Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

@ Lyn, lekker hoor! Als je daar net zo'n weertje hebt gehad als hier! super!

weet iemand trouwens vanaf hoeveel weken je een buikecho, of hoe noem je dat, iniedergeval geen inwendige echo kan krijgen?
    Omdat ik zoveel echo's al zie, van 8/9 weken, zijn die dan allemaal via een vaginale echo gemaakt?

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wij hebben ook afgelopen jaar een huis gekocht. We moeten ook nog de belasting invullen dus als het goed is krijgen wij ook een aardig centje terug :)

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik krijg ook zin aan kwarktaart! :)

Rustig dagje hier...jammer dat ik morgen weer moet werken. Heb er weinig zin in tegenwoordig... ;)

@Leonie: volgens mij verschilt het nogal, hoe je de echo krijgt. Ligt helemaal aan hoe je kindje ligt en volgens mij ook een beetje aan je figuur. Ik vind het niet erg, een inwendige echo, kun je het tenminste allemaal goed zien.
    Overmorgen mogen we weer! :D

5. Maia

Maia Niet meer actief

@leonie: ik had een uitwendige echo met 8 w 3 d.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb snack trek, maar ik heb al een fruitbiscuitje en een kop cupasoup op.... we hebben geen chips meer in huis :(

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

oke! Kun je trouwens ook om een echo vragen?
    Ik maak me soms zo enorm zorgen, ik had van de week elke keer pijn links onderin mijn buik, en als ik dat dan opzoek op internet dan krijg je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ervoor.. En ik maak me daar zo druk om! Had de vk ook al gebelt, maar die zei dat ik me niet druk hoefde te maken dat het wel mijn darmen konden zijn.. Maar ik wil zo graag alleen maar horen dat het hartje klopt en of het zit waar het hoort te zitten,.. Misschien heel stom.. Maar ik lig er savonds ( ondanks mijn moeheid ) gewoon wakker van..
    Is het dan normaal om een echo aan te vragen? Want dinsdag heb ik intake bij vk.. en ik wou het dan eigenlijk vragen,. ze horen mijn klachten toch wel serieus te nemen?

8. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Hi Dames,

Hier in Hillegom schijnt ook heerlijke zonnetje en waait nogal wel.
    Maar dat scheelt, want we hebben de was gedaan en hangt buiten ;)

Goed, wij hebben namelijk een vraagies over de babykamertjes.
    Hebben jullie een tip welke website we kunnen bekijken?

www.babyentiener.nl hebben we al gekeken.

En trouwens ik las dat iemand die nog geen cadeautje wil ontvangen omdat je dan bang ben dan het mis gaat.
    Nou ik heb er al wat cadeautjes gehad, mocht er mis gaan dan bewaren toch desnood voor volgende kind. Maar je moet er vanuit gaan dat het allemaal goed komt! POSITIEF BLIJVEN, WANT HET IS OOK BIJZONDERS WAT JE IN JE LICHAAM ZIT ;) IS VAN JULLIE TWEETJES :D

Nou ben ik benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Jo :thumup:

P.S. mijn mannetje geeft soms een kusje op mijn buik als we gaan slapen :)

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nou, met die cadeautjes was volgens mij andersom. Haar zus wou nog geen cadeautje geven, omdat het nog mis kan gaan....

10. Maia

Maia Niet meer actief

volgens mij was het inderdaad ook andersom!

@Leonie: probeer je niet druk te maken. Iedereen hier heeft regelmatig last van krampen/pijnscheuten enz. Ik ook. Tuurlijk is het spannend tot je de echo gehad hebt. Wanneer krijg je hem, weet je dat al?

@Jo: wat dacht je van gardo of babydump? Die hebben ook babykamers.

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

@Jo1979, dat was ik, maar het was mijn zus die me dat niet wilde geven! Ik heb zelf ook al veel kadootjes gekregen! Vind het juist super leukk! Dus idd marije!;)

@ Maia, okee. Dat is dus niet meteen foute boel? Als je sommige sites mag geloven mag je wel misselijk zijn maar geen pijn voelen..
    Ik heb 7 april pas onze eerste echo:(.. daarom dat duurd nog zoooo lang! dan ben ik ook al bijna dertien weken.. & het is het wachten wel waard.. Maar ik moet gewoon weten of het goed is..
    Vind het echt moeilijk hoor!
    Maargoed, ik leg het dinsdag wel uit bij vk, en dan kijken hoe zij er op reageeert toch?!

12. Maia

Maia Niet meer actief

Tuurlijk, gewoon aangeven dat je onzeker bent door de krampen e.d. Maar echt, waarschijnlijk je darmen, daar heb ik ook heel erg last van gehad, dat het echt heel erg pijn deed. Komt vast wel goed :)

Nou ik ga weer verder met bankhangen :)

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha ! Oke!;)
    Ga ik ook maar is ff doen, het kind in mn vriend is weer naar boven gekomen, die zit op de playstation te spidermanen:|..
    Haha! Hangze!

14. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Mijn excuus,het is me nu duidelijk dat het diegene die dat niet wilde geven, terwijl je wel juist leuk vindt!

Maia: En wat is het website dan van die gardo? En babydump?

Graag zie ik nog meer informaties of ken jij winkels in de buurt?

15. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    WAT ben je toch een SCHAT LEONIEEEE

Dankjewel, we gaan er aan de slag!

Want de dagen, weken en maanden gaat zo voorbij voor je er kind krijgt!

Dus zijn we al wat ideetjes op gaan doen etc.

Liefs

Jo

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha, nou geen dank hoor!
    Succes!;)

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Sjee leonie wat een leuke reactie zeg... Pfff ze mogen op zn minst toch net doen alsof ze blij voor je zijn? Geniet er zelf toch lekker van hoor, voor jullie is het toch het allerbelangrijkste!

Zo heerlijk buitengereden met paard, ging helemaal prima, voelde me niet onzeker en zelfs toen hij even uit zn bol ging was er niets aan de hand, heerlijk uitgewaaid :D Ben nu wel helemaal kapot :confused: Conditie waar ben je?

Wij hebben nu hutspot opstaan en ik heb super veel trek dus het ruikt heeeerlijk :D

18. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Hebben jullie ook zo dat je maag op opgeblazen is, echt op t einde van mn dag staat mijn buik helemaal bol alsof ik 3 maaltijden naarbinnen heb gewerkt...

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Meiden,

Even een vraagje. Ook al is het mijn derde zwangerschap nu ben ik ineens niet echt meer misselijk. Wel dat ik flauw wordt als ik te lang niet heb gegeten. Hebben meer meiden hier last van gehad? Maakt me een beetje onzeker.

Deel Deze Pagina