hoe ze het in de wereld ook noemen: vruchtje-embryo-foetus, voor ons is het nu al gewoon ONS kindje.. Een nicht van mij is heel nuchter, en toen ik nog niet zwanger was heb ik haar een keer horen zeggen dat een mk voor 3 maand nog zo pril is dat het dan onmogelijk is om er heel verdrietig om te zijn.. NOu voor mij en waarschijnlijk voor iedereen voelt dit niet zo.. als het mis gaat of er is iets niet goed met de echo dan ben ik echt even ontroostbaar..
    Ik hoop voor jou en voor iedereen hier dat alles goed is en goed gaat..

@ shaula, zie dat jij en nog een paar anderen hier ook katten hebben!? Wij hebben er ook 2 van 5 mndjes.. maar sinds dat ik zwanger ben is de ene heel lief, die wil niks anders dan bij je liggen en kopjes geven, en het mannetje doet niks anders dan pissen over het oud papier:S en overal waar hij zin in heeft. ik word er helemaal niet goed van!
    Soms hebben ze ook de gekke 5 minuten en worden ze helemaal dol, overal op springen enz.. dan ben ik bijna bang voor als de kleine er straks is.. als ze me maar niet in de box springen of wat dan ook, dan doe ik ze wat..
    Hebben jullie hier nog geen last van?

Bedankt voor de lieve reacties iig.
    liefss.

5. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hai Leoniiee,

Wij hebben inderdaad ook 2 katten. Ik heb natuurlijk al een kleintje en ze hebben haar altijd met rust gelaten. Nu zit ze regelmatig achter ze aan en ze doen niks terug. Nu heb ik wel echt 2 suuuuuuuuuperlieve katten die sowieso nog nooit wat hebben gedaan (vraag maar aan Sannie1982 hier van het forum ;) ). Vroeger waren ze altijd vriendjes met alle katten in de buurt haha. Ook bij mij hebben ze wel eens de gekke 5 minuten, maar ze hebben die kleine nooit wat aangedaan. Ze blijven liever uit de buurt! Wel belangrijk is om ze ook altijd aandacht te blijven geven, ook als die kleine er straks is. Of vraag je visite dat ook af en toe even te doen dan voelen ze zich niet zo buitengesloten en ze wennen er echt vanzelf wel aan. Is je mannetje gecastreerd? Dat wil ook wel helpen...

Sannie, jij zal het druk krijgen straks met 5 katten en een baby hahahah!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Sjongejonge, tien pagina's dik keer....
    Waarom ben je van vk gewisseld?

Wat is een missed abortion?

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Zo nu even zitten pff. Kreeg ineens vanmorgen de lente kriebels en heb het hele huis op de kop gezet. Is weer lekker schoon in huis. Heb zelfs de ramen gewassen (heb hier normaal een hekel aan).
    Gelukkig heeft me vriend meegeholpen, zelfs hij vond het niet erg. :)

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    TomTom hóórt toch op je dashboard? :)

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Pas op met chocolade, want daardoor kun je niet goed ijzer opnemen! Keertje maakt denk ik uit, maar zeker niet iedere dag!

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bij ons tot 10 uur! :D

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! Tjonge jonge, denk ik dat ik eindelijk is een keer in een 'grote' stad woon.. en dan word ik nog van alle kanten overtroffen.. zelfs op zondag is hier alles dicht.. :cry:

12. Maia

Maia Niet meer actief

jeej, wij hebben net de belastingen zitten doen en hoeven niet te betalen maar krijgen zelfs geld terug :D kunnen we goed gebruiken voor de baby!

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik woon in een dorp! :D

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

ow.. haha ! Extra zuur! :|

Wauuw maia!;) moeten wij ook nodig een keer doen! We zijn vorig jaar verhuist dus we krijgen als het goed is ook behoorlijk wat centjes terug:D..

15. Maia

Maia Niet meer actief

@leonie: daarom ;) wij zijn ook verhuisd, hebben een huis gekocht dus allemaal aftrekposten! M'n vader gaat het even checken voor ons van de week en als het idd klopt: versturen :) Zou wel echt fijn zijn.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaah;) wij ook!
    Heerlijk he:D.. DOen jullie het gewoon over internet dan? of hebben jullie papieren thuis?

17. Maia

Maia Niet meer actief

nee internet. Dat is veel makkelijker, veel dingen zijn (bij ons) al automatisch goed ingevuld.

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Net over opgezocht. Onze gemeente heeft zo'n 23.000 inwoners (2008). Ons dorp is dan wel het grootste van alles in de gemeente (hoewel zij niet de gemeente zijn, maar een veel kleiner dorp...). In ons dorp wonen zo'n 16.000 mensen.

19. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Hé allemaal,

wat zijn er veel pagina's bijgekomen zeg! Ik was lekker weekendje op texel. We zijn donderdag heen gegaan ff lekker eruit.

Heeft iemand ervaring met de kinderwagen "kees" ik krijg van mijn ouders een kinderwagen en nu willen ze hem bij mijn oom bestellen dan is het van het merk kees. Mijn oom heeft vroeger een babyzaak gehad en kan deze nog bestellen we krijgen dan 40% korting altijd leuk natuurlijk maar ik ken het merk niet. Dus mocht iemand ervaring er mee hebben van harte welkom.

Hoe is het allemaal met jullie?

Gniet van het zonnetje groetjes Lynn

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja, vandaag is de dame van MvM langsgeweest dus sinds vandaag pies ik ook in een maatbeker! :D

Deel Deze Pagina