Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    haha nou idd je zou het wel gaan denken ja met die programma's!

2. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ja dat is ook zo, Rijlessen, Klussen in het huis, Gratis vakantie, Belastingpapieren. noem maar op ;)

Ik vind het wel grappig hahahah

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Een hond moet zich gekwalificeerd hebben om mee te mogen doen of internationaal kampioen zijn.
    Helaas heb ik geen hond mee kunnen nemen, was met vliegtuig. Denk wel dat onze reu goede kans had gemaakt.
    Maar kijken naar alles daar is ook geweldig en natuurlijk heel veel hondjes knuffelen ;)

En de Sealyham Terrier heeft gewonnen; de wat ........... ja dacht ik ook maar het is wel een mooi hondje!

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ja mn vriend is hondengek en die gaat soms ook bij die shows kijken!
    Ik ben weleens meegegaan naar die in ahoy in Rotterdam, was erg leuk met al die honden!
    Mn schoonouders hebben een fila brasileiro maar kon helaas niet meedoen omdat er niet meer mee deden van dat ras.

Maar heb ff gegoogled klein hondje!
    Wat voor een heb jij?

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Volgens mij worden extra echo's om medische redenen of bepaalde indicaties wel gewoon vergoed. Ook ik krijg extra echo's ivm met 2 missed abortions in het verleden.

Ben vandaag op kraam bezoek geweest bij mijn beste vriendin. Ze is bevallen van een heel mooi meisje. Wat een schatje het lijkt alweer zo lang geleden dat mijn meisje zo klein was.

6. Maia

Maia Niet meer actief

Goedemorgen allemaal.

Gisteren een heerlijk rustige dag gehad, niks gedaan, gezellig saampjes met manlief. Vandaag moet ik werken en ik heb zo geen zin. Het is nog maar 2 weken en daarna is het over, ben ik werkloos en het lijkt wel alsof ik steeds minder zin heb. Het liefst mag het van mij nu wel over zijn.

Ik was het met die baan bij de bibliotheek ;)
    Ik mag op gesprek komen dus dat is wel positief nieuws.

Nou ik ga even een poging wagen tot ontbijten!

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

morning meiden!

allemaal een goed weekend gehad? genoten van het prachtige weer?

Hier een drukke week voor de boeg! 4 dagen werken, 2 tupperware parties geven, avondje theater, eerste echo én 3 honden in huis (2 logées) dus ik heb geen idee of ik hier veel ga zijn deze week :)

liefs

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen! :)
    Hier ook iemand die de laatste tijd geen zin heeft om te werken. Terwijl ik altijd met plezier naar mijn werk ging. Kan niet wachten tot donderdag dan hebben wij de echo :)
    Fijne dag!

9. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    hoihoi

ik heb ook geen zin om te werken, gelukkig hoef ik ook zaterdag pas weer.
    Dus hoop dat ik dan wat meer zin heb!
    Een fijne dag iedereen!

Groetjes, Martha

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bij drie weken een echo? Dan valt er toch sowieso niets te zien? Ik had de vorige keer bij 6 weken een echo en toen zei de gyn dat het ook voor 6 weken helemaal niet vreemd was als er nog niets te zien is.

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Belastingpapieren kun je ook gewoon gratis krijgen zonder seks hoor :)

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

dat dacht ik ook toen ik het las ;)
    goh... bij mij sturen ze die gewoon op, hoef ik niets voor te doen :)

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Goedemorgen

Maia is het eten gelukt zonder al te misselijk te worden?
    Hier zo naar duitsland ga lekker achterin zitten kan ik nog ff slapen als ik wil haha.
    meiden niet teveel kletsen he

14. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Goeiemorgen allemaal!

Ik heb niet alles teruggelezen hoor. Zit alweer op mijn werk, bah bah bah.

@ Echo's
    Ik denk ook dat er "maar" 2 worden vergoed. Bij medische noodzaak uiteraard meerdere.

Ik wil zelf bij 15 weken graag extra echo aangezien mijn lieve vriendje er bij de 10 en 20 weken niet bij kan zijn i.v.m. oefeningen. Dan betaal ik die zelf wel.

15. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    Zo hoe kan alles efe tegenzitten.
    Ben ik net mijn baan verloren deze week belt mijn man net op is er een scherm tegen zn auto aangeklapt en ja hoor de auto is totelos (weet niet hoe je het schrijft) de schade is hoger dan dat de auto nog waard is aaarrrggghhhh.
    En een kleine op komst nu ook een nieuwe auto hoe kan alles efe tegen zitten.............

Morgen gelukkig intake en hartje luisteren bij de vk dan hoop ik eindelijk wat goed nieuws te hebben.

veel liefs jaja

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Moet zo aan het werk maar heb eerst de auto staan poetsen, had ineens een schoonmaakaanval 8) Dat is voor mij uniek, dus heb er even gebruik van gemaakt :D

Jeetje jaja, het zit je echt niet mee he! Nu het liedje van veldhuis en kemper op de radio - volkomen k*t, is vast voor jou bedoeld nu... Zijn jullie hiervoor verzekerd? Of nog mooier, was het niet zijn schuld misschien?

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ow jaja, het zit jullie echt niet mee he. Ik hoop dat morgen alles weer een beetje goed zal maken.

Ik wil slapen, ik ben zooooo moe. Maar die kleine druif is het echt niet van plan. En wil ook niet hebben dat ik slaap. Zo maar even naar buiten toe, ik hoop dat ik van die koude wind een beetje wakker word.

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Jaja, wat balen zeg! Het zit je niet mee!

Wat betreft echo's. Ik heb de vorige zwangerschap wel 6 echo's gehad + 1 in het ziekenhuis en dat zonder voorgeschiedenis. Sommige lukten bijvoorbeeld niet goed de eerste keer, en de allereerste keer was ik bijvoorbeeld te vroeg. Alles is gewoon vergoed hoor. Tenminste wel bij mijn verzekeraar (CZ).

Hier is mn kleine meisje ziek. Weer! Ze is nu al voor de 3e keer in 1 week aan het overgeven. Arm meisje :( Het kost mij ook mijn nachtrust dus ik ga zometeen maar even proberen bij te slapen als die kleine slaapt :)

19. Gusam

Gusam Niet meer actief

@jaja dat is kl*te zeg voor jullie, ik hoop dat het je nu mee gaat zitten.

ik heb nu ook al 3 of 4 echo's gehad en heb nog niets gehoord dat ik het moest betalen. volgens mij worden ze gewoon vergoed.

zijn somigen van jullie ook al aan het dromen over als dadelijk het kleintje er is. soms zit ik op de bank en beeld me dan in dat de box er staat met die kleine er in.

XXX Gusam

20. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    nee ind ik zei ook al tegen mijn man bereid je maar voor dit wordt een erg jaar het enige mooie is nu dat we een klein wondertje krijgen.
    We zijn wel verzekerd maar de schade is zo erg dat dat meer is als de auto waard is dus dan krijg je de dagwaarde terug en dat is niet veel dus moet er een nieuwe auto komen wat weer bergen met geld kost.
    Nou is er al zoveel mis gegaan dus ga ik er maar vanuit dat we nu alleen maar mooie tijden krijgen ooo wat kan het leven soms toch tegenzitten.

Maar ons wondertje zit in iederegeval lekker warm in mijn buik das natuurlijk het mooiste wat er bestaat.

veel liefs jaja

Deel Deze Pagina