Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat heb ik ook!

Zoooo wat ben ik moe zeg! Net een uur op de bank liggen slapen. Lag niet echt lekker, maar goed... Was echt moe!

Over kadootjes: Ik wil nog geen kadootjes want ik weet niet waar ik het moet laten! Rond de tijd dat de baby komt gaan we verhuizen! Lekker handig...

2. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Even een vraagje betreft de echo's:

Je krijgt van je verzekering maar 2 echo's vergoed. (bij mij dan)

Ik heb er al een gehad. En de vk zei dat ze de volgende x wou kijken hoever ik precies was. Dit gaat ook via een echo neem ik aan. Maar betekend dat dan dat ik de 20 weken echo zelf moet betalen?

Of word dat ook vergoed omdat de vk nog een echo wil?

3. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hey Zwangere vrouwen,,

Wat gezellig toch allemaal hier!

Ben ook niet echt meer misselijk, heb echter wel standaard 1x per dag een bloedneus en nog steeds heel moe! Voel me nog wel steeds anders dan anders dus ga er maar vanuit dat dat een teken is van het zwanger zijn. Wij hebben as dinsdag een echo, hoop echter dat deze uitwendig is! Heb nog niet zoveel zin om nu al mijn benen wijd te moeten doen! Bij de eerste heb ik dat ook pas met 42 weken hoeven te doen!

@Cindy en alweer veel gereden met je pink panther?

Voor de dames die deze week een intake,echo of wat dan ook hebben suc6

Wie ging er nou voor een baan kijken bij de bibliotheek? Was dat niet JAJA? Wanneer hoor je meer?

By the way: vandaag kwamen vrienden ff op de koffie en die hebben het boek van Claudia de Breij. Dus zodra hij hem uit heeft mag ik hem lezen.

Pffff, morgen weer aan de bak. Best moeite mee, de hele dag tussen de kids!

4. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Lijkt me dat de eerste echo dan niet goed is geweest en dat de volgende ook gewoon vergoed gaat worden! ;)

Ik wil tegen betaling vragen of ze met 12 weken ook een echo wil doen, wil graag m'n dochter dan laten zien dat er echt een baby in de buik zit! :D

5. Marriska

Marriska Lid

8 mrt 2009
    16
    0
    0
    kapster
    roden
    En nog een oktober mama erbij:) 27 oktober 2009 mag het gebeuren:D spannenddd!

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Volgens mij zlang een vk of gyn zegt dat je een echi krijgt krijg je hem vergoed hoor.
    wij krijgen er ook veel meer dan gemiddeld en die worden allemaal vergoed ( bij mij wel mk verleden)
    Maar die 20 weken echo hoef je sowieso niet te betalen dat weet ik 100% zeker

Foei meiden k zei nog zo niet zoveel kletsen :)
    Hier visite gehad en die bleven gezellig eten al was ik weer aan het eten en toen werd ik alweer misselijk :cry:
    Morgen met mn schoonouders naar duitsland voer halen voor de doggies

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hey dames! ik laat me ook weer ff zien (of lezen eigenlijk...) ben ziek zwak en misselijk, heb de hele dag op de bank gelegen. heb wel even terug gelezen, maar kan niet overal op reageren.
    las over de vraag wat het verschil is tussen een missed abortion en een miskraam. er werd al door iemand uitgelegd wat het is, maar volgens mij betekent een ma ook dat het kindje al een paar weken gestopt kan zijn met groeien, maar dat je lichaam dat niet doorheeft. een ma wordt ook altijd pas ontdekt op een echo. er wordt dan besloten of je moet wachten tot het vruchtje loskomt, of gecurreteerd wordt. zo is t toch? bij een mk komt het vruchtje vanzelf los. dan heeft je lichaam dus wel door dat er iets niet goed is.

ik ga gauw weer op de bank, nog even zappen en dan naar bed.
    hoop dat ik morgen weer wat langer kan kletsen, vind ik altijd zo gezellig!
    slaap lekker als jullie eraan toe zijn!

8. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey dat is wel jammer dat jullie maar twee echo' s terug betaald krijgen
    hier in belgie is dat heel anders
    wij krijgen elke keer een echo en steeds goed terug betaald
    is toch heel anders zo
    x

9. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Hallo dames!

Er word gezellig gekletst hier! ik zie allemaal lekkere dingen voorbij komen!taart, ijs, cake hmmmmmm! :D

Meiden die onzeker zijn kom op! het hoort er allemaal bij steekjes, krampen, misselijkheid, enz.. of dat je helemaal nergens meer last van heb, dat kan ook nog.
    Allemaal heel herkenbaar! :D
    Lekker genieten want hoe groot is de kans dat het fout kan gaan?!
    Dan is dat toch zonde, het is zo speciaal en bijzonder dat je ervan moet genieten!
    (hmm mischien een beetje makkelijk gezegd maar wel goed bedoeld!)

Voor degene die morgen echo's en afspraken hebben heel veel succes en plezier!
    Ik mag overmorgen weer ff spieken naar mn frummeltje!ik kan niet wachten!

10. madelieveke

4 feb 2009
    67
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier ook weer s een berichtje van mij! Ik ben nu inmiddels al drie weken zo verschrikkelijk misselijk en kotsen, pffffff. Soms zie ik het gewoon ff niet meer zitten. Oh, ik hoop zo dat het over een week of 3 minder zal zijn.......sorry voor ego berichtje....

p.s. 2 echo's waren gelukkig wel helemaal goed! dus ik probeer echt wel posi te blijven.... :)

11. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ik krijg ook elke keer een echo maar woon niet in belgie.
    Ik loop wel bij de gyn weet eigenlijk nog geen eens hoeveel echo's ik vergoed zou krijgen maar je krijg meestal standaard als er geen speciale reden is gewoon 2 echo's.
    1 termijnbepaling en de andere 20 weken echo.
    En als ze het nodig vinden om nog een echo te maken krijg je dat altijd vergoed omdat het dan noodzakelijk is.

12. Marriska

Marriska Lid

8 mrt 2009
    16
    0
    0
    kapster
    roden
    heb bij 3 weken een echo gehad om te kijken of ik zwanger was.. nix te zien.. 2de echo met 6 weken toen gelukkig wel zelfs het hartje horen kloppen! over 2 weken moet ik weer komen.. dat zal dus de 3e echo zijn, volgens mij word het gewoon vergoed hoor, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    poeh hee, wat is hier de laatste dagen veel geschreven.
    Ga nu even bijlezen tussen de
    best in show keuring live stream van Crufts door........
    Ben zo nieuwsgierig welke hond gaat winnen!

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Even alleen een egoberichtje...

Lunch met mn vriendinnen was zoooo leuk, ze reageerden echt super en heel misschien is 1 vriendin ook zwanger :)

En morgen naar de de VK!

Voel me heel blij vandaag!

Slaap lekker straks meiden

15. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Pookie doe je mee aan die show van crufts?!
    Ik ken het wel daar komen van alle rassen de beste van toch? daar moet je toch voor worden uitgenodigd om aan zo'n show mee te doen?
    Leuk hoor lekker in engeland is het een beetje lekker weer?

16. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Mensen die niets te doen hebben. OP sbs 6 is Undercover Nederland. Interessant onderwerp. Het gaat over mensen die in je huis komen klussen in ruil voor sex :confused:

17. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik zit het ook te kijken Stacey. Wel weer typisch SBS6. Hele heisa om iets waarbij blijkt dat twee mensen samen een overenkomst sluiten. De een heeft hulp in huis nodig, de andere wil het doen in ruil voor sex. Als ze er beide geen problemen mee hebben... so be it denk ik dan. Ieder z'n lolletje. Ik zit er niet mee zolang ik het maar niet hoef ;).

Enige wat mijn man en ik net al tegen elkaar zeiden: stel je voor dat je je eigen man zo ineens voorbij ziet komen in zo'n uitzending. Dan heeft die thuis wel wat uit te leggen volgens mij :(...

18. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Haha ja mijn boeit het ook niet hoor. Als ze allebei akkoord gaan is het hun keuze ;).

Maar als je man zoiets doet heeft die inderdaad wat uit te leggen. :D

19. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    haha idd als hun zich daarbij prettig voelen en beide partijen het willen meoten ze doen wat ze niet laten kunnen haha!

Maarre mij niet gezien gekkigheid!

20. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Zo zie je wel weer dat je met sex alles kunt krijgen whaha.

Deel Deze Pagina