Aylin, wat fijn! En je krijgt er zomaar een paar dagen bij! Ook super! Ik las iets over klef zijn met elkaar? Dat zijn wij ook niet echt... Wij zijn ook al meer dan 10 jaar samen, dus tja... Maar we vinden elkaar nog wel lief hoor! En Thirza, ook fijn zeg, een goede echo! Voor de rest heb ik niets gelezen, alleen de laatste pagina... Morgen mag ik weer voor de echo... Ben zoooo benieuwd! Als alles goed is, gaan we het wereldkundig maken!
ik geniet nog van mijn vrije dagen. vanochtend pas na half 1 mn nest uit. neeeeeeeeeeeee ik schaam me niet hahaha.
Allang! Al zeker een half jaar, denk ik. En we vinden ze nog steeds hardstikke mooi, dus ik denk dat het blijvertjes zijn! Alleen mijn tante en nicht vonden de jongensnaam niet mooi, maar boeiend! Wij wel Aylin, ben jij toevallig van Turkse komaf?
o meiden ik zit met een probleem echt vervelend. ik heb net mijn nagels gelakt en nu moe tik naar de wc. mn nagels zijn nog niet droog. En nu?
Hier al babynamen hoor! Zowel voor jongen en meisje! Meisje hadden we nog van toen Aaron geboren werd. En een jongentje hebben we nu ook al! Eigenlijk al toen in nog niet eens zwanger was! Haha. Aylin: Fijn dat het toch goed is allemaal! Kan me goed voorstellen dat je erg schok en je zorgen maakte! Wij gaan zo eten bij vrienden! Dus tot morgen allemaal! x
Babynamen hebben wij ook nog niet.... Bij de eerste zwangerschap waren we daar al wel mee bezig, maar nu dus nog niet. Daar hebben we nog wel even de tijd voor gelukkig.... Wij zijn boven al helemaal aan het verbouwen.... Lekker op tijd! Ik wilde sowieso al op een andere kamer slapen. En nu moet het iets versneld. We slapen nu namelijk op een kamer, die eerst 2 kamers was. Nu brengen we het weer terug naar de oude staat... Trouwens wel lastig met op tijd naar bed gaan... Meestal is m'n man nog boven bezig als ik wil slapen... En dan wordt ie nog boos ook als ik zeg dat ie op moet houden, omdat ik wil slapen...
Hallo allemaal Ik ben er ook weer! @ Thirza, he ik zag dat je ook uit friesland komt! Ik namelijk ook, waar kom je weg? (als ik dat vragen mag ) En we hebben de tweede namen voor een meisje en jongen al wel klaar, en sinds gisteravond ook wel een leuke meisjes naam gevonden. Trouwens vernoemen jullie ook? We hebben de tweede namen wel gebruikt om te vernoemen (hebben we bij onze andere 2 kinderen ook gedaan) maar de eerste naam wou ik iets doen wat we zelf hebben uitgekozen.
Namen al bijna 4 jr bezig en we waren eruit tot iemand onze meisjes naam pikte haha Jongens naam hebben we wel maar voor een meisje dus niet rampppppppppppppppp
Uiteraard ga ik dit kindje vernoemen naar mijn oudste overleden zoontje Ties* maar dan anders hahaha. 2e naam lijkt op ties.
Hallooo iedereen! Als het goed is heb ik morgen een echo want ik moest met een volle blaas komen.. Dat is toch alleen nodig als je een echo krijg zodat alles duidelijker word? Ben zo bang dat ik daar kom dat er geen echo word gemaakt. Dit staat er wel op de site Bij uw eerste bezoek krijgt u doorgaans een aantal vragen over: deze zwangerschap en eventuele eerdere zwangerschappen, uw eigen gezondheid, de gezondheid van uw familieleden en uw levenswijze. Bloeddruk wordt gemeten en het gewicht gecontroleerd. We maken bij de eerste en tweede controle een echo. Is er bij jouw al een echo gemaakt of bloed geprikt via de huisarts of gynaecoloog, neem dan bij je eerste bezoek bij de verloskundige de uitslagen van deze onderzoeken mee.
hoihoi Ik kom uit Reduzum, we wonen dus niet zo ver bij elkaar weg Wanneer ben je uitgerekend? Ga je in de buurt ook nog iets van een zwangerschapscursus doen? Ik ga misschien zwemmen, leek me wel leuk! Wat een vragen he? Ik vind het wel leuk dat er iemand hier uit de buurt komt!