oh m&m's zijn ook lekker...hmmm ik heb vooral heel erg veel zin in kibbeling met veel kruiden en knoflook saus hmmmmmmmmmmmm Ik wil zelf ook niet teveel aan komen maar ik merk dat ik het niet meer red op een bakje yoghurt s'ochtends en een cracker met kaas oid en groente smiddags en savonds bordje eten...ik rammel om 11 uur van de honger!....mandarijntjes is ook een verslaving aan het worden trwns
@Pookie66: welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd! @jari17: ook welkom en ook van harte gefeliciteerd @deboezo: ook jij welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! @dunja: wat balen meis @hongergevoel: heb ik ook en toch krijg ik niet veel op. WEet je waar ik trouwens helemaal geen trek meer in heb terwijl ik er altijd heel gek op was... warme chocolademelk met slagroom en snoepjes @darmen: ik heb activia gekocht, zit ook vol vezels en volgens het babyboom boek zijn dit soort yoghurtjes ook prima voor je. @eitjes: o ja, ik ben ook dol op eitjes met zachte dooier enzovoorts en ik baal er echt van dat dat niet meer mag @ons: m'n darmen zijn nu wat beter dus ik voel nu ook de krampjes die van de baarmoeder zijn volgens mij, steekjes in m'n lies enzovoorts. Verder kon ik het niet laten en heb aan het eind van de middag weer getest en die gaf (ook al had ik 's middags 2 liter water achter m'n kiezen) heel snel heel duidelijk zwanger aan dus dat is ook nog steeds mooi (ik ben zo'n onzekere tut). Verder waren we bij de Ikea en hadden we het erover wanneer we het de ouders nu gaan vertellen dit weekend dus mijn man zei dat we het ook nu konden doen, dus hij op de terugweg naar mijn ouders rijden maar ik durfde eigenlijk nog niet te vertellen en gelukkig (vermoedde ik al want ze zitten op cursus van het een of ander) waren ze er niet. Stom he van me! Nu ga ik even checken of mijn jongste zusje er morgen is, anders vertellen we het dus gewoon morgen.. pfffff
Bedankt voor jullie medeleven......ik baal ook als een stekker, maar ja! bij de novembermama's zal ik me wel niet kunnen aansluiten.....mijn vriend gaat op wintersport in mijn vruchtbare week in febr. Hopelijk dan de december mama's!
dames, volgens mij mag ik me hier ook melden... heb gister en vandaag getest en lijken beide positief! beetje onverwacht, omdat dochtertje nog maar 6,5 maand is en door de pil heen! ben als het goed is 2 oktober uitgeteld.. morgen nog eens testen. ik zal hier wel eens meelezen en af en toe wat laten horen, maar ik schrijf sowieso bij de juli-mama's.. groetjes wendie
Hallo allemaal! Ook ik wilde me aanmelden hier! Ik ben zwanger van de tweede en als het goed is uitgerekend voor 7 oktober. Ik vind het weer bijna net zo spannend als met de eerste, je weet nu wel wat je kunt verwachten, maar de onzekerheid of het allemaal goed mag blijven gaan, is weer duidelijk aanwezig. Maar goed, ik wens iedereen een fantastische zwangerschap toe!
Nou je merkt wel dat het wat drukker begint te worden hoor Sinds vanmiddag zijn er alweer zo'n 3 pagina's ofzo bijgekomen Mijn mannetje heeft me net heel lief een kopje thee gebracht en staat nu de afwas te doen.
Ja dat is zo en voor mij lijkt het misschien ook rustig omdat ik momenteel thuis zit. Kijk teveel denk ik haha. De meeste van jullie werken gewoon! Hmm ik zit ook aan de thee, lekkel. Heb het wel zelf moeten zetten! Pipmannetje is nog aan het werk!
Gezellig, heb ook weer een bakkie thee! Meestal drink ik koffie, maar ben nu maar aan de thee, is beter denk ik! Hoe is het met je trutje?
Ik ben ook echt een koffieleuter. Vooral (n)Espresso's zijn favoriet! Nu drink ik nog maar 1 a 2 bakjes per dag. Dat mag nog Meer dan 4 koppen koffie per dag verhoogt de kans op een vroeggeboorte of erger doodgeboorte... Gelukkig drink ik ook graag thee Vooral Minty Maroc! Heel veel nieuwe aanmeldingen gezien Ik hoop dat iemand nog het lijstje gaat updaten zodat ik het op de website kan plakken (zie onder mijn banner, per PM mag ook maar please dan wel zo dat ik het makkelijk kan knippen en kopieeren!). Denk dat ik dat laatste nog wel de hele maand zal blijven roepen
Hebben jullie trouwens ook zo'n venijnige steek in de lies als je snel op staat? Ik begin er al te wennen dat ik dat langzamer moet doen maar af en toe vergeet ik dat wel es...
oei, ik zag pas net dat mijn PM-box compleet gevuld was. Sorry! Hoop niet dat iemand me een bericht heeft gestuurd want die is niet aangekomen! Inmiddels kan het weer hoor
@ trutje, jij minty marroc en ik turkse appel! Heerlijke theetjes! Jee wist niet dat koffie ook vroeggeboorte of doodgeboorte kon veroorzaken, wist wel dat het niet goed is! Drink dus voortaan niet meer dan 2 koffie per dag!
Bevallingslijst oktober mama's 2009 Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Huimus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Ceren: ? oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Berenbotje: 1 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? bv ? Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober - 2e kindje - thuisbevalling - bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Afrola: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ BV Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ Bv Afspraken en/of echo's Pat: 9 februari 1e echo Gusam: 10 februari 1e echo Josien: 11 februari 1e echo Evamariah: 12 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo Huismus: 18 februari intake VK Faith: 19 februari 1e echo Sunshine01: 20 februari intake VK Trutje: 24 februari, 14.20u intake verloskundige Maia: 26 februari intake VK en 1e echo Toontje80: 9 maart 1e echo Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http
Bevallingslijst oktober mama's 2009 Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Huimus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Ceren: ? oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Berenbotje: 1 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? bv ? Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober - 2e kindje - thuisbevalling - bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Afrola: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ BV Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Odess: 8 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ BV Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ Bv Afspraken en/of echo's Pat: 9 februari 1e echo Gusam: 10 februari 1e echo Josien: 11 februari 1e echo Evamariah: 12 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo Huismus: 18 februari intake VK Faith: 19 februari 1e echo Sunshine01: 20 februari intake VK Trutje: 24 februari, 14.20u intake verloskundige Maia: 26 februari intake VK en 1e echo Toontje80: 9 maart 1e echo Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http *** Was ik van de lijst gehaald Willen jullie me er niet bij Trutje, ja dat ken ik! Onverwachte bewegingen betekend pijn :+ Voel me vanochtend misselijk... Dat is wel heel snel hoor! Geen zin in eten! Pipeloentje, ik kom uit het februari NOD topic, dan is dit ook best rustig O Maar dat komt vanzelf!